Vespa-Ciao.NL
:: How to: Bromfietsrijbewijs theorie

Home Forums Algemeen Oude topics How to: Bromfietsrijbewijs theorie

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Topic starter

Heb hier nog 4 pdfs gevonden waar alle theorie van de bromfiets in moet staan.

Scheelt weer een reisje naar de bibliotheek of naar de winkel:)

http://members.home.nl/hansieb/Brommertheoriedeel1.pdf
      http://members.home.nl/hansieb/brommertheoriedeel2.pdf
      http://members.home.nl/hansieb/brommertheoriedeel3.PDF
      http://members.home.nl/hansieb/brommertheoriedeel4.PDF

De link waar je verschillende **kuch** legale dvd/cd versies van bromfiets theorie kan downloaden is:

KLIK HIEROOOOO!!

Succes ermee

VespaAvanti
      Donateur

Nice:thumb
        Mooi voor mijn broertje over 4 maanden:D
        Alleen een ding Hansieb, tegen woordig heet het een brommerrijbewijs ipv certificaat:lol

hansieb
        Topic starter

Ok verbeterd 🙂

Jammergenoeg mag ik hier niet echt dingen verspreiden , vond namelijk ook nog een soort interactieve DVD 4,5 gb met allemaal vragen , video enz over het bromfietsrijbewijs.

diac
          Bijdrager

das zeker handig, maar ik zelf zou het niemand aanraden om theorie te leren.
            kost veel tijd en er staat veel in wat je helemaal niet nodig hebt op het examen.
            alleen oefenexamens vlekkeloos maken is al meer als zat.
            als je een beetje inzicht hebt is het een fluitje van een cent..:con

KennyVespa
            Bijdrager

daar heb je gelijk in diac 😉

hansieb
              Topic starter

Btw net even dat bromfiets dvdtje uitgepakt

MANNNNN dat is supervet , filmpjes waarin er uitleg word gegeven echt super 🙂 dit is supergoed leren!

CiaoSTB
                Bijdrager

hehe en of, ken nu bijna alles met die dvd hehe, ook erg makkelijk te begrijpen..8) 28 februari examens.. kijken of het dan nogsteeds zo makkelijk is 😐 lol

sombrero
                  Bijdrager

ff een vraag he hoelang duurt het voordat het rijbewijs klaar is bij het gemeentehuis duurt me veel te lang k kan het morge pas gaan aanvragen:( ik heb zin om te rijden (legaal dan eah )
                    😀

st3yn
                    Bijdrager

sombrero :
                      ff een vraag he hoelang duurt het voordat het rijbewijs klaar is bij het gemeentehuis duurt me veel te lang k kan het morge pas gaan aanvragen:( ik heb zin om te rijden (legaal dan eah )
                      😀

Nadat je geslaagd bent voor de theorie, kan je de volgende dag naar het gemeentehuis toe. Daar staat dan in de computer dat je geslaagd bent. Je kan hem dan aanvragen, en hij is binnen 5 werkdagen +- klaar 🙂

Bubba
                      Bijdrager

Diac, je leert natuurlijk niet voor je examen, maar je leert hoe je moet handelen in het verkeer:!
                        Zo’n dvdtje had ik ook wel kunnen gebruiken. Ik heb kapitalen verspilt aan de online oefenexamentjes:lol

hansieb
                        Topic starter

Ha bubba 🙂

Sombrero als je hem moet , moet je maar ff op msn komen he 🙂

jan-willem
                          Bijdrager

@sombrero je moet na 3 dagen gwn ff bellen of ze hem al hebben , meestal is dat zo 😉

SIvespa
                            Bijdrager

Dinsdag weer op geweest…3e x.. EN GEHAALD:D
                              5 fouten , Na +- 5/7 werkdagen is het rijbewijs klaar.

WouterW
                              Bijdrager

heb 16 april me bromrijbewijsexamen iemand een tip om ergens goed te kunnen oefenen?

Naad
                                Bijdrager

WouterW :
                                  heb 16 april me bromrijbewijsexamen iemand een tip om ergens goed te kunnen oefenen?

hansieb :
                                  Ok verbeterd 🙂

Jammergenoeg mag ik hier niet echt dingen verspreiden , vond namelijk ook nog een soort interactieve DVD 4,5 gb met allemaal vragen , video enz over het bromfietsrijbewijs.

Wil je deze hebben PM me maar dan gooi ik em op me ftp.

hmmm..

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.