Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Holwerd Toer 2012
- Dit onderwerp bevat 131 reacties, 13 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 6 maanden geleden door Gerarduz.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 september 2012 om 22:12 #519804
Martino :
Buxy ik houdt me aanbevolen voor de reserve SE.Ik heb de 43 euro er al op hangen en zal zien of ik ook nog tijd heb om hem qua spoeier afstelling te perfectioneren.
(en of het uberhoud sneller wil als met de 43mm simo/zeta, want dat blijft toch vreemd gezien dat ook geen rare cilinder is)13 september 2012 om 22:31 #519809Als ik tijdens de gumbal het vertrouwen in de Creco krijg rijd ik ook gewoon prima met mijn eigen blok. Ik zie jou optie als reserve en probeer ook zelf nog wel een SE op te bouwen voor zondag. Snelheid maakt me dan ook niet zo heel veel uit. betrouwbaarheid des te meer.
Wel vreemd is het dat dit blokje van jou idd met de simo/zeta niet wilde presteren. 😕
13 september 2012 om 22:47 #519642
Spulleke!Ik ben niet van de partij helaas,:(
Alles rond om hause gaat niet echt helemaal 100% dus dat wil ik eerst allemaal op orde hebben.
prioriteiten stellen dus, maar als dat allemaal op de rit is ben ik weer vol op van de partij.
Maar ik wens jullie allemaal al een lekkere toer toe8)13 september 2012 om 22:51 #519794Martino :
Wel vreemd is het dat dit blokje van jou idd met de simo/zeta niet wilde presteren. 😕Ja dat blijft vreemd:?
Ik dacht eerst misschien aan een snor kruk, maar dit bleek dus toen ik het laatst bekeek ook niet het geval.
Toch verwacht is dat het met de 43 euro best wel leuk wil lopen.
(die simo kwam vreemd genoeg namelijk ook amper op toeren en reed eigenlijk het leukst met die sito boxer pijp van de tiff)@spulleke
Das jammer man:(
Maarja sommige dingen gaan idd voor ja.13 september 2012 om 23:16 #519663Hier ineens onverwachts ook kans dat ik er NIET bij zal zijn.
Dit zal ik Andree en/of Maarten via sms laten weten zodra ik zekerheid heb.
Vorige weekenden was ik in de buurt met de brommer achterin, zal je net zien dat er dit weekend wel wat tussen komt van mijn kant uit.
Maja, soms moet je keuze’s maken op momneten dat je het liever net ff anders ziet.14 september 2012 om 00:00 #519652@Stephan
Dat zou wel zeer jammer wezen net nu het clubje wat completer lijkt te worden.
Dus ik doe gewoon alsof ik je reply niet gezien heb en zie je zondag
(met m,n ondertussen antiek wordende klapstoel:lol)EDIT
Wil graag vandaag of uiterlijk morgen wel even weten wie er nou wel en niet komen?
Want sommige mensen moeten van ver komen en dan moet dit brandstof kosten technisch natuurlijk wel uit kunnen.
En ook de evt gumballers willen dit vast niet ondernemen als er uiteindelijk bijna niemand zou komen.
Dus graag even bevestigen of je wel of niet komt.14 september 2012 om 12:22 #515498Het is mij om het even als de brommer gewoon goed loopt durf ik wel te zeggen dat ik aanwezig ben zondag.
Zal Max eens even een berichtje sturen of ik met hem mee kan rijden. Want dat vergroot de kans dat ik aanwezig ben wel aanzienlijk.
Laat het morgen wel even weten en misschien vanavond al
14 september 2012 om 12:29 #515497Ik ben er sowieso, heb nu zoveel moeten verzetten dat niet komen geen optie meer is voor mij.
@ Florian; Ik zal wel graag willen weten wanneer je niet komt? Anders neem ik straks je verse carters voor niks mee.
14 september 2012 om 12:40 #515518Florian! :
Zal Max eens even een berichtje sturen of ik met hem mee kan rijden. Want dat vergroot de kans dat ik aanwezig ben wel aanzienlijk.Max heeft grote moeite de bus vol te krijgen en komt misschien zelfs wel alleen deze kant op, dus plek heeft ie vast en zeker voor je

Dus ga voor je mee duimen dat je brom beetje proper loopt.
(we hebben een veegwagen dus mocht je al stil komen te staan is dit niet dodelijk voor jou of de groep)@maarten
That,s the spirit
Ik zal direct de citta even af fixen en hoop dat de evo gewoon weer starten en lopen is, want dan kan ik morgen de speedengine nog even fine tunen.14 september 2012 om 15:40 #515159
Waarom?Ik heb een nieuwe band geregeld en heb vandaag ook de Ciao van Clemens gefixt dus ook hij is van de partij:) Nu sprak ik Bas (Q-freak) zojuist en is ook hij druk bezig om z’n Simo blok af te bouwen met mvt binnenrotor:rules Als dit morgen allemaal netjes loopt gaat ook hij met ons mee en de kans is vrij groot aangezien hij het eerder al getest heeft
@Florian,
Stuur me je adres nog een keer want dan pik ik je zondag op, geen probleem
14 september 2012 om 15:52 #515160Nou dan kom ik met minder nieuws.
