Vespa-Ciao.NL
:: Homoet

Home Forums Mening & ervaring Uitlaten Homoet

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Miesmaster
    Topic starter

Heb je ervaring met een homoet uitlaat? post het dan hier.

Tonni
      Moderator

Ik heb hem kort geleden geprobeerd, en hem vergeleken met mijn proma circuit. Hij geeft van onder uit wel een stuk meer trekkracht maar vanaf middengebied en vooral bovenin vind ik hem niet sterk.
        Ik denk dat ie meer geschikt is voor origineel of in elk geval voor een laagtoerige setup.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

erwinko
        Bijdrager

met 60 cc rijd hij ook heerlijk

met 70 nog niet geprobeert maar dat komt nog wel 🙂

erwinko
          Bijdrager

heb hem gisteren op mijn 70 geprobeert.
            trekt echt lekker door, maar top is teleurstellend, 50 :O hoger kwam hij niet :S
            trok wel sneller als mn ninja maar op top is ninja zeker beter

michel o/

op een 50 rijd een homoet echt super 🙂
              en op een 43 Dr evo reed die ook wel lekker mja op m’n 42mm polini evo rijd m’n homoet echt bagger 😐 trekt lekker maar de top is maar 50km/h

barend f
              Bijdrager

op 50 cc:

-trekt goed maar daarna valtie stil (door 50cc)
                -doet het zeker beter op hogere cilinders(60 70cc)

-verder goede en mooie uitlaat,

ook deze uitlaat moet je aan je cil kop bevestigen, 8)D
                bij mij knalde die er weer af (broertjes:no)

Sven vdB
                Bijdrager

Ik heb ook een homoet, rijdt lekker op 50cc trekt lekker op. Techno reverse rijdt harder op 50cc.. Heb homoet geprobeerd op mijn malossi 70 trekt zeer lekker op maar top is idd niet erg hoog. Techno op mijn 70 geprobeerd en is ook niet echt geweldig, heb nou ene leovince krul erop maar moet binnekort promatje aanschaffe..

.-{2F4OV}-.

Proma cc zal t beter doen ja;)

Polini SP / Polini Top One / Simonini Racing is owk leuk:thumb

Leo krul zal wel goed trekke ma voor de rest zal t tegevallen;)

N!CKs

als je trekkracht wil en de snelheid wat omlaag moet je hem pakken, anders moet je gewoon de proma cc blijve rjide:D

Ziggys91
                      Bijdrager

yeah zaterdag mn homoet binnen gekregen en blauwe trekveertjes ook erop gezet, trekt echt heerlijk op nu filmpjee

Clint
                        Bijdrager

Ik heb vandaag mn Homoet gemonteerd. Trekt goed op, alleen had ik verwacht dat ik harder zou gaan..

n3ophytenl
                          Bijdrager

Ik had ook een homoet lekker uitlaatje! 😛 heb er een half jaar op gerede en geen roest te bekennen. Ik had alleen een citta model te pakken en dat was wat minder. Heb gewoon een beugeltje gemaakt samen met Jamai en toen kon de homoet er op.

Ik vind de prestaties bijna hetzelfde als een top one. Ik trok iemand eruit met dr evo + top one terwijl ik 50 std had met bromklok en homoet. Alleen de boost van de top one kwam eerder en boost van homoet iets later en hield ook eerder op.

Weet alleen niet of ie voor vario goed is weet iemand dat??

Anoniem

Prestaties niet zo goed als de proma cc, maar uiterlijk en geluid echt super!

Ovdw050
                              Bijdrager

met mijn aangegeven setup toch erg lekker! lekker zwaar geluid en opsich wel een lekkere boost, toch is de boost van mijn bad snake nog wel iets beter.

ik ben niet bekend met de verschillen van de modellen bij deze uitlaat, is er erg veel prestatie verschil?

Gr.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.