Vespa-Ciao.NL
:: Holwerd Toer 2012

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Holwerd Toer 2012

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 132)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Topic starter

Florian! :
      Daarnaast is het weer ook niet echt doorslaggevend!

Ja kan het natuurlijk niet gaan afwegen naar je bonnefooi toer:lol
      Maar je sleutelt maar even door want z,on thuis ritje laten schieten kan natuurlijk niet.

Gerarduz
      Donateur

Florian! :

Daarnaast is het weer ook niet echt doorslaggevend!

Dat is gewoon niet waar want het is zondag droog !

Ik wil wel gumballen zondag , meer mensen die vanaf Groningen die kant op willen?

Martino
        Moderator

Hey Gerarduz,

Sprak net Andree dat ik helaas dit weekend niet kan. Anders was ik mee wezen gumballen. De Lelystad crew was er al wel helemaal klaar voor begreep ik.

speedbuxy
          Topic starter

Gerarduz :
            Ik wil wel gumballen zondag , meer mensen die vanaf Groningen die kant op willen?

Martino :
            Sprak net Andree dat ik helaas dit weekend niet kan.

Das dan wel dubbel jammer, want dan zal het vanaf de grunn zijde er ook wel bij blijven.
            Want Tonni wil het denk ik ook alleen overwegen als het een leuk clubje word/werd.

Florian
            Moderator

@Andree & Gerard: Ik zeg niet echt he, nooit gezegd dat het rot weer word. Maar wat ik ermee bedoel te zeggen is dat het mij niet echt motiveert om vol aan de sleutel te gaan.

Zaterdag blokje reviseren en pouli 70 onder de zwart witte Citta knallen. Als het nog steeds klote rijd dan ga ik geen andere blokjes samenstellen en weet ik het allemaal..

Tonni
              Moderator

Ik wil het wel overwegen, maar idd niet alleen..

Dus: Javad, Eidos, Gerard, Sjonnie(?), Hansieb…

Nog liefhebbers?

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
                Topic starter

Tonni :
                  Nog liefhebbers?

Volgens mij zit Maarten nog in dubio omdat ie zondag eigenlijks ook moet voetballen.
                  Maar als jij en Gerard hem even wat kietelen is wel over te halen om te gaan toeren;)
                  (dus jullie weten wat je te doen staat:lol)

Waarom?

Naja… zolang niemand mijn blok koopt kan ik net zo goed komen touren:D

Helemaal zeker is het niet omdat ik een lekke band heb + kapote remhendel en m’n broer een kromme cilinderkop die ik nog moet fixen, pakking ligt er steeds uit. Ik ga de H-wijk crew even optrommelen om te bekijken wie er nog meer zin hebben want vind het nu maar een lullig groepje zo:D:thumb

Tonni
                    Moderator

Heb je nog geen ander blokje opgescharreld dan Max? Als het spul wel verkocht is (of delen ervan) dan moet je toch ook?

Ik ga er van uit dat Maarten dit ook wel leest, dus bij deze: ga je mee dan?

Het is voor mij ook nog wel een beetje onder voorbehoud want ik ben de laatste paar dagen redelijk brak van alweer een griepje..

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
                      Topic starter

Waarom? :
                        Ik ga de H-wijk crew even optrommelen om te bekijken wie er nog meer zin hebben want vind het nu maar een lullig groepje zo:D:thumb

Dat zou ERG nice zijn Max en crew:thumb
                        (want is idd maar lullig groepje voor z,on mooi najaars toertje)

Gerarduz
                        Donateur

Ik moet helaas verstek laten gaan aangezien ik de omgangsregeling niet kan verschuiven helaas.

Veel plezier allemaal.

Waarom?

@Tonni,
                            Ik heb helaas geen ander blokje liggen maar ga van de winter wel weer wat bouwen. Bij toeval kwam ik wat leuke onderdelen tegen tussen de rotzooi en wil proberen weer wat snels te bouwen van oude meuk:thumb
                            Hoop dat jij en Maarten ook komen want zou wel weer even gezellig zijn:thumb

@Florian,
                            Heb je soms een schop onder je hol nodig? Zondag ochtend sta ik voor je deur en ga niet weg voordat je in de bus zit, nee dat is geen grap:D

Ook mis ik Mike en de andere Noord-Hollanders en hoop dat zij ook weer komen boven drijven:thumb

@Buxy,
                            Ga m’n best doen om erbij te zijn,denk van wel:thumb

speedbuxy
                            Topic starter

@max
                              Daar kan ik geen woord mee aan toevoegen:thumb

Martino
                              Moderator

Ik kom nu hoe dan ook naar Leeuwarden en zie daar dan wel verder. Buxy ik houdt me aanbevolen voor de reserve SE.
                                Volgens mij, alleen Tonni en ik die dan nog komen uit de prov. Groningen. Eventueel dat we in Buitenpost W-Y oppikken.

Maar om een vraag aan Stephan te stellen. Gaan we toeren?

W-Y
                                Bijdrager

Ik moet eerst mijn polini blok goed werkend hebben, anders moet ik op de ciao en die haalt krap 55 dubbelgevouwen op het stuur niet echt een optie! 😉 qua rit is het iig wel lekker dichtbij! 🙂

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 132)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.