Vespa-Ciao.NL
:: Holwerd Toer 2012

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Holwerd Toer 2012

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 132)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martino
    Moderator

Hey Florian,

Vorige toertje trok je ontzettend hard op en had je een lage top. Dit komt gewoon door de te grote poelie. De poelie 70 trekt hij sowieso wel.Wanneer Andree een snaartje voor je heeft dan gaat dit gewoon helemaal goed komen.

Ook ik kan waarschijnlijk nog wel een ander snaartje gebruiken, maar dan voor Ciao. Momenteel slipt hij nog door en zal vanavond hier nog even naarkijken. Misschien dat het blok nog iets naar voren kan. Het snaartje is namelijk nieuw.
      Ander sproeiertje erin en ik vind het wel goed. Gaat misschien niet heel hard maar toeren kan dan nog even dit jaar met mooi weer. 🙂

Ik weet achteraf gezien niet hoeveel snaren ik heb liggen die geschikt zijn voor si brug.
      (want alles is ooit gekocht voor ciao en citta)

speedbuxy
      Topic starter

Voor degene die het adres nog niet weten.
        Nynke van Hichtumwei 37

Tel
        06-45247287

Zie jullie morgen folks:thumb

Tonni
        Moderator

Al eens een ander pijpje geprobeerd Andree?

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Martino
          Moderator

Ik zit nu in Bedum bij Javad voor een late night sleutelsessie, maar eigenlijk niet gemotiveerd. Ik zorg alleen dat mijn voorlicht weer zal gaan branden de sproeier laat ik maar zo als hij nu is en de V-snaar kan helaas niet strakker en slipt dus wat door. Morgen pitstop Leeuwarden dan maar.:D Als ik dan alsnog een snaartje van jou mag passen Dree, Ciao maatje voor poelie 70? Liefst net kleiner dan 925.

@ Florian; Neem ik alvast je carters mee? Ik heb helaas geen tijd meer gehad om je kopje te coaten, was immers de hele dag een tuin aan het betegelen.

Zeebodem.
            Bijdrager

Zo ook hier is alles voor elkaar.
              Heb echt werklijkwaar de hele week liggen sleutelen uit het werk en he er zelfs nog een halfe middag vrij voor genomen…omdat het s’avonds alweer zo vroeg donker wordt.
              De speedengine van mij zwager loopt eindelijk,na een dremelsesie in het gloednieuwe carter,om de electrische spoel te laten passen :S

De zwarte citta inelkaar zetten zorgde ook voor de nodige zorgen.
              Je denkt even in elkaar zetten maar ik liep van het ene probleem tegen het andere andere aan.Gelukkig liep de Evo die eronder hangt meteen perfect 🙂

Maar goed…alles in orde dus gelukkig.

Tot morgen!

speedbuxy
              Topic starter

@Tonni,
                Hiervoor (nog met de 43mm simo) heb ik de sp eronder gehad maar ook daarmee slaat ie na de 40 wat dood.
                Eigenlijk reed het alleen leuk met de sito boxer pijp van de tiff, maarja daarmee was de top ook maar 45km:lol

@Maarten
                Voor ciao heb ik bijna zeker weten wel een snaartje liggen die moet passen dus komt goed:thumb

@Evert
                Mooi dat je de boel hebt klaar gekregen:thumb
                Spreek je morgen:thumb

Emileee28
                Bijdrager

@florian, maat is voor poelie 70 1125 x 9,5
                  en voor poelie 55 tot 60 is het maat 1100 x 9,5

gebruik ze zelf ook!

speedbuxy
                  Topic starter

Nou iedereen is weer op huis aan.
                    Ik vond het ondanks de lage opkomst toch nog steeds erg geslaagd:thumb

Wel jammer dat ik de Vespa erecode heb moeten schenden, maar dit kwam uit eindelijk wel goed uit want bas kreeg halverwege onherstelbare pech dus die heeft de weg op m,n citta vervolgd.
                    (waar die vreemd genoeg op bepaalde momenten voor de wind wel verrassend goed bij liep:?)

Maar goed was weer een leuke middag met ook weer goed eten in holwerd, dus ik zeg nu al voor vast op naar de volgende:thumb
                    (alleen dan in midzomer met 25:thumb)
                    Verder iedereen nog bedankt voor hun komst:thumb

@Evert
                    Echt balen van die auto pech man:( want we hebben jullie wel gemist.

