- Dit onderwerp bevat 101 reacties, 31 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 10 maanden geleden door hotrod ciao.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 mei 2012 om 17:11 #489695
AUB let niet op mij, ik was zo blij dat het fatsoenlijk werkte haha
Blokje inbouwen kan niet, dat heb ik dichtgelast om de sausjes in te kunnen zette, en de tank is opengeslepen om spatels in op te hangen (met een deurtje)
2 mei 2012 om 20:40 #461631Link werkt niet ?
2 mei 2012 om 20:48 #490432De video is door de gebruiker verwijderd?
2 mei 2012 om 20:51 #469455gefixt, ohja en da geluid op de achtergrond is iemand met de bladblazer
6 mei 2012 om 13:07 #462601Zo, heb weer een update!!
Had nog een begrenzer op afstandsbediening liggen die ik mee had laten komen met een vorige bestelling.
Hierbij had ik dus geen handleiding zitten,, balen dus!
Aangezien ik nog wist wat voor een het was en waar ik die besteld had, heb ik gevraagd om een handleiding (ik kreeg er 2)Stond ik dus voor een dilemma, welke van de 2 is het..
Na heel veel gekut, en gezoek op internet (alleen negatieve reacties erop gevonden) heb ik hem aangesloten (in 1 keer goed) en hij werkt perfect
Wel andersom als bedoeld is volgens de handleiding en de mensen.
Dus hij zou altijd aan moeten staan behalve als je op het knopje duwt (dan is hij uit)
Bij mij is het geval, ik start em en hij staat uit, en druk op het knopje en die staat aan.Persoonlijk vind ik dit fijner!
Ik heb mijn koplamp zoveel mogelijk uitgehold van binnen, en die kast daarin weggewerkt en vastgelijmd.
Je ziet er niks van en hij werkt super!!!!Nu loopt de brommer best lekker (goed zat voor een snor) 55kmh, wel met varioring en prop er in (dus als ze me niet geloven da die ma 30 gaat zoals op de begrenzer) dan kan ik zegge draai hem ma open hij is begrensd;)
De torquedriver etc zitten er nu wel weer op (scheelt echt veel!) maar de malossi vario zelf niet
Ook ben ik begonnen met de bbq aanhanger te verven (bitumen) op de plekken waar je niks ziet (in de tank, waar het blok zat, onderkant etc)
de rest wordt wit!
groeten
10 mei 2012 om 20:49 #458552Zo, weer een update!
ik was het even zat met die prop in de uitlaat, de ene keer liep die goed en de andere keer niet..
Dus een sito plus uitlaat gekocht (20 euro) en er onder gehangen.het is haast niet te geloven maar hij loopt echt suuupergoed met bijna geen geluid (fijn vd wouten want de brommer valt zoieso al op)
rijdt rond de 70/75 (harder dan ik eigk wil) en hij trekt echt hard en goed door (komt natuurlijk omdat die zo licht is)

ik weet het, stront lelijk.. maar liever dat dan weer problemen met de wouten
heb hem nu wel wat bewerkt, had een oude uitlaat van mijn motor liggen (paste er precies overheen)
ik weet het, het is geen schoonheid maar zo kan het er mee door
12 mei 2012 om 15:04 #455104
Rick.nou, hij ziet er zo ook wel netjes uit hoor 😀
15 mei 2012 om 16:54 #464557zo, en mijn bbq is nu van rvs!!
alleen die plankjes nog terugdoen, moet even een rvs buis buigen en die planken lakken!
15 mei 2012 om 19:10 #441384Ik weet bij een tour wel achter wie ik aan moet rijden 😀
15 mei 2012 om 21:12 #487459Super vet, kom je zaterdag ook nog even bij avanti langs ;)!?
15 mei 2012 om 21:15 #487461jaa zekers kom ik langs, zaterdag niet maar zondagochtend/middag wel! dan was ik van plan met Erik duisters langs te komen (is een neef van diegene waar jullie verblijven) blijf alleen niet heel lang want mijn vriendin viert haar verjaardag
jullie zijn er dan toch wel? rond een uur of 11, of hoelaat begint de tour
ohja, de bbq is dan nog niet gespoten, haal ik helaas niet omdat ik de verf nog niet binnen heb.
als er iemand wil bbq-en ’s ochtends moet ie maar zorgen voor vlees:Pook doet de brommer het nu een stuk beter (hij viel af en toe weg) heb ff andere sproeier erin gedraaid
maar nu doet de begrenzer het ineens niet meer (kutding)
dus even een andere soort schakelaar aan die begrenzer maken (magnetisch?)groeten!
15 mei 2012 om 21:21 #487462iemand trouwens die er zondag is, die 2 kappen over heeft (die aan de zijkant links en rechts) Voor op mijn barbeque..
en heb trouwens nog een paar kleine dingen waar iemand misschien iets aan heeftzuigerveer dr65 (nieuw)
bobine
koplampglas mixzoja, hoor ik het wel, heb toch ruimte zat achterop:D
ps ik zie net waar mijn aanhanger aan moet voldoen… oeps
24 mei 2012 om 21:11 #489213ritje naar de Avanti camping :

ging super, trilde af en toe wat in de bocht:P
Meeting was hardstikke leuk, heb me goed vermaakt en lekker gebbq’t

helaas ben ik er nu achter waarom hij af en toe zo instabiel in de bocht was

ik kan weer gaan hobbyen en verstevigen:P
ps voor degene die niet weet wat het is, dat is mijn motorblok ophanging aan het frame..
en niet gescheurd op een lasnaad, maar vol in het metaal!24 mei 2012 om 21:40 #488743Super tof ding en in het echt ook nog een erg net ciaotje 😉
24 mei 2012 om 21:55 #4891902nd that!
I came, I saw, and I forgot what I was doing... -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.