Vespa-Ciao.NL
:: honda camino
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

citta70cc
    Topic starter

Nee, geen vespa.
      Ik ben voor mijn neefje zijn camino aan het opknappen, en de carb. moet eraf. Weet iemand of ik daarvoor het hele blok moet laten zakken, want de carb. en luchtfilter zitten tegen het middenstuk van de brug aan!

DeTr0x

lol, ik heb een camino. Als je de voetkappe eraf haald, dan zie je toch een grote vijs ? maak die los. Nu je doet de decompresie klep aan de cilinder los (start klepje) en dan komt het blok los. de carb zit vast aan het spruit stuk zodus los je het spruitstuk en dan heb je de hele carbu in je hande met spruitstuk en al.

citta70cc
        Topic starter

wat bedoel je met een grote vijs???

DeTr0x

ja aan de kader. Kijk je haald de voetkappen eraf en dan waar het blok mee vastgemaakt is das toch een dikke vijs (vlak bove da chrome kapje) aan je alternator. Die vijs lossen en dan de choke draadje aan de cilinder lossen en de gaas bakel aan de carburateur losse en kader is los 😉

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.