Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Holwerd Toer 2012
- Dit onderwerp bevat 131 reacties, 13 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 6 maanden geleden door Gerarduz.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 september 2012 om 15:17 #512182
ovb lijkt mij dat ook wel wat
I came, I saw, and I forgot what I was doing...2 september 2012 om 16:00 #512181Heb hem op de 16e gezet anders was het waarschijnlijk toch weer te kort dag geworden gezien evert bv nog 3 broms te gaan heeft.
En het koffie dik zegt dat het over 2weken net zoals nu wel leuk weer word.
Dus de 16e nieuwe ronden nieuwe kansen en hopelijk zijn de motorblokjes goden ons dan beter gezind.2 september 2012 om 16:32 #512165Mooi geregeld zo

Dat sleuteld een stuk een stuk rustiger…en geeft mij weer wat meer tijd op het battlefield ;):pest2 september 2012 om 17:12 #525426Hier ook dus nog even onder voorbehoud. Heb vandaag nu wel een blokje in elkaar kunnen zetten, maar presteerd en vertrouw ik nog niet helemaal. Ik zal dus nog wel een ander blok moeten opbouwen voor deze kilometervreter van een toer.
2 september 2012 om 17:36 #525447Datum komt mij niet super uit, misschien dat ik mij last minute nog aanwezig bent (Denk het wel hoor).
3 september 2012 om 07:44 #523331Blijf het jammer vinden dat hij verzet is, ik was al halverwege het land en het tourtje zat in mijn reisschema ingepland, brom lag ook al achterin.
Heb ook vrij gevraagt voor deze mandag zodat het allemaal mooi uit zou komen met de plannen van vandaag.
Wil niet als een lopende agenda overkomen:P Maar of het over 2 weken gaat lukken durf ik niet te zeggen, ik ga het proberen~in ieder geval;)
Ik zal je klapstoeltje dan achterin pleuren Andree:D3 september 2012 om 11:11 #520676Ja blijft ook jammer want weer was hier gisteren erg nice.
Maarja dit was echt overmacht gezien het om pech gevallen ging.
Ik hoop dat je er over 2 weken er weer een mouw aan weet te breien zodat je weer aanwezig kan zijn
(ik bouw nu sowieso 2 blokje op dan heb ik tenmiste uitwijk mogelijkheden)7 september 2012 om 16:11 #514009Komende zondag is hij niet toch?
Zonde gezien het weer!7 september 2012 om 16:23 #505132Ja baal ik ook van.
Maar gezien ik er gisteren achter kwam dat het cp adapter plaatje niet 100% goed was en dus aangepast moet worden ben ik qua sleutel status weer terug op 0.
Dus vandaag met de evo bezig gegaan maar die krijg ik dit weekend niet klaar gezien de lagers in bestelling staan.
Dus laten we hopen dat het volgende week zondag ook nog zulk leuk weer is.7 september 2012 om 17:18 #522837Dit was toch ook al op voorhand niet aanstaande weekend, maar eventueel de volgende.
Ik hoop dat je er over 2 weken er weer een mouw aan weet te breien zodat je weer aanwezig kan zijn.

Ben je aankomend weekend al weer in de buurt dan Avanti? Het is dat ik moest werken laatst, anders was je wel even welkom op de koffie.
7 september 2012 om 19:02 #524612Hier wel iets opgeschoten intussen….maar ook nog niet klaar.
Mijn brom doet het weer perfect,die van Melissa met de evo heb ik ook aan de praat…enkel die van mijn zwager nog niet.
Hij heeft compleet nieuwe SE electrische carters gekocht,inc nieuwe cdi.
Vanavond zijn we weer de hele avond bezig geweest…vonken als een beest maar aanslaan ho maar:((
Morgen dus maar weeeeeeer het blokje er onder weg,en even de voetpakking nazien.
Maar ik weet zowat zeker dat ik die morgen wel aan de praat heb.Hoop dus op mooi weer volgende week
9 september 2012 om 15:39 #524758Zit lekker mee Andree:con
Ja was wel ff leuk geweest Maarten, was denk net 5 km van je huis af toen ik je smste:)
Maar mijn brum ligt inmiddels al ruim 1 week achter in de auto, die blijft nog wel even een weekje liggen, volgend weekend ben ik erbij
Weekend erna kan ik sowieso niet.9 september 2012 om 15:47 #524819VespaAvanti :
Zit lekker mee Andree:conAchja je hebt van die dagen of weken zo bleek ook de kruk in m,n evo totaal versleten want kan hem er zo uit pakken.
Maar heb genoeg ”sloop” blokjes liggen dus knap krukje ligt alweer klaar
Moet alleen tot dinsdag op m,n lagers wachten, want die hadden ze niet meer in voorraad.Maar wel balen dat we hem vandaag niet reden want wat een weertje8)
Maargoed het lijkt tot nog toe voor volgende week ook wel netjes alleen ietje koeler.12 september 2012 om 10:57 #515609Goed er tegenaan dus Andree

Dit weekend lijkt tot nu toe redelijk te worden kwa weer dus hopen dat die voorspelling zo blijft8)12 september 2012 om 14:20 #515660Denk niet dat ik erbij ben zondag, moet nog altijd een blokje bewerken en reviseren voor iemand van het forum.
Daarnaast ben ik ook nog niet bezig geweest met mijn eigen brommer. Ben zaterdag wel vrij dus zal eens zien of ik nog wat kan sleutelen. Heb ook nog een feestje zaterdag..Verhoudingen liggen op 90% niet komen en 10% wel, reken er dus maar niet op:no
Daarnaast is het weer ook niet echt doorslaggevend! -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.