Vespa-Ciao.NL
:: Holwerd Toer 2012

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Holwerd Toer 2012

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 132)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tonni
    Moderator

ovb lijkt mij dat ook wel wat

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
      Topic starter

Heb hem op de 16e gezet anders was het waarschijnlijk toch weer te kort dag geworden gezien evert bv nog 3 broms te gaan heeft.
        En het koffie dik zegt dat het over 2weken net zoals nu wel leuk weer word.
        Dus de 16e nieuwe ronden nieuwe kansen en hopelijk zijn de motorblokjes goden ons dan beter gezind.

Zeebodem.
        Bijdrager

Mooi geregeld zo :thumb
          Dat sleuteld een stuk een stuk rustiger…en geeft mij weer wat meer tijd op het battlefield ;):pest

Martino
          Moderator

Hier ook dus nog even onder voorbehoud. Heb vandaag nu wel een blokje in elkaar kunnen zetten, maar presteerd en vertrouw ik nog niet helemaal. Ik zal dus nog wel een ander blok moeten opbouwen voor deze kilometervreter van een toer.

Florian
            Moderator

Datum komt mij niet super uit, misschien dat ik mij last minute nog aanwezig bent (Denk het wel hoor).

VespaAvanti
              Donateur

Blijf het jammer vinden dat hij verzet is, ik was al halverwege het land en het tourtje zat in mijn reisschema ingepland, brom lag ook al achterin.
                Heb ook vrij gevraagt voor deze mandag zodat het allemaal mooi uit zou komen met de plannen van vandaag.
                Wil niet als een lopende agenda overkomen:P Maar of het over 2 weken gaat lukken durf ik niet te zeggen, ik ga het proberen~in ieder geval;)
                Ik zal je klapstoeltje dan achterin pleuren Andree:D

speedbuxy
                Topic starter

Ja blijft ook jammer want weer was hier gisteren erg nice.
                  Maarja dit was echt overmacht gezien het om pech gevallen ging.
                  Ik hoop dat je er over 2 weken er weer een mouw aan weet te breien zodat je weer aanwezig kan zijn:thumb
                  (ik bouw nu sowieso 2 blokje op dan heb ik tenmiste uitwijk mogelijkheden)

VespaAvanti
                  Donateur

Komende zondag is hij niet toch?
                    Zonde gezien het weer!

speedbuxy
                    Topic starter

Ja baal ik ook van.
                      Maar gezien ik er gisteren achter kwam dat het cp adapter plaatje niet 100% goed was en dus aangepast moet worden ben ik qua sleutel status weer terug op 0.
                      Dus vandaag met de evo bezig gegaan maar die krijg ik dit weekend niet klaar gezien de lagers in bestelling staan.
                      Dus laten we hopen dat het volgende week zondag ook nog zulk leuk weer is.

Martino
                      Moderator

Dit was toch ook al op voorhand niet aanstaande weekend, maar eventueel de volgende.

Ik hoop dat je er over 2 weken er weer een mouw aan weet te breien zodat je weer aanwezig kan zijn.:thumb

Ben je aankomend weekend al weer in de buurt dan Avanti? Het is dat ik moest werken laatst, anders was je wel even welkom op de koffie.

Zeebodem.
                        Bijdrager

Hier wel iets opgeschoten intussen….maar ook nog niet klaar.
                          Mijn brom doet het weer perfect,die van Melissa met de evo heb ik ook aan de praat…enkel die van mijn zwager nog niet.
                          Hij heeft compleet nieuwe SE electrische carters gekocht,inc nieuwe cdi.
                          Vanavond zijn we weer de hele avond bezig geweest…vonken als een beest maar aanslaan ho maar:((
                          Morgen dus maar weeeeeeer het blokje er onder weg,en even de voetpakking nazien.
                          Maar ik weet zowat zeker dat ik die morgen wel aan de praat heb.

Hoop dus op mooi weer volgende week :thumb

VespaAvanti
                          Donateur

Zit lekker mee Andree:con
                            Ja was wel ff leuk geweest Maarten, was denk net 5 km van je huis af toen ik je smste:)
                            Maar mijn brum ligt inmiddels al ruim 1 week achter in de auto, die blijft nog wel even een weekje liggen, volgend weekend ben ik erbij:thumb
                            Weekend erna kan ik sowieso niet.

speedbuxy
                            Topic starter

VespaAvanti :
                              Zit lekker mee Andree:con

Achja je hebt van die dagen of weken zo bleek ook de kruk in m,n evo totaal versleten want kan hem er zo uit pakken.
                              Maar heb genoeg ”sloop” blokjes liggen dus knap krukje ligt alweer klaar:thumb
                              Moet alleen tot dinsdag op m,n lagers wachten, want die hadden ze niet meer in voorraad.

Maar wel balen dat we hem vandaag niet reden want wat een weertje8)
                              Maargoed het lijkt tot nog toe voor volgende week ook wel netjes alleen ietje koeler.

VespaAvanti
                              Donateur

Goed er tegenaan dus Andree:thumb
                                Dit weekend lijkt tot nu toe redelijk te worden kwa weer dus hopen dat die voorspelling zo blijft8)

Florian
                                Moderator

Denk niet dat ik erbij ben zondag, moet nog altijd een blokje bewerken en reviseren voor iemand van het forum.
                                  Daarnaast ben ik ook nog niet bezig geweest met mijn eigen brommer. Ben zaterdag wel vrij dus zal eens zien of ik nog wat kan sleutelen. Heb ook nog een feestje zaterdag..

Verhoudingen liggen op 90% niet komen en 10% wel, reken er dus maar niet op:no
                                  Daarnaast is het weer ook niet echt doorslaggevend!

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 132)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.