Vespa-Ciao.NL
:: How To: Achterkoppeling Vario (Drukveer / Trekveertjes)

Home Forums Algemeen Oude topics How To: Achterkoppeling Vario (Drukveer / Trekveertjes)

5 berichten aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

goedguus
    Bijdrager

je moet de schijven ook tegenhouden daarom kun je het het beste met 2 man doen 😉

Bas94
      Bijdrager

dat dacht ik al, vandaar dat ik ’t vroeg 😉
        on topic maar weer?

aapie90
        Bijdrager

kun je de trekveertjes ook zonder de schijven eraf te halen verwisselen?
          krijg namelijk die moer er niet af.
          zal wel al 20 jaar vastgeroest zitten:S

Helios
          Topic starter

@ Aapie90, nee dit gaat niet werken je kan er heel misschien wel tussen komen met een schroevendraaien of iets.
            Maar je zal niet de veertjes kunnen monteren je heb gewoon niet genoeg ruimte.
            Zit momenteel met hetzelfde probleem dat hij gewoon muurvast zit, vaak moet hij even los schrikken.
            Probeer hem tussen de bankschroef te klemmen(helaas is mijn bankschroef(je) hier net te klein voor)

aapie90
            Bijdrager

@Helios,
              okee bedankt.
              jaa mijne past wel. alleen is het nou de bedoeling dat je schijf die zegmaar tegen die moer zitten los moet van die moer?
              als ik de baco erop zet dan draaid zegmaar alles mee, behalve de 2e schijf. dus die aan de veer zit.
              als ik dan een slag gedraaid heb en de baco eraf haal dan draaid die schijf 2 weer terug, door de veer.
              moet je dan de koppeling in de bankschroef zetten: net als ie op de ciao zit.
              of met de moer boven?
              ik word een beetje gek van dat ding.
              groetjes

5 berichten aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.