Vespa-Ciao.NL
:: ik wil graag iets weten, over politie

Home Forums Algemeen Brommers algemeen ik wil graag iets weten, over politie

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ja-general
    Bijdrager

nope dan licht ie gwn op t politie burea

droogkloot
      Topic starter

dus bij mij, officier van justitie of nog net niet,

maar dan ben je hem ook kwijt toch? de snor zelf? wat gebeurd er dan? bv nooit meer terug of iets

diac
        Bijdrager

dat niet alleen, word ook een forse boete! in het ergste geval kan het je zelfs punten op leveren wat negatief is voor het opgaan van je rijbewijs!

droogkloot
          Topic starter

oke heel balen dan:O

dus dikke boete en krijg ik de brommer zelf dan weer terug??

lijk me toch verstandig om een begrenzer te maken!

JayL
            Bijdrager

jazekers……. en nou hopen dat je een electronisch blokje hebt.. 😉 anders kan t niet

succes

droogkloot
              Topic starter

ik heb tomos elektronisch blok dacht ik:P

zoniet maak ik carb begrenzer

rob69
                Bijdrager

tomos komt op de rollebank niet in ze 2e versnelling als het goed is til je achterwiel maar is op..;)

Kelvin
                  Bijdrager

Maar op de rollerbank beginnen ze pas bij 64 met boetes uit te schrijven.
                    Want wij hadden op school voorlichting en dat zij de politie;)

Ze biginnen bij 64 bij brommers,maar snorbrommers weet ik niet

VespaAvanti
                    Donateur

rob69 :
                      tomos komt op de rollebank niet in ze 2e versnelling als het goed is til je achterwiel maar is op..;)

Tomos komt wel in de 2e versnelling op de rollerbank omdat hij daar weerstand heeft.
                      Een vriend van mij heeft ook een tomos en op de rollerbank gaat hij gewoon naar de 2 bij hem.8)
                      Hij gaat ook naar de 2 als je je achterwiel op tilt, dat hoor je alleen niet omdat hij zo snel op toeren komt, omdat hij geen weerstand heeft.:!

En mischien heeft droogkloot maar 1 versnelling net als een vespa, die tomosjes zijn er ook namelijk;)

droogkloot
                      Topic starter

volgens mij niet, mijne maakt wel tussendoor als ik optrek een zwaarder geluid en daarna word minder

maar ik zal eens kijken als ik achterwiel omhoog haal,

trouwens, ik ben vandaag op fiets gegaan, rollerbanken hier kreeg een sms van http://www.rollerbank.nl

serieus dat werkt echt

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.