Vespa-Ciao.NL
:: How to: Achterklok/naaf eruit halen + tandwiel tot moer maken

Home Forums Algemeen Oude topics How to: Achterklok/naaf eruit halen + tandwiel tot moer maken

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 76)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

500
    Donateur

Dus daarom was die er niet?:D en kan die wegblijven?

Lars

BB
      Bijdrager

Ja, kan wegblijven, of je moet ermee willen fietsen:P

Anoniem

ik heb een ringsleutel daarvoor thuis(y)
          is iets van sleutelmaat 37 ofzo

goedguus
          Bijdrager

36 heb gister avond nog los gedraait 😉

Renzoo
            Bijdrager

Heb tandwiel er voor een deel af, en dan heb je zo’n raar plaatje met 4 pinnen koperen (of anders) pinnetjes, pinnen eruit en in die 2 gleufjes schroevendraaier gezet, schroevendraaier vernaggelt, nou vraag ik me af, moet ik nou die moer draaien, of moet ik in die 2 gleufjes zitten meppen, want ik heb met van alles geprobeerd om los te draaien (zelfs hardstalen buis) maar hij wil niet loskomen,

PS: heb ook wd40 gebruikt..

ivovanzon
              Bijdrager

Slijptol doet wonderen, ik had het geduld hier niet voor om ermee te gaan stoeien..

Renzoo
                Bijdrager

Tot waar afslijpen, en om het wiel te gaan verrabbezakken heb ik ook geen zin in…

dk-piaggio
                  Bijdrager

dus als je dit doet kan je een bromklok steken en met dat bromklok zal je veel sneller gaan ?
                    ,en hoeveel sneller ?

67devil67
                    Bijdrager

ik heb geprobeert om dat tandwiel los te krijgen maar het lukt niet.
                      er past mer net een inimini sgroefendraajertje in.
                      maar dan krijg ik hem nog niet los zoals zo-makkelijk-uitgelegd hierboven.
                      en toen geprobeert om met een beitel die andere los te tikken bij de vakjes en dat gaat ook niet.
                      hoe kan dat?

stuur me anders even een PM

Vespa-rudolff
                      Bijdrager

Hee.
                        Mijn brommer loopt nu 30:( met citypower en 85 poelie maar mijn vraag is merk ik veel verschil als ik een bromvertanding in in mijn wiel zet? en hoeveel ongeveer dan?(A) Alvast bedankt:D

hdev
                        Bijdrager

je trekt minder snel op maar je snelheid zal rond de 10 km omhoog gaan

Vespa-rudolff
                          Bijdrager

is er veel verschil met optrekken dan of maar een beetje?

goedguus
                            Bijdrager

met poelie 80 is dat nog prima te doen..

Th-28
                              Bijdrager

Ik ben bezig om me achternaaf eruit te halen .. want hij moet overgezet worden .. alleen nu zit ik met het probleem dat ik hem niet los krijg. Ik loop vast dat je met steeksleutel 12 in die gleufjes moet zetten en dan erop meppen .. alleen er is geen beweging in te krijgen ? :S

Wie kan me helpen???

Spiendaah

Bij mij zag het er op een gegeven moment ook zo uit als bij ‘lvcp’ maar kreeg er geen beweging in. Toen heb ik (op z’n beunhaas) het wiel op de grond gezet en de steekschep in de 2 inkepingen gelegd. Zelfs met z’n gigantische hefboom ging het nog lastig.

Dit is misschien een oplossing voor mensen die het niet met een schroevendraaier gedaan krijgen.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 76)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.