Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › “Ik heb een brommer gezien bij” topic
- Dit onderwerp bevat 341 reacties, 121 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 4 maanden geleden door FonS.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
5 november 2013 om 15:50 #116865
Ik zag net een jonge van ong 16 jaar op een zwarte Si met bloemetjes-print tas achterop rijden hier in Someren.
9 november 2013 om 21:06 #116279Leuke “2000” Citta zien staan vandaag, helemaal origineel en in erg nette staat.
17 november 2013 om 21:15 #58368Een felblauw si’tje in nijmegen :)!
18 november 2013 om 06:02 #53894@ttr-ciao
klopt inderdaad dat je veel bekijks hebt als je met een oldie rondrijd de dagelijkse mens weet niet wat die ziet. Iemand niet rijdend met een windscherm mensen verwachten het niet en dus geeft dat net een leuke extra touch er aan. Italiaanse toeristen grappig dat je dat zegt heb momenteel contact met een Italiaan voor een aantal onderdelen. Deze was afgelopen maand in Nederland op vakantie en vertelde mij dat hij zich enorm verbaast heeft over de liefde die wij voor deze brommer hebben.
Als zelfs een ras echte Italiaan het kan waarderen zit je sowieso al goed qua keuze
18 december 2013 om 18:29 #88448net op tv bij krap bij kas een tiffany gezien:)
18 december 2013 om 18:35 #109779Ik heb afgelopen week een bijzonder net ciao’tje in beijum (Groningen) gespot.
De ciao had een donkere kleur (moeilijk te zien in het donker), spaakwielen en whitewall banden.
Het was een snorfiets die niet veel harder ging dan 35 km/u.er zat jongeman op van tussen de 16 en 19 jaar.
iemand die zichzelf hierin herkent? (je kreeg een duimpje omhoog van een pizzakoerier die naast je kwam rijden :D)
19 december 2013 om 05:58 #49134pepko :
een heuze ciaoitta gespot bij de ap:
Ik heb net mijn eigen brommer gespot in dit topic.
Hier een wat betere foto van de ciaolera. .

Er is ondertussen al aardig wat aan verandert.. kwa onderdelen
Misschien een id om eens een x perso aan te maken
19 december 2013 om 06:16 #97133Haha grappig, ik zag hem laatst alweer een paar keer staan op centraal station.
Vario, kickstart en een niet aangesloten radiateur. Ik vind het een leuke en originele creatie, een perso lijkt me een leuk plan 🙂
@Speedyvespa: Nee, volgens mij waren het echt chromen spaakvelgen..
19 december 2013 om 06:45 #97240Ja klopt hij staat geregelt op het station..
Het kickblok zit er op het moment niet onder daar zit de watergekoelde kop nog op dus vandaar dat de radiateur niet is aangesloten
Aangezien jij de vespa spotter van Groningen bent.. ga jij binnenkort de creatie van mn kammeraad ookwel zien..
Het zelfde principe als mijn ciaolera maar dan een bravolera..
Ikga binnenkort een nieuwe brommer bouwen.. het is geen vespa ook geen citta..
Maar er komt wel een citta brug en voorvork in net zoals de ciaolera en bravolera..En die ciao die jij gepot hebt in beijum heeft idd chromen velgen die jongen komt af en toe bij mij op bezoek in beijum. .
Hij heeft 2 hele mooie ciao’s ze hebben alle 2 chromen velgen..
Dat zijn de velgen die je gespot hebt19 december 2013 om 11:07 #54341
23 december 2013 om 17:14 #58376Deze SI spotte ik afgelopen week in Kampen naast de supermarkt….welke supermarkt het was weet ik zo even niet meer.
23 december 2013 om 19:38 #54611Zo Zeebodem een heuze Dakar uitvoering. 😛
Lijkt overigens veel op de Si van Sionnie.edit: Kwam een paar weekjes geleden nog deze leuke Citta tegen bij de plaatselijke Hornbach.
Thema kennen we natuurlijk, maar vind hem wel aardig gedaan.
24 januari 2014 om 14:59 #51616Hahah grappig ding zeg…compleet met koffers 😉
Ik zag afgelopen weekend deze Citta staan bij de Action in de Tjalk,in Lelystad.
27 januari 2014 om 09:29 #110651Kwam een oldtimer tegen in Pai (Noorden van Thailand). Mocht hem helaas niet aanraken maar wel foto’s schieten. Er staat geen nummer op het balhoofd in wat voor vorm dan ook.
Het chrome bagagedrager heeft zeker wat, foto hier:

“op het kaartje staat, niet aanraken of zitten. Foto’s maken mag”
Ben wel benieuwd van welk jaar dit kan zijn?
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel27 januari 2014 om 10:53 #117268Dat is een hele oude, zeker van voor 1970 aan de velgranden en stuur te zien. Het framenummer staat aan de andere kant achter de zijkap, zou leuk zijn als je uit kon vinden hoe het ding in Thailand terecht is gekomen. Als het een Nederlandse zou zijn zou er nog een goedkeuringsnummer op het frame staan onder het zadel.
Wellicht een Amerikaan die hem naar Vietnam heeft meegenomen en vandaar door is gereden? Verzin het maar :D. Leuke vondst.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.