:: How to: Vespa Ciao/Si kleurplaat
-
EdjuhBijdrager
Straight strawberry, vanilla and chocolate lickable paintscheme hahaha.
I’ve never seen anything like this, very curious about the result!
Powdercoating or 2c paint?

.-{2F4OV}-.
Whahah:lol
Looks like icecream8)
will be powder coated. my friend does it for a living, and he has high-temp masking tape, so he can do the 3 colors. should be awesome!
have you guys heard of freeze-dried ice cream? also known as astronaut ice cream? i love the stuff, and that’s what inspired this ciao. i have a build blog for it at spacemanicecream.net
LeMoNBijdrager

Moet er nog een buis tussen ontwerpen 🙂
Edit:
1

2

gewoon 1 dikke buis, niet 2 dunne..
Dit is pas mijn eerste post maar zal meteen is met mijn scheurijzer “patsen”!!
Ben er trots op want hij is ook snel als een duivel, heb er lang over gedaan om hem zo te krijgen!
Dit is dan wel een kleurplaat maar kleurschema is precies hetzelfde als in het echt…
Mijn Beest!

Zo zou hij moeten worden komende lente!
Wat vinden jullie?
als ik die kleurplaat kopier naar paint, en ik wil em inkleuren met dat icoontje met een verfbus, dan doet hij bijvoorbeeld op de tank maar een klein stukje verven, en niet zoals het hoort de hele tank dan.
wat kan ik hier aan doen??

Tom ciao
gewoon zelf met de ‘kwast’ inkleuren 😉
500Donateur
Ja of iemand maakt hem even helemaal zsart wit en niet al die stukjes witgrijs erbij:D
500Donateur
Ik heb nog een tip: download paint.net, http://www.getpaint.net/ open hier de afbeelding in en dan kun je wel gewoon met de verfbus inkleuren:D;)
Lars
zijn er ook tekeningen van een citta ?:D:?
RiPeBijdrager
deze had ik gemaakt van mijn citta, je kunt met één muisklik een vlak inkleuren met paint

DylanDonateur
check mijn creatie 😀 met leovinci HM !!!=)
😉
of
nice!!!
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.