Vespa-Ciao.NL
:: Hotrod minarelli ciao

Home Forums Perso’s Projecten Hotrod minarelli ciao

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 102)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hotrod ciao
    Topic starter

verveling, en omdat die auto toch naar de sloop ging haha

heb vandaag nog wat liggen hobbyen hier

heb ook alle lasnaden nagelopen en ga nu afwerken, maar de rest gebeurd pas als terug ben van vakantie (H) zondag vertrek ik naar marokko!

hotrod ciao
      Topic starter

heb net een hele map gevonden met fotos van (bijna) alle brommers die ik heb gehad. zal ze maar niet uploaden, dan ben ik nog ff bezig haha

edit:
        deze wil ik wel even laten zien:) topsnelheid was 113kmh, en powerband 10-12500 toeren haha

tnerual
        Bijdrager

Leuke brommer, alleen, die uitlaat!

Ik weet niet waarom, maar doet me een beetje denken aan Jolly Moto, am I right?

Verder, welke setup!
          en nog veel succes met de Ciao!

hotrod ciao
          Topic starter

hallo allemaal,

terug uit marokko en wat ben ik blij in nederland te zijn!

over die zundapp, die uitlaat deed het em juist, wat een geluidje:) Yasuni Sp3 van een derbi senda.
            liep echt als een trein.
            de setup van mijn ciao wordt denk ik niet noemenswaardig (hij valt al genoeg op zo) de komende tijd kijk ik welke uitlaat er onder komt etc, bij zo’n blok loopt het al meteen 80-85 en het blijft een snorfiets

misschien doe ik er een mooi uitlaatje onder, ontgrensd, maar dan de varioring erin

heb wat knopen doorgehakt, de bagagedrager blijft eraf, het spatbord achter is al ingekort en komt een ander achterlicht (welke ben ik nog niet achter)

gr

ritze
            Bijdrager

vette zundapp :P, ook echt een van mijn droom brommers, als ik ooit geld er voor heb doe ik het meteen.
              is toch gewoon heerlijk om die naald over de 11000 toeren te zien vliegen voordat je de 4 in gaat. super.

wat betreft de ciao die je aan het maken bent; het zou best wel eens een leuk dingetje worden, aangezien die scoot blokjes veel meer power handelen is dat toch wel leip met maar 45 kilo brommert.
              succes met de built 😛

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
              Link naar Mijn collectie / Projecten.

hotrod ciao
              Topic starter

dankje,

en als je filmpje wil zien ervan :

maar hier had ik em nog niet gespoten en lekte de kop nog 🙂

ArvidW
                Donateur

Ik zou als ik jou was nog wel even alles goed (laten) doorlassen.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                  Home made engine dyno

ritze
                  Bijdrager

wauw ding loopt hendig netjes, je maakt mij best wel jaloers zo…
                    mja, als ik ooit mn nsr terug krijg , dan krijg je een filmpje terug:thumb

hotrod ciao
                    Topic starter

ArvidW :
                      Ik zou als ik jou was nog wel even alles goed (laten) doorlassen.

ja doe ik wel, maar wel alleen de delen die voor de stevigheid zorgen, de rest is niet nodig

Handmade
                      Bijdrager

FF las cursus mee pikken hier of daar..
                        :pest
                        Voor de rest “keep up the good work” ’t is zo leuk hé lekker knutselen.:thumb

hotrod ciao
                        Topic starter

toevallig morgenavond:P en heb ook maar een kut lasapparaat van 50 euro maarja.. word beter!

hotrod ciao
                          Topic starter

zover tot nu toe:

Handmade
                            Bijdrager

Nou, succes dan maar hé…
                              Je zult zien dat de lastravo minder belangrijk is dan de electrode keus en het Ampérage.
                              Ook de hoek van de elektrode en de afstand tot het materiaal is érg belangrijk.

Het belangrijkste advies wat ik je alvast mee kan geven is:
                              -Proef stukje lassen.
                              -Altijd goed luisteren naar de vlamboog.
                              -goed kijken of je materiaal vloeit.

Heb zelf ’n kinzo lastravo van 20 jaar oud(kocht ik nieuw);) en sind kort ook ’n mig app.
                              En zeg nou zelf, gewoon met ’n 2mm primafix electrode.

ritze
                              Bijdrager

die lassen? met electrode is dat altijd moeilijk om van die fijne dingen te doen:P ziet toch wel netjes uit vind ik:P

Anoniem

Ik las zelf met 2.4mm electroden, kun je opzich hele nette lassen mee leggen als je controle hebt en het juiste amperage kiest.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 102)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.