Vespa-Ciao.NL
:: honda camino uitlaat

Home Forums Techniek Overige techniek honda camino uitlaat

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

timbo-c@n@loko

hoi
      past een honda camino uitlaat op vespa ciao
      wie kan me dit zeggen
      gr tim

Martino
      Moderator

Nee, dit past niet 1 op 1.

timbo-c@n@loko

wat moet ik er dan allemaal voor aanpassen
          gr tim

Anoniem

ik weet niet wat de cilnderaansluiting is, maar bij een vespatje is dat 22 mm of 23,5 mm.
            waarschijnlijk moet je ook een ander ophangpunt beunen. heb nog nooit met camino’s gewerkt zou je eens kunnen proberen.

speedbuxy
            Bijdrager

timbo-c@n@loko :
              wat moet ik er dan allemaal voor aanpassen
              gr tim

Waarschijnlijk alleen de voorflens voor de rest komt camino wel in de buurt qua model.

tnerual
              Bijdrager

bij camino wordt de mond bevestigd doormiddel van een plaatje dat aan het eerste pijpje van de uitlaat rondom zit. uit de cilinder komen vervolgens 2 tapeinden.;

Dat plaatje komt dan OP / over die tapeindjes en schroef je hem vast.

Is dus niet met een slangenklem, en de uitlaatmond van camino uitlaat zal niet zomaar OVER de uitlaatmond van de ciao-cilinder gaan.

Ook kan je hem behalve nog de demper nergens anders aan vast zetten.. en loop je het risico dat hij ervan af dondert.. Want bij Honda Camino wordt deze dan nog met 2 moeren vastgemaakt onderaan het blok.. bij het begin en het einde van de expansiebocht zeg maar..

Maar ben wel benieuwd of het lukt!

Gaat het om een Leovince uitlaat?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.