Vespa-Ciao.NL
:: How to: Rollerbank boetes 2008/2009

Home Forums Algemeen Oude topics How to: Rollerbank boetes 2008/2009

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 75)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

simonferrari
    Bijdrager

maar klopt het dat, als je 3 keer gepakt bent voor te hard rijden of het nou 3km/h te hard is of 30km/h. dat je dan je brommert in moet leveren

diac
      Bijdrager

je krijgt een puntenrijbewijs d8 ik, je krijgt per overtreding van een bepaald iets 1 punt.
        krijg je het 3de punt van dezelfde soort overtreding word je rijbewijs ingevorderd.
        tenminste, zo was het in 2007 nog 😛

wjtjee
        Bijdrager

dat is alleen voor auto’s zo toch ?

Bartjee
          Donateur

Bij brommers is het zo dat als je brommer harder gaat dan iets van 30 km/u boven de constructiesnelheid je dikke boete + waarschuwing krijgt. Na 3 waarschuwinge binnen 2 jaar wordt ie ingenomen. Zoiets was het volgens mij

wjtjee
            Bijdrager

Brommer word dan ingenomen, maar je rijbewijs dan ook ?

Bartjee
              Donateur

nope alleen brommer

diac
                Bijdrager

het kan zo erg worden dat als je een grote overtreding maakt met je brommer je toch al een punt krijgt op je rijbewijs hoor..

Bartjee
                  Donateur

Ja volgens mij kan je rijbewijs wel ingenome worden als je meer dan 30 km/u te hard rijdt..:con En over die punte weet ik niet

.-{2F4OV}-.

Kweet eig niet of dat frame van mij snorframe is of bromframe;)

Khoop niet snorframe! Want ze zullen t niet waarderen als je de constructiesnelheid met 100 km/u overschrijdt:lol:lol

Joopieboy
                      Bijdrager

Tjezis, aardig dure boetes weer, hopelijk word ik niet gepakt. 😛

Geen certificaat, verzekering niks, ben wel ouder als 16 maar goed. 😛

Bartjee
                        Donateur

Da is dan juist in je nadeel, ouder dan 16;) Want als je 16 bent worden alle boetes toch gehalveerd. Nou krijg je gewoon volle pak voor zonder certificaat en verzekering en alles rijde

wjtjee
                          Bijdrager

hoe zit het eigelijk als iemand bij je aan gaat hangen hoe duur zijn die boete’s ?

Joopieboy
                            Bijdrager

Bartjee :
                              Da is dan juist in je nadeel, ouder dan 16;) Want als je 16 bent worden alle boetes toch gehalveerd. Nou krijg je gewoon volle pak voor zonder certificaat en verzekering en alles rijde

Mm dat schiet dan helemaal niet op…

En trouwens dat aanhangen, het mag officieel niet maar ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat ie er een boete voor heeft gekregen ofzo.

st3yn
                              Bijdrager

Mijn cittatje gaat maximaal 60 ofzo. Hoe hard zou hij op de roller gaan + correctie? 50-55?
                                Dan heb ik dus alsnog 125 euro boete ofzo 🙁 Naja misschien toch maar eens een begrenzertje maken

Rutta
                                Bijdrager

Net gepakt door rood rijden, probeerde nog weg te rijden voor de motoragent maar dat was tevergeefs.. 90 euro aan me broekzak wat een kutzooi!

FonS: proberen te vluchten met een ciao die 35-40 loopt heeft ook niet echt veel nut he :p
                                  vooral met die kentekens tegenwoordig

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 75)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.