Want de evo was starten en lopen

Maar hij liep heel raar tokkelend en schokkend stationair en na een half test rondje om de wijk hielt hij het ook voor gezien(ZUCHT en nog een diepere ZUCHT haast tegen het vloeken aan)Ik heb daarna de bobine, de bougie, bougie draad en dop vervangen maar 0 resultaat.
En ik zou verder niks kunnen bedenken want alles is nieuw.
Nieuwe condensator, spoel is nog geen half jaar oud en puntje waren ook nog als nieuw.
(er zit zelfs weer een verse nieuwe 43mm (simo/euro) op met 43mm K-star zuigertje)En het minne is dat ik het blokje er ook niet meer onderweg hoef te halen om te checken wat er mis is, want m,n carb beugel was nog een one way ticket.
(wou deze beugel van de week ook al nieuw hebben maar bromboer kon deze niet bestellen en bij jmpb was m,n account onbekend dus die hebben mijn account gedelete oid)En nou kan ik morgen de speed engine nog checken maar ik heb daar zeer weinig heil in plus het toer plezier met dat blokje voor mij niet hoog zal wezen.
(want vind dat je als toer leider wel een beetje het gas erop moet kunnen hebben)
Dus ik gooi of de handdoek in de ring of ik leid jullie met m,n scoot.Of iemand moet een knap lopend blokje met wat pit hebben om die er plug and play onder te kunnen gooien?
Want ik heb zelf naast die speed engine geen uitwijk, want ook het zij inlaat blokje opbouwen met elec onsteking zal niet werken gezien die ontsteking die ik heb de laatste keer ook vet fockte.
(vieze kut brommers:lol)14 september 2012 om 16:09 #515529Heb eventueel nog wel een electronische ontsteking die je mag testen. Niet de mooiste maar 100% werkend.
Want eerst mij even warm maken en vervolgens zelf afhaken is natuurlijk geen zaken doen hehe 😀
Zelf ik heb helaas niks leuks liggen wat je kunt lenen..14 september 2012 om 16:14 #515530Florian! :
Want eerst mij even warm maken en vervolgens zelf afhaken is natuurlijk geen zaken doen hehe 😀Ik heb het tenminste vandaag de hele dag nog een kans gegeven jij riep het al vanaf de zijlijn:D
Maar zonder gekheid ik gooi morgen eerst de speed toch nog maar even onder de ciao want dit werkt tenminste lekker snel.
(ook voor evt sproeier aanpassingen)
En als het dan wat leuk lijkt te lopen dan pleur ik hem over onder de citta.Edit
@maarten
Als jij hier in leeuwarden aankomt en je blijkt de speed toch nodig te hebben dan klim jij maar om mijn citta.
En dan klim ik als nog wel op m,n scoot.14 september 2012 om 16:32 #515532Scooter:?
Dan kom ik op de TZR van mijn maatje, weet zeker dat die snel en betrouwbaar loopt:D
Nee grapje, niet te serieus nemen;)
14 september 2012 om 16:57 #515531Florian! :
Scooter:?Dat lag na de tekst handdoek in de ring gooien hoor:lol
Alleen toen las ik net dat het van max z,n kant steeds beter lijkt te worden en ik weet ook dat Evert nog wel even graag de brom uitlaat, dus nood breekt dan wet lijkt mij.
Kan ook gewoon de route uit printen en jullie op eigen houtje laten vertrekken maar dat lijkt me ook wat saai:lolEn ik ga morgen sowieso nog wel m,n best doet wat knap lopends onder de citta te krijgen want zit nu bv erover te denken om een 46 euro op de speed te gooien.
Want daar moet het vast toch minstens 75km mee willen en dan ook nog wat pit onderin hebben.
(dus de scoot kans word klein, maar gooi hem al wel voorvast op want beter rijden met iets dan niet rijden lijkt mij??)Maar dit oordeel laat ik zondag dan nog steeds wel aan jullie, want zelfs met de 43simo @ 60km+ was er nog wel met de speed te rijden alleen gezien ik toer leider ben was dit voor jullie vet irri geweest denk ik.
Maar pak er morgen vast sowieso wel km,s bij al houd ik het bij de 43mm euro die er nu opzit.Edit
Schiet me net te binnen m,n moeke heeft ook nog 2 brommers tot beschikking:haha -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.