Vespa-Ciao.NL
:: Hulp gezocht speed engine

Home Forums Techniek Problemen oplossen Hulp gezocht speed engine

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Joel
    Topic starter

Op aanraden van finn van canton mopeds is het de mazzucchelli amt004 race krukas pen 10 geworden. Hele upgrade hoop dat er ook nog wat met optrekken behaald kan worden hiermee. Verder ga ik in plaats van de standaard condensator, een fiat 500 condensator gebruiken die ik op de achterbrug plaats. Deze gaan minder vaak kapot, en kan beter de cp aan als die op 0.6 staan. Was een advies van iemand op Facebook

FonS
      Bijdrager

Je bent naar mijn weten de eerste die dit probleem heeft met een DMP krukas.
        Een krukas moet een diameter van 69,9 mm hebben om goed af te dichten. Wijkt deze maat af, dan loopt de krukas aan tegen het carter of dicht de inlaat niet af.
        Zou je de diameter van de wang willen meten? Als hij daadwerkelijk te klein is, moet de leverancier hierover ingelicht worden zodat jij je geld terug kunt krijgen én de batch eventueel gecontroleerd kan worden op meer afwijkingen.

Ik monteer de DMP regelmatig en heb er altijd een paar op voorraad. Deze heb ik voor de zekerheid maar even gecontroleerd en zijn allemaal netjes 69,9 mm.

zevenenergie
        Donateur

Ik ben benieuwt waar je uitkomt met deze mazzucchelli amt004 race krukas Qwa timing in een speedengine.
          Ik hoor je namelijk spreken over; “hoop dat er ook nog wat met optrekken behaald kan worden hiermee”.
          Dan heb je wel een vario nodig.

Krukas tuning berekenen

• Deze reactie is gewijzigd 9 maanden, 2 weken geleden door zevenenergie.

Joel
          Topic starter

@Fons ik hoorde van Canton mopeds dat ze er niet te spreken over waren, verder had ik inderdaad op het forum gelezen dat ze wel goed waren. daarom vond ik het ook wel raar, ik ga de krukas vanavond even opmeten voor je!

@zevenenergie
            ik heb inderdaad een vario, ik was eerst voor de dmp gegaan met het idee deze er in te steken. goed af te stellen en werking controleren, om vervolgens deze te gaan bewerken. Dit heb ik nog nooit gedaan, maar leek me leuk om te doen. Had de gradenkaart en jaaps puch programma al klaar staan om dit te doen. Canton mopeds rade deze krukas aan, reed hier ook zelf mee.

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.