Vespa-Ciao.NL
:: How to: Uitlaat Opknappen

Home Forums Algemeen Oude topics How to: Uitlaat Opknappen

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 69)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jelle89

olivier: ik wil het resultaat dan ook wel eens zien..;)..
      en barry..nee dankje..:D..hij komt nou tog onder me eige rode ciao..:P..

.-{2F4OV}-.

😀 lagge man

Da ziet er een stuk beter uit! :thumb

Jelle89

als het weer dalijk wat beter wordt zet ik hem ff buiten, hij is nou veel mooier gekleurd nou ik er vaker mee rij..:D..wat donkerder..en de lasnaden iets lichter..dat ziet er veeel mooier uit..:D..

Ge64
          Bijdrager

Kan je ook gewoon hittebestendige hoogglans zwarte verf erop doen?

joey636
            Bijdrager

dat kan wel maar je moet welk kijke tot hoever de verf hitte bestendig is ik denk dat die het bij de flens erg zwaar heeft maar het zou wel moeten lukken.
              maar je zal hem tog eventjes licht moeten schuren zodat alles wat op je uitlaat zit van vuil en andere dingen.
              eraf is dan kun je hem verven succes

Ge64
              Bijdrager

joey636 :
                dat kan wel maar je moet welk kijke tot hoever de verf hitte bestendig is ik denk dat die het bij de flens erg zwaar heeft maar het zou wel moeten lukken.
                maar je zal hem tog eventjes licht moeten schuren zodat alles wat op je uitlaat zit van vuil en andere dingen.
                eraf is dan kun je hem verven succes

Dus die lasnaden hoeven niet? en hoe hittebestendig moet hij dan zijn?

joey636
                Bijdrager

dan zou je even op de de bus moeten kijken tot hoeveel graden hij hitte bestendig is je flens word dacht ik ongeveer 500 graden maar dat weet ik niet zeker dat zou je nog even na moeten vragen
                  succes

michel o/

nou ik had lak die tot 650 graden bestendig was maar het is er mooi af in de bocht 😛 kan ook wel aan me setup liggen niet dat die extreem is ofzo 🙂

Fredzzz
                    Moderator

ik zit nu mn zirri uitlaat beetje op teknappen… gewoon schuren en dan olie bij de naalden en conjuctie plekken en dan met de gas brander erover heen…
                      en bij sommige plekken wil ik proberen dat blauwe effect te laten werken, ook met gas brander…
                      ik post later wel fotos…

November Rain
                      Bijdrager

michel o/ :
                        nou ik had lak die tot 650 graden bestendig was maar het is er mooi af in de bocht 😛 kan ook wel aan me setup liggen niet dat die extreem is ofzo 🙂

nee da houdt gewoon allemaal niet zeker niet met pekel in de winter…

beter laten poedercoaten maar dat houdt bijv ook niet goed op een DIKKE setup zoals de malo (dat is mijn ervaring)

michel o/

^^^ me sp toen ik um binne kreeg 🙂 daarna gelijk in de verfafbijt gezet (scheelt een hoop!)

^^^ geschuurd met 100,320,600,1500 blinkt dus goed 🙂

^^^ bocht gestraald en gescoopeerd en in de hitte bestendige blanke lak gespoten 🙂

^^^ eindresultaat 😀

de lasnaden komen een andere x nog wel, want ik had toen geen goede brander in m’n bezit 😛

Ties
                          Bijdrager

waarom verfafbijt?
                            voor blanke lak?

hij ziet der overigens goed uit, joh!

michel o/

nou die bovenste foto was de oude staat er zat oude blanke lak overheen… dus verf afbijt erover 🙂 vreet de lak weg = minder schuren om hem kaal te maken 😀

KennyVespa
                              Bijdrager

Ik zet mijn uitlaten erook maar effe bij 😛

Me Polini Sp:

Me Leovinci Handmade:

Egt wel super How To

hansieb
                                Moderator

Mooie wormpies 🙂

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 69)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.