Vespa-Ciao.NL
:: “Ik heb een brommer gezien bij” topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes “Ik heb een brommer gezien bij” topic

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 342)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bochie
    Bijdrager

Gisteravond een Citta gespot op station Houten, met een Proma cc’tje:)

Jelle
      Moderator

Genoeg discussie hier, maar waar blijven de foto’s!

tvmierlo
        Donateur

Vandaag nog 3 jongens zien rijden om 15.35 oid bij het psv-stadion, 2 ciao’s (waarvan 1 matoranje en blauw kenteken beun bevestigd) en 1 citta. Langs het stadion stond ook nog een nette citta geparkeerd, leek me van een liefhebber, had oldschool stickers en groen stuurschuim. Iemand van hier?

Florian
          Moderator

Yes Heerenveen heeft de Citta’s ook gevonden.
            Gisteren zag ik er 1 rijden met een meiske erop, vandaag zag ik er nog 2, waarvan 1 best opgefokt eruit zag binnenkort maar even een raceje houden:P

teenhakker
            Bijdrager

IK HEB EEN CIAO EN EEN CITTA OP 1 DAG GEZIEN =)
              de citta met een meisje erop en een ciao met een oudere man erop.

Anoniem

Jij meteen achter die Citta aan of niet dan?

teenhakker
                Bijdrager

nee, die citta reed harder dan ik lopen kan

-RobinvS-
                  Topic starter

Hahaha, hier zie je er ook steeds meer met het lekkere weer, zag pas nog een flink vercrackte Ciao-mix en een Standaard Orginele Citta rijden, denk niet dat ze actief zijn hier.

beunhaaz
                    Bijdrager

In maastricht vind je nu ook veel meer cittas (Wel allemaal oldskool ) en van oude mensen ;p(dus 60+ i quess) en laatst 2 oldies gezien in hele mooie staat. En de ciaos , blijven op zich wachten 😛

QuicklyHeizer
                      Bijdrager

Ik heb een week geleden op woensdag een groene Citta gezien in Harlingen.

Ovdw050
                        Bijdrager

hier in het centrum Groningen erg veel citta’s maar minder ciao’s. iedereen hier in de wijk rijd op citta ( van mijn vrienden kring ) Citta ftw :rules:rules:rules

Carphunter
                          Bijdrager

Hier in Gelderland zie je echt NERGENS Vespa’s. Dit jaar een stuk of 3 gespot. lol.

teenhakker
                            Bijdrager

jullie raden nooit waar ik vespa’s zie.

Een blauwe en een oranje ciao in innsbruck (oostenrijk)
                              van de blauwe heb ik een foto, maar die is half mislukt, het was een oldtimertje
                              een verder heb ik nog een rode ciao gespot op de gerlospas (ook oostenrijk)
                              kan je het je voorstellen? met je vespa de pas over hahaha.

trouwens geen van allen zichtbaar opgevoert, het verbaaste me ook van de brommer op de gerlospas dat ie boven was gekomen.
                              ook hier in oosterijk veel van die retro vespa’s, ook in motor versie.

groeten uit de bergen.

daanbanaan
                              Bijdrager

hier in kampen zie je nooit wat -.- heel af en toe een oude kerel op een vespa met vario 😛
                                maar die is verder zo standaard dat ik hem vierkant voorbij knal op mijn citta 🙂
                                maar laatst wel bij mijn vriendin in assen, ik denk wel 9 citta’s en 4 vespa’s 😀
                                kleuren etc. ga ik nu dus ook niet allemaal opnoemen 😛

Vespa Si
                                Bijdrager

Vanmiddag de eerste Ciao in Amstelveen gespot! Rond 1530 stond ‘ie geparkeerd bij de Bieb op ’t plein. Kan bijna garanderen dat ’t een standaard brommer was van een oud persoon; er hingen nog ori tasjes aan die zo vaal als wat waren 😛

Ben niet echt bekend met de verschillende versies Ciao/de jaartallen etc, het viel me wel op dat de bandjes die om de spaakvelgen lagen maar nauwelijks breder waren dan een fietsband =)

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 342)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.