Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › “Ik heb een brommer gezien bij” topic
- Dit onderwerp bevat 341 reacties, 121 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 4 maanden geleden door FonS.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
10 juni 2013 om 13:50 #115649
Deze zag ik 2 weken gelden op zaterdag staan in Almere stad..
10 juni 2013 om 16:03 #115654Ik zie hier in Leeuwarden ook steeds vaker Citta,s rijden

Zo zag ik vandaag z,on lila paarse versie en vorige week heb ik zelfs een tijdje staan praten met 2 Citta rijders.10 juni 2013 om 16:40 #115655Nice

Als ik andere Citta/Vespa rijders zie probeer ik ook vaak even ee praatje aan te knopen 😉
Altijd leuk…ik zag er zaterdagavond nog 2 rijden..een jongen en een meisje achter elkaar met allebij een zeer nette Citta
10 juni 2013 om 16:47 #115656Dat praatje houden met elke Citta/Ciao of andere brommer naar onze intresse is in Groningen een dagtaak. Kom elke dag wel een aantal tegen hier. 😀
10 juni 2013 om 18:28 #115658Zou het wel in maastricht kunnen doen, alleen zijn het nou net vaker typisch die je liever door laat rijden :P.(ofjeh liever voorbijknalt)
10 juni 2013 om 20:07 #115659Ik sprak laatst weer sinds lange tijd met een maatje van mij (Citta_Lennart). We hadden het wat over de Citta’s. Hij heeft de zijne een aantal jaar geleden de zijne verkocht. Het begon bij hem ook al weer wat te kriebelen, misschien wou hij er zelf ook wel weer eentje gaan aanschaffen. Zou mooi zijn als de Heerenveen crew zich weer gaat verenigen met de Citta’s. Op het moment ben ik nog één van de enige terwijl wij een jaar of 3 geleden met een groepje van 6 man waren.
Heel sporadisch zie ik nog eens een Ciao of rijden in Heerenveen.
11 juli 2013 om 13:36 #87927Een hele week in Italië geweest en geen een vespa ciao gezien.
12 juli 2013 om 08:52 #115936Ben afgelopen weekend op Solex tour geweest met wat vrienden en bij het bedrijf dat de Solexen verhuurt was ook een soort brommermuseumpje! Waar ze vooral Kreidlers Zundapps en uiteraard Solexen haddden staan, maar kwam ook deze 2 nog tegen!
Ciao van ergens rond 1971
En een Tiffany die wel wat werk had maar volgens mij zonder veel moeite netjes te maken is.
12 juli 2013 om 22:29 #38735Die Ciao staat daar zo te zien op een goed plek

En ook die tiff staat goed droog gestald aan al het stof te zien:lol
13 juli 2013 om 06:53 #49785Zeebodem. :
Nice
Als ik andere Citta/Vespa rijders zie probeer ik ook vaak even ee praatje aan te knopen 😉
Altijd leuk…ik zag er zaterdagavond nog 2 rijden..een jongen en een meisje achter elkaar met allebij een zeer nette Citta
Was dat in ons dorp evert?
Ik was met mijn meissie even aan het toeren zaterdag.
24 augustus 2013 om 21:08 #116336Ik was vandaag in Nijverdal…..
Gespot: 2 x vespa ciao, 1 zwart gebeund ding met leovine hm
1 originele bij de snackbar, zwart met grijze wielen.
Tot grootte verbazing zag ik een zeer snelle citta staan, Nick Vink was dat.
Proma cc, polini vario, en een leuk polini evo blokje. Ik mocht rondje rijden=)
En nog een zwarte citta met proma fan, een bordaux rode etc… Ongelovelijk!8 september 2013 om 16:47 #82925
AnoniemStukje touren, kwam ik bij de Mac in sevenum deze mooie, originele bravo tegen!
8 september 2013 om 17:49 #66399Ik heb geen foto.
Maar heb van de week samen met een andere Citta rijder hier in Leeuwarden op someren van een agent te fiets een stuk voetpad mogen aflopen.
Gast was tot in zekere zin zelfs mijn redding, want ik reed redelijk te hard en de agent leek hier werk van te willen gaan maken tot dat m,n collega rijder ook aan kwam tuffen. Toen gaf hij mijn papieren meteen terug en sommeerde ons beide verder te lopen.8 september 2013 om 20:35 #84707
Anoniemspeedbuxy :
Ik heb geen foto.
Maar heb van de week samen met een andere Citta rijder hier in Leeuwarden op someren van een agent te fiets een stuk voetpad mogen aflopen.
Gast was tot in zekere zin zelfs mijn redding, want ik reed redelijk te hard en de agent leek hier werk van te willen gaan maken tot dat m,n collega rijder ook aan kwam tuffen. Toen gaf hij mijn papieren meteen terug en sommeerde ons beide verder te lopen.Altijd fijn zulke momenten,
de honda MT van mij loopt nu ook goed laat ik maar zeggen,
sta ik net in het dorp, komt er een politie wagen voorbij, dus rustig aan naar huis gereden,
draai mijn straat in, vol gas daardoor. kijk ik…
stond die wagen 2 deuren verder als mijn huis…. 😀
ik fijn sleutelen, hoor ik een 2e wagen stoppen.
dus de poort open gedaan en voor op straat gaan kijken,
komt er doodleuk eentje brutaal de poort door gelopen, ik houd hem tegen,
zeg ik, wat ben jij van plan?
ja zegt die agent doodleuk: Huiszoekingsbevel,ik zeg tegen hem, welk nummer dan? ….
jahoor had die frikandel het verkeerde huisnummer, hij moest ook 2 deuren verder zijn,ik kreeg het warm.. 😀
12 september 2013 om 14:47 #114959Ik ben vandaag omstreeks 14 uur in de buurt van de foodstrip (AMC) een zwarte Ciao-mix en een blauwe Si met koplamp op het stuur tegengekomen.
Ik had helaas haast en heb ze dus niet kunnen aanspreken maar vroeg mij toch af of het vespa-ciao.nl leden waren.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.