Vespa-Ciao.NL
:: Ik krijg mijn nieuwe trekveren er niet in?

Home Forums Techniek Opvoeren Ik krijg mijn nieuwe trekveren er niet in?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Enzo
    Topic starter

Hej,
      ik heb nu een bromklok en trek dus voor geen meter op.
      Dus ik had bij jmpb een trekverensetje van polini gekocht voor citta.(dit past toch op een ciao eh?)
      Kijk naar mijn set up, ik had dus de groene veren geprobeerd, deze lijken mij goed (of ben ik beter met de blauwe?)
      Ik had de originele eruit gehaald en ik wou de nieuwe monteren, maar dit lukt me helemaal niet.
      Ik krijg de haakjes wel in de schoentjes maar krijg de schoentjes niet ver genoeg uit elkaar om ze goed op die plaat te prikken en dan in de klok te leggen.
      Iemand tips??

Bubba
      Bijdrager

klik HIER voor een goeie workshop. Volgendekeer misschien even de zoekfunctie gebruiken?

Enzo
        Topic starter

ja sorry, vergeten bijzetten, ik had de how to al zeer grondig doorgenomen.

PoliniCiao
          Bijdrager

2 erover doen en dan de 3e met een schroevendraaier richting zijn plaats wrikken, als hij er boven hangt even rustig op het oogje tikken met een kunstof hamertje en hij floept zo erover.
            succes

Enzo
            Topic starter

ok, ik zal het morgen proberen.
              wat neem ik het best? Blauw of Groen?

PoliniCiao
              Bijdrager

ik zou de blauwe gewoon eens proberen omdat je 70cc hebt, vindt je dit voer je gevoel teveel toeren zou ik de groene eens proberen maar ik denk dat de baluwe wel goed zijn.

Enzo
                Topic starter

het is gelukt, ik moest gewoon “de feeling” hebben8)
                  De blauwe waren te strak, ik heb dan maar de groene gestoken, deze waren ideaal.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.