Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › “Ik heb een brommer gezien bij” topic
- Dit onderwerp bevat 341 reacties, 121 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 4 maanden geleden door FonS.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-

Vandaag gespot bij eiland De Woude…3 januari 2023 om 21:08 #818128
Volgens mij is dit geen officiële kenteken plaat.4 januari 2023 om 10:29 #818141
Volgens mij is dit geen officiële kenteken plaat.
Waarom?
Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.5 januari 2023 om 08:04 #818163Ik ken deze man toevallig … En hij heeft er een setje velgen van mij onder 😎
Volgens mij is dit geen officiële kenteken plaat.
Waarom? Gr. Wim.
Hoi wim,
Ik mis een stikkertje en ik keek even bij de rdw, daar kennen ze dat nummer niet.
Beter om het even tegen hem te zeggen want als je aangehouden wordt bij een verkeerscontrole ben je flink de klos.Ik kreeg een paar jaar geleden een verramponeerde Citta van iemand hier uit het dorp daar zat ook zo,n plaat op. Die schijn je gewoon te kunnen laten maken.
Geld boete € 1000,- en 2 weken gevangenisstraf voorwaardelijk met een proeftijd van 2 jaar. 😀
5 januari 2023 om 21:37 #818195Hoi wim, ik mis een stikkertje en ik keek even bij de rdw, daar kennen ze dat nummer niet.
Ik had 3 januari al even gekeken bij de rdw vandaar mijn reactie de volgende dag.
Maaruh:

Vandaar.
Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.5 januari 2023 om 23:05 #818197Ahh zo, Ik dacht dat er FVD stond.
Nou gelukkig maar.Deze stonden bij bnm motoren in Dordrecht

Dat lijkt op biermobiel met al zn sixpackjes haha
Tis altied moar eem!5 september 2023 om 10:17 #821617Foto er maar even bij voor die daar alweer weg is:

bron: Lezers van het ED ontevreden over nieuwe statiegeld-regels: ‘Maak een einde aan dit inlever-drama’ | Helmond | AD.nlGr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.Afgelopen weekend bij een auto beurs in het Autotron. Een “board track racer” op basis van een Tiffany.
Te koop voor het luttele bedrag van €2750… Maar wel erg leuk gemaakt.

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.