Vespa-Ciao.NL
:: “Ik heb een brommer gezien bij” topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes “Ik heb een brommer gezien bij” topic

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 342)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Zeebodem.
    Bijdrager

Ik rijd net een stukje op de citta,zie ik in de verte een super nette citta rijden.
      Ik het gas erop en ernaar toe.
      Is het een vriend van een ex collega van me:) Hij had ook weer een citta gekocht en 2 collega,s van hem waren ook weer besmet het vespa virus:D
      Heb hem verteld van het forum en hij zou zich ook aanmelden haha:thumb

FonS
      Bijdrager

Ik kwam zojuist Rciao op mijn (oude) Si 323 tegen in Sittard 🙂 En even later zag ik Ritze’s Ciao staan bij het tankstation in Windraak.

-RobinvS-
        Topic starter

Haha Jeffrey, nog nooit Zien rijden hier!

Net ook weer een Citta gespot in de fietsenstalling van school @stc Rotterdam lloydstraat

pepko
          Donateur

jongens, ik zag laatste gewoon ciao in Wehe-den Hoorn, bleek ook van 1 of ander omaatje te zijn 😛

ook in Winsum kom ik wel een oud vrouwtje tegen, en 2 jongens op de ciao. 1 vespa Si en nog een stuk of 3 citta’s

speedbuxy
            Bijdrager

Ik heb vandaag zowaar een citta gespot.
              Ik was aan het lopen met de citta omdat ik voor het eerst een spietje kapot heb.
              Komt er een meid op een citta naast me rijden met de vraag of ik hem wil verkopen?

Ik zei ondanks het feit dat hij het nu niet doet nog niet wanhopig genoeg te wezen om hem kwijt te willen:D
              Toen vroeg zij wat er dan aan mankeerde?
              Ik zei dat weet ik niet hij hielt er in 1x mee op dus kan meerdere oorzaken hebben.

Zegt ze er meteen overheen ik kan hem ook wel voor je maken:D
              En gezien ik liever lui ben dan moe was het een aantrekkelijk aanbod:D alleen bood zij het vast aan met een dubbele agenda:D En ondanks dat ze wel ongeveer mijn leeftijd had en ze ook nog van broms hielt (had 2 citta,s) was ze verder niet om over naar huis te schrijven dus heb daarvoor toch maar bedankt.
              (maar achteraf had ik haar nog wel even kunnen tippen over het forum, maar dan ben ik helaas vergeten)

kevin 27
              Bijdrager

hah dat krijg je als je aan het dromen bent hea:o
                waar was je meer naar aan het kijken ,naar de citta of naar het meisje:P
                gr kevin 27

Florian
                Moderator

”En ondanks dat ze wel ongeveer mijn leeftijd had en ze ook nog van broms hielt (had 2 citta,s) was ze verder niet om over naar huis te schrijven dus heb daarvoor toch maar bedankt”

Als ik dit zo lees denk ik meer naar de Citta:haha

kevin 27
                  Bijdrager

haha
                    ik had me nog eens bedacht hoor
                    een meisje die van brommers houdt zie je niet veel ,en dan ook nog eens van citta`s haha:P
                    woonde ze bij jouw in de buurt of weet je dat niet?

speedbuxy
                    Bijdrager

kevin 27 :
                      waar was je meer naar aan het kijken ,naar de citta of naar het meisje:P
                      gr kevin 27

Ik heb dat beide heel eerlijk verdeeld:D
                      Maar haar citta was ongeveer in dezelfde staat:D
                      Zo reed ze bv met een dikke stalen ketting met discuss slot gewoon opgebonden onder het zadel dus hele frame in die omtrek was net een maan landschap:(
                      Was btw z,on type citta als steven ook heeft.
                      (alleen is steven er een stuk zuiniger op:thumb)

@kevin 27
                      Nee dat vast niet want was aan de andere kant van de stad.
                      Maar leeuwarder was ze wel, want ze praate leeuwarders.

kevin 27
                      Bijdrager

als ze zo“`zuinig“ met de citta omgaat als met haar vriend (die misschien heeft ) dan heb ik toch medelijden met hem als ik dit zo hoor:P

luukciao
                        Bijdrager

speedbuxy :
                          Zegt ze er meteen overheen ik kan hem ook wel voor je maken:D
                          En gezien ik liever lui ben dan moe was het een aantrekkelijk aanbod:D alleen bood zij het vast aan met een dubbele agenda:D En ondanks dat ze wel ongeveer mijn leeftijd had en ze ook nog van broms hielt (had 2 citta,s) was ze verder niet om over naar huis te schrijven dus heb daarvoor toch maar bedankt.
                          (maar achteraf had ik haar nog wel even kunnen tippen over het forum, maar dan ben ik helaas vergeten)

Zou wel erg lullig zijn als ze al wel op het forum aanwezig is. :lol

Vandaag nog 2 ciao’s gezien toen ik onderweg was na België voor school, allebei wel standaard mja.
                          Hier in de buurt leven de Vespa’s echt nog wel.
                          -luukelbo
                          -ciaohorst
                          -mxmonster
                          -street-ciao-horst
                          -Jesper56
                          -Djeep (2huizen verder)
                          -olliegasselt
                          -Boelie

En dan ben ik vast wel iemand vergeten.

speedbuxy
                          Bijdrager

luukciao :
                            Zou wel erg lullig zijn als ze al wel op het forum aanwezig is. :lol

Er zitten hier geen leeuwarders of sterker nog haast geen friezen op het forum.
                            Dus ik kan iedereen hier belachlijk maken:D
                            Plus het is de waarheid zoals ik hem beleef en daar hoeft zij zich ook niet minder waardig om te voelen want ik ben op dat gebied ook super zinnig.

-RobinvS-
                            Topic starter

Vorig jaar ergens sprak ik er hier ook nog eentje, was op een Zaterdagnacht geloof ik, die vertelde dat ze een Elektrisch blok had dus haar Citta ging 80.

Echt typisch vrouwen.

pepko
                              Donateur

elec. malossi vonkjes zeker?

Sjeesbeest
                                Bijdrager

Hier in Enschede rijden behoorlijk wat Citta’s rond, vooral met mooi weer zie ik ze regelmatig.

Ik gebruik m meestal in het weekend om ff door de binnenstad te rijden, lekker knetteren met
                                  m’n Leovince handmade 🙂 met m’n vrouw achterop … scooters drukken 😛

edit: ciao’s zie ik hier nagenoeg nooit 😕 wel 1 zeer uitgeleefde Si

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 342)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.