Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Holwerd Toer 2012
- Dit onderwerp bevat 131 reacties, 13 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 6 maanden geleden door Gerarduz.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
16 september 2012 om 22:22 #506143
@robin
Heel snel gezegd peugeot speedake, paaltje over het hoofd gezien:lolNee de speed engine die ik gisteren nog klaar gestoomd had met 43mm euro wou op de roller belast niet harder dan 0,4kw:?
Ook rijdend had hij na de 40km heeel veel moeite om uit z,n dipje te klimmen dus ik heb toen besloten om op de scoot te klimmen.
(tegen de vespa code in)En W-Y zag tijdens het toeren een paaltje over het hoofd en bleef daar met z,n kick pedaal achter hangen maakte toen een schuiver.
Dus iets zeer schokkends en iets minder schokkends:D
Edit
Ohja en bas had een warm naaier waardoor de pret ophield.16 september 2012 om 22:24 #512014Hahahaha top
17 september 2012 om 07:19 #514864Ik kon hier gisteren die brommertjes wel in mekaar trappen…
Inderdaad de godganse week druk om alles klaar te krijgen,zijn we nog maar net Lelystad uit…begeeft de wagen van mijn zwager het….niet te geloven.Melissa vondt het ook erg jammer,want vooral zei had zich er erg op verheugd.
Wij hebben s’middags hier nog wat rond getourd…bij gebrek aan beter..Ik hoop toch nog wel even op een tourtje dit jaar…..(Max…last minute Veluwe? Gerard…D’olle grieze.? Andree..11 steden.? )
17 september 2012 om 07:25 #514866
Waarom?Ondanks de lage opkomst was het wel weer een gezellig tourtje
Na de pech van Q-freak werk er keurig een nieuwe brommer afgeleverd om de tour voort te zetten, wat een service:D
Ook de schapendijken waren weer hilarisch en zit m’n Citta net als vorig jaar compleet onder de schapenstront. @W-Y,
Lekkere foto zo aan het ontbijt:D Hopelijk niet al teveel last van@Speedbuxy,
Weer top geregeld
17 september 2012 om 09:28 #523698Ziet er idd nog best wel geslaagd uit, alleen ben nu totaal niet rauwig dat ik last minute niet mee kon, er reed gewoon een WC-POT mee, en nog met Andree er op ook!:o
Dit krijg je nog lang te horen Andree:D
Maar zonder gekheid, blijft jammer 2 weken op rij kon ik en de 3e dan weer niet:(
Waneer is de volgende!?:)17 september 2012 om 09:33 #525073Spoiler alert! http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=30218
Volgens mij zal voorlopig dit het enige toertje zijn wat er dit jaar nog wordt vereden. Ik begreep van Buxy dat de 11 steden waarschijnlijk naar het voorjaar wordt verschoven.
17 september 2012 om 09:40 #520224speedbuxy :
Hier wat kijk plezier om de pijn te verzachten;)
Jah lekker hoor , jammer dat ik deze missen moest. Kom maar op met die 11 steden!
Anders is het de volgende TDOG F-1!
Edit:
Als er geen 11 steden gereden wordt, is Tour d’Olle Grieze vooraan dus!
Mooi droog weekend eerst aanstaande in de even weken.17 september 2012 om 11:10 #521678@Evert
Ja blijft echt jammer:(
Ik neem aan dat de auto minstens op de sloop staat met alle ramen eruit en deuken in ieder stuk blik wat er maar aan hing:lol@stephan
Ik vond het ook jammer dat jij er niet was, want ik wist zeker dat jij aan geboden had om te ruilen van brom ipv mijn op de scooter te laten gaan:D
Maar al met al kwam het toch goed uit want anders had @ freak al na een kwart van de toer moeten afhaken.
Nu kon hij in holwerd mooi de citta overpakken en daarop verder rijden en dan vreemd genoeg ook nog gewoon goed meekunnen komen:?@martino/gerarduz
Ik ga de 11steden idd over hevelen na het voorjaar want ben die najaar frisheid wel wat zat dus gewoon het voorjaar maar eens checken;)18 september 2012 om 11:46 #515568Ziet er gaaf uit allemaal
18 september 2012 om 17:32 #519026
Waarom?Gaat de 11steden tour niet door:( Hier hadden wij H-wijkers juist erg veel zin in en zou ook onze Piet eindelijk weer mee touren… Naja volgend jaar beter
18 september 2012 om 18:33 #515026Ja dat vind ik ook zeer zuur!
Vorig jaar is hij ook verplaatst en toen ging hij in het voorjaar ook niet door, flik dat niet weer Andree!:P18 september 2012 om 19:07 #506355Ik wil het wel met slag om de arm houden hoor, maar ik ben bang dat oktober niet veel mooi weer meer gaat bieden.
Plus ik de F1 toer van Gerard ook nog wel zie zitten en daar dus wel ruimte voor wil maken.En de voorjaren van de laatste jaren leken mij een betere optie dan de mindere najaren van de laatste tijd.
En dat het hem dit voorjaar niet werd kwam omdat de meesten 1januarie al de datum prikte voor hun toer in het voorjaar.
Maar ik houd nu niet meer rekening met alle toertjes en boek gewoon rustig dubbel als ik die datum op het oog had.Want heb dit jaar een hoop nieuwe toer organisators de kans gegeven met als resultaat dat die toer dan niks werd, terwijl het dan wel mooi weer was.
Dus dat doen we in 2013 niet weer;) -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.