:: Iemand in omgeving Arnhem voor hulp ?
-
Ik zoek iemand in de omgeving Arnhem voor eventueel hulp.
Onlangs mijn Vespa Ciao gerestaureerd na deze via marktplaats gekocht te hebben. Het blokje leek goed te lopen, echter bij hogere snelheid was er een soort ratel hoorbaar wat uiteindelijk leidde tot sputteren bij deze hoge snelheid eindigen met een paar knallen waarna het blokje niet meer liep.
Zelf het gehele blokje gereviseerd, voorzien van nieuwe krukas etc, nieuwe koppeling, enkel de cilinder + kop niet vervangen. Contactpunten ook vervangen.
Na revisie liep het blokje even goed, maar na een tijdje op hogere snelheid warm gereden te hebben, kwam er een hoop gestotter en komt de brommer niet meer op snelheid. Blokje loopt nog wel.
Kortom na revisie blok treden er weer problemen op. Er lijkt lucht te ontsnappen bij de cilinderkop/carter.
cilinder gedemonteerd, die vertoont ineens wat krassen.
plan is om een gehele nieuwe cilinderset te kopen, daarna weer te proberen.
Mocht het daarna nog niet opgelost zijn, is er dan een liefhebber kenner in omgeving Arnhem die mee kan kijken ?
Mocht het echt niet lukken kijk ik graag even met je mee hoor, arnhem is niet al te ver rijden.
Dank Bramovitz ! Ik laat het je weten indien nodig, als het dan makkelijker is kan ik altijd jou kant opkomen met de Ciao in de bestelwagen !
We houden wel even contact 🙂
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.