Vespa-Ciao.NL
:: Iets werkt niet

Home Forums Algemeen Website Iets werkt niet

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 82)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Wilk1985
    Moderator

Inderdaad goed bezig geweest weer heren!

Geluk zit in de kleine dingen, bij mij voor een groot deel in de :thumb

zevenenergie
      Donateur

Waar toveren jullie dat thumps up  icoontje vandaan?

AA-T
        Topic starter

@zevenenergie: Door :thumb te typen, dit is van het oude forum en er ingebakken met code, aan het smiley menu toevoegen lukt me helaas niet

zevenenergie
          Donateur

:thumb dat het duimpje er nog is.
            Is het  boze foetertje er ook nog?

ultrabanaan
            Bijdrager

Goedemorgen mannen,

het lukt me niet om een profiel foto te uploaden. ik krijg steeds deze melding: Uploaden niet gelukt! De volgende fout deed zich voor: Dit bestandstype is niet toegestaan in verband met veiligheidsredenen.
              Ik heb al meermaals geprobeerd met PNG en JPEG, maar helaas geen succes.

Michel
              Bijdrager

Goedemorgen mannen, het lukt me niet om een profiel foto te uploaden. ik krijg steeds deze melding: Uploaden niet gelukt! De volgende fout deed zich voor: Dit bestandstype is niet toegestaan in verband met veiligheidsredenen. Ik heb al meermaals geprobeerd met PNG en JPEG, maar helaas geen succes.

Werkt hier ook niet

Herr Flick
                Sleutelbeheerder

Volgens mij door het documenten systeem (net nieuw) stond dit bestandstype niet er bij. Ik heb nu zowel PNG,jpg & jpeg toegevoegd. Kunnen jullie nog eens proberen?

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                  Gele Racefrikandel

ultrabanaan
                  Bijdrager

Ik heb het nogmaals geprobeerd met JPG maar het werkt helaas nog niet

Michel
                    Bijdrager

Volgens mij door het documenten systeem (net nieuw) stond dit bestandstype niet er bij. Ik heb nu zowel PNG,jpg & jpeg toegevoegd. Kunnen jullie nog eens proberen?

<i>geen verandering</i>

zevenenergie
                      Donateur

tryout
                        jpg tje

zevenenergie
                        Donateur

Wat nu niet meer werkt is dat je de foto niet meer kan verkleinen door er op te klikken en  zo,n wit blokje te slepen.

AA-T
                          Topic starter

@zevenenergie, aanpassen van de foto-afmetingen werkt inderdaad niet meer. Dit is een bewuste keuze geweest. Als er foto’s werden geüpload vanaf een klein scherm (bijvoorbeeld mobiel), werden deze automatisch verkleint tot het formaat dat dat beeldscherm heeft. Vervolgens zien de desktop gebruikers dus een kleine afbeelding. Door dit uit te schakelen zien we nu allemaal gewoon het juiste formaat afbeelding.

Martino
                            Moderator

De zoekfunctie loopt heel vaak vast duurt erg lang of ik vind niks. Voorheen werkte de zoekfunctie via google beter en gebruik ik nu zelf ook vaak een searchengine ipv de interne zoekfunctie. Is dit niet terug te zetten?

AA-T
                              Topic starter

Zag dat die plugin eindelijk weer een update heeft, hopelijk lost dat het op. Zo niet zullen we over moeten op iets anders. To be continued..

AA-T
                                Topic starter

@martino
                                  De update heeft de problemen met de zoekfunctie niet verholpen. Zodoende heb ik afgelopen week zelf een zoekfunctie in elkaar gebakken en dit zou een hele verbetering moeten zijn :thumb

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 82)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.