Vespa-Ciao.NL
:: Hulp bij Polini evo

Home Forums Techniek Problemen oplossen Hulp bij Polini evo

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Roberto Tanchez
    Topic starter

Hoi allemaal,

Ik krijg mijn evo maar niet goed lopend. Ik heb een filmPje op mijn telefoon staan, graag zou ik dit naar iemand appen die er een beetje verstand van heeft(heb geen pc in de buurt dus krijg t niet op internet gezet)

Alvast mijn setup:
      Polini 46mm
      Evo Carter
      19mm carb ( hoofdsproeier 82,stationair 60 geloof ik en gasnaald in tweede positie)
      Malossi filter
      Polini sp
      Malossi voorvario met 6,5
      1:10,5 vertanding met gele drukveer en 100 mm schijven.

Owja choke erop anders valt hij meteen uit, teweinig benzine kan bijna niet toch??

Indien iemand me kan helpen? Super bedankt!

Update: heb inmiddels de contactpunten op .60 gezet loopt super! Ik krijg hem alleen echt niet aangeduwd:s ook valt hij na een minuut ofzo uit (klinkt alsof geen benzine ) heb gewoon de standaard benzine leiding en kraantje, zou ik deze wat opboren?

Crullie
      Donateur

Je hoeft niets op te boren wat bezine toevoer betreft, wel even controleren of de benzine goed doorloopt en of de ontluchting van de tank niet dicht zit.

Heb ooit zelfde setup gehad en daar zat een 90 sproeier in dus ik denk dat je iets te kort komt met het mengsel.

TICKLING BARN

Roberto Tanchez
        Topic starter

Thanks,

Het is echt onmogelijk om t ding alleen aan te duwen:s!

Welke rolletjes had jij erin?

Crullie
          Donateur

Yup de 46mm cilinder van Polini heeft veel compressie en dat is dus even flink duwen geblazen, trappers of kickstart is wel aanbevolen.

Rij met pully dus kan je niet verder helpen wat het gewicht van de rolletjes zou kunnen zijn ?.

TICKLING BARN

Roberto Tanchez
            Topic starter

Toch bedankt!!! Ja idd! Is kijken of ik er een kickstarter of trappers op kan maken

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.