Edit
                    Pics
                    Bas de schapenhoeder:lol

En nog een leuke pic tijdens 1 van onze rook pauzes.

@tonni deze is original size

Zal de filmpjes nu even aan elkaar plakken gezien het alleen maar korte driveby stukje zijn.

W-Y
                    Bijdrager

Ondanks het paaltje een leuk toertje! Mooie route met bruggetjes, ook het gumballen was tof! Bij deze mijn aandeel, haha..

Ik en mijn brommer lijken nu nog meer opelkaar, een beetje rood en het loopt niet helemaal lekker 😀

speedbuxy
                      Topic starter

Deuk in je velg deuk in je teen toch:D
                        Maar al met al heb je nog wel een geluk gehad, want zulke paaltjes kunnen hard aankomen.
                        (ook al zal dit morgen ook wel leuk blauw zijn denk ik)

Hier wat kijk plezier om de pijn te verzachten;)

W-Y
                        Bijdrager

Dat is een leuke montage! snel gefixt ook. Ziet er nog aardig rap uit over die smalle fietspaden 🙂 Nu voorlopig even rustig aan doen en alles repareren tot de volgende toer!

Javad
                          Donateur

Mooi sfeerimpressie dat filmpje. Helaas zat ik behoorlijk krap vandaag, anders was ik natuurlijk mee gegaan.
                            Gaaf ook die foto’s van de broms op dat rotsblok.
                            Herkenbare stukjes ook in het filmpje, sommige stukjes ken ik nog van vorig jaar.

<3 Thunderstone
                            Check mijn perso!

Martino
                            Moderator

Ja, dat rotsblok was een leuke display voor de brommers. Toch weer bijna 200km op een dag gereden vandaag. Jammer dat Lelystad crew autopech kreeg. Ik weet wat Zeebodem een moeite heeft gedaan om alles gereed te krijgen voor de toer en dan houdt dat andere vervoermiddel op 4 wielen ermee op. =)

Ondanks de kleine opkomst was het een mooi toertje met leuke paden. Goed bordje eten bij de Pier van Holwert. En gezellig wat gekeuveld met de andere deelnemers. Enige smetje was dat gele gevaarte. Wat je ook mag verzinnen, hier bestaat natuurlijk geen excuus voor. Er achter rijden was met al die opspringende kiezels ook geen doen. Daarom maar snel proberen die cp’s van de Citta te vergroten en weer ouderwets hierop toeren.

Heb je eigenlijk dat 4 tal ktm crossers nog op film staan Buxy?

speedbuxy
                              Topic starter

Ja filmpje is wel leuk zo met de ene driveby naar de andere:thumb
                                (is helaas wel het enige wat ik heb aan materiaal)

En foto is ook grappig, we wouden hier ook maar een blijvertje van maken zodat je ieder jaar mooi kan zien hoeveel rijders er waren.
                                Het streven is om de rock dan eens goed gevuld te krijgen:thumb

Maar volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen Javad:thumb

@Martino;)
                                Nee die staan er niet op want op dat gele gevaarte kan je zittend niet op filmen want dan zie je alleen het dashboard:(
                                Maar de citta had ook zeker de voorkeur gehad, en als de groep niet had hoeven leiden had ik zelfs met de minder lopende speed nog genoegen genomen.

Maarja al met al heeft het waarschijnlijk zo moeten wezen want het kwam bas erg goed en handig uit:thumb
                                En ik heb nu ook niet het gevoel dat de groep op mij moest wachten of zich in moest houden.
                                Maar heb wel 1 ding hiervan geleerd en dat is dat ik minstens 3 goed lopende blokje in huis wil hebben zodat ik nooit last minute zonder kom te zitten.

-RobinvS-
                                Bijdrager

Nou ben ik toch benieuwd wat hier allemaal gebeurt is…

“Enige smetje was dat gele gevaarte. Wat je ook mag verzinnen, hier bestaat natuurlijk geen excuus voor.”
                                  “Ondanks het paaltje een leuk toertje! Mooie route met bruggetjes, ook het gumballen was tof! Bij deze mijn aandeel, haha..”
                                  “Wel jammer dat ik de Vespa erecode heb moeten schenden, maar dit kwam uit eindelijk wel goed uit want bas kreeg halverwege onherstelbare pech dus die heeft de weg op m,n citta vervolgd.”

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 132)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.