Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › “Ik heb een brommer gezien bij” topic
- Dit onderwerp bevat 341 reacties, 121 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 4 maanden geleden door FonS.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
3 juni 2011 om 15:27 #105535
Ik rijd net een stukje op de citta,zie ik in de verte een super nette citta rijden.
Ik het gas erop en ernaar toe.
Is het een vriend van een ex collega van me:) Hij had ook weer een citta gekocht en 2 collega,s van hem waren ook weer besmet het vespa virus:D
Heb hem verteld van het forum en hij zou zich ook aanmelden haha
3 juni 2011 om 15:44 #105541Ik kwam zojuist Rciao op mijn (oude) Si 323 tegen in Sittard 🙂 En even later zag ik Ritze’s Ciao staan bij het tankstation in Windraak.
6 juni 2011 om 09:27 #105612Haha Jeffrey, nog nooit Zien rijden hier!
Net ook weer een Citta gespot in de fietsenstalling van school @stc Rotterdam lloydstraat
6 juni 2011 om 10:20 #105623jongens, ik zag laatste gewoon ciao in Wehe-den Hoorn, bleek ook van 1 of ander omaatje te zijn 😛
ook in Winsum kom ik wel een oud vrouwtje tegen, en 2 jongens op de ciao. 1 vespa Si en nog een stuk of 3 citta’s
10 juni 2011 om 15:35 #105915Ik heb vandaag zowaar een citta gespot.
Ik was aan het lopen met de citta omdat ik voor het eerst een spietje kapot heb.
Komt er een meid op een citta naast me rijden met de vraag of ik hem wil verkopen?Ik zei ondanks het feit dat hij het nu niet doet nog niet wanhopig genoeg te wezen om hem kwijt te willen:D
Toen vroeg zij wat er dan aan mankeerde?
Ik zei dat weet ik niet hij hielt er in 1x mee op dus kan meerdere oorzaken hebben.Zegt ze er meteen overheen ik kan hem ook wel voor je maken:D
En gezien ik liever lui ben dan moe was het een aantrekkelijk aanbod:D alleen bood zij het vast aan met een dubbele agenda:D En ondanks dat ze wel ongeveer mijn leeftijd had en ze ook nog van broms hielt (had 2 citta,s) was ze verder niet om over naar huis te schrijven dus heb daarvoor toch maar bedankt.
(maar achteraf had ik haar nog wel even kunnen tippen over het forum, maar dan ben ik helaas vergeten)10 juni 2011 om 15:53 #105916hah dat krijg je als je aan het dromen bent hea:o
waar was je meer naar aan het kijken ,naar de citta of naar het meisje:P
gr kevin 2710 juni 2011 om 15:54 #105917”En ondanks dat ze wel ongeveer mijn leeftijd had en ze ook nog van broms hielt (had 2 citta,s) was ze verder niet om over naar huis te schrijven dus heb daarvoor toch maar bedankt”
Als ik dit zo lees denk ik meer naar de Citta:haha
10 juni 2011 om 16:00 #105918haha
ik had me nog eens bedacht hoor
een meisje die van brommers houdt zie je niet veel ,en dan ook nog eens van citta`s haha:P
woonde ze bij jouw in de buurt of weet je dat niet?10 juni 2011 om 16:01 #105919kevin 27 :
waar was je meer naar aan het kijken ,naar de citta of naar het meisje:P
gr kevin 27Ik heb dat beide heel eerlijk verdeeld:D
Maar haar citta was ongeveer in dezelfde staat:D
Zo reed ze bv met een dikke stalen ketting met discuss slot gewoon opgebonden onder het zadel dus hele frame in die omtrek was net een maan landschap:(
Was btw z,on type citta als steven ook heeft.
(alleen is steven er een stuk zuiniger op
)@kevin 27
Nee dat vast niet want was aan de andere kant van de stad.
Maar leeuwarder was ze wel, want ze praate leeuwarders.10 juni 2011 om 16:05 #105920als ze zo“`zuinig“ met de citta omgaat als met haar vriend (die misschien heeft ) dan heb ik toch medelijden met hem als ik dit zo hoor:P
10 juni 2011 om 16:07 #105921speedbuxy :
Zegt ze er meteen overheen ik kan hem ook wel voor je maken:D
En gezien ik liever lui ben dan moe was het een aantrekkelijk aanbod:D alleen bood zij het vast aan met een dubbele agenda:D En ondanks dat ze wel ongeveer mijn leeftijd had en ze ook nog van broms hielt (had 2 citta,s) was ze verder niet om over naar huis te schrijven dus heb daarvoor toch maar bedankt.
(maar achteraf had ik haar nog wel even kunnen tippen over het forum, maar dan ben ik helaas vergeten)Zou wel erg lullig zijn als ze al wel op het forum aanwezig is. :lol
Vandaag nog 2 ciao’s gezien toen ik onderweg was na België voor school, allebei wel standaard mja.
Hier in de buurt leven de Vespa’s echt nog wel.
-luukelbo
-ciaohorst
-mxmonster
-street-ciao-horst
-Jesper56
-Djeep (2huizen verder)
-olliegasselt
-BoelieEn dan ben ik vast wel iemand vergeten.
10 juni 2011 om 16:18 #105897luukciao :
Zou wel erg lullig zijn als ze al wel op het forum aanwezig is. :lolEr zitten hier geen leeuwarders of sterker nog haast geen friezen op het forum.
Dus ik kan iedereen hier belachlijk maken:D
Plus het is de waarheid zoals ik hem beleef en daar hoeft zij zich ook niet minder waardig om te voelen want ik ben op dat gebied ook super zinnig.10 juni 2011 om 16:58 #105924Vorig jaar ergens sprak ik er hier ook nog eentje, was op een Zaterdagnacht geloof ik, die vertelde dat ze een Elektrisch blok had dus haar Citta ging 80.
Echt typisch vrouwen.
10 juni 2011 om 17:31 #105931elec. malossi vonkjes zeker?
10 juni 2011 om 21:03 #105937Hier in Enschede rijden behoorlijk wat Citta’s rond, vooral met mooi weer zie ik ze regelmatig.
Ik gebruik m meestal in het weekend om ff door de binnenstad te rijden, lekker knetteren met
m’n Leovince handmade 🙂 met m’n vrouw achterop … scooters drukken 😛edit: ciao’s zie ik hier nagenoeg nooit 😕 wel 1 zeer uitgeleefde Si
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.