- Dit onderwerp bevat 11 reacties, 6 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 2 maanden geleden door ritze.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 januari 2013 om 15:53 #184761
Hallo,
Ik ben tery. Gisteren aangemeld bij dit forum, omdat ik een vespa ciao onlangs heb aangeschaft. Het zal gek klinken maar ik ben twee jaar scooter monteur geweest met voornamelijk schakel brommers en motoren. Ik snap echter niks van de vespa ciao hoe de ophanging en alles in elkaar zit. Mijn ciao rijdt momenteel cht 25 maar wil hem wel naar de 40+ trekken en dit zonder de gekke race cilinders. Ik lees op de forum dat een poelie 80 en een citypower uitlaat helpt, maar lees nergens het resultaat of de maat sproeier waar je ongeveer bij moet zitten. Ook zie ik nergens demonteer forums so can anybody help me ?
Alvast bedankt,
tery11 januari 2013 om 16:01 #197101Ik ben geen expert op het gebied van afstellen. Maar ik kan je wel alvast verwijzen naar de How-To sectie. http://www.vespa-ciao.nl/list.php?c=howtos
Hier is bijvoorbeeld een how-to over het motorblok uitnemen die je zoekt:
http://www.vespa-ciao.nl/page.php?id=185De sproeier maat hangt om te beginnen af van welke maat carburateur er onder hangt. Waarschijnlijk is dat momenteel een 10/7 of 12/7 carb.
11 januari 2013 om 16:16 #197099Dankjewel voor de respond. Was ook aan het kijken of iemand mijn ciao kon opvoeren, maar ben blijkbaar niet de enige die zich niet verdiept heeft, want geen een scooterzaak omstreke Amsterdam durft het aan :p
11 januari 2013 om 16:22 #197100:?2 jaar scooter monteur en je kan niet zien dat je uitlaat te demonteren is met een dopje 13 achter en een sleuteltje 10 voor?
Woon zelf in velserbroek als je in de buurt woont kan je met je spul en brommer langstuffen help ik je wel..11 januari 2013 om 16:28 #196701DR-flenny :
:?2 jaar scooter monteur en je kan niet zien dat je uitlaat te demonteren is met een dopje 13 achter en een sleuteltje 10 voor?