Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Holwerd Toer 2012
- Dit onderwerp bevat 131 reacties, 13 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 6 maanden geleden door Gerarduz.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
31 augustus 2012 om 11:05 #514008
Je hebt het er maar druk mee.
Maar zoals ik zei wel een goed medicijn tegen bf verslaving:lol31 augustus 2012 om 13:37 #514005speedbuxy :
Je doet het al jaren zo zonder auto, maar snap het wel als de optie er niet is voelt het toch anders.
Maar hoop dat je rond zondag toch de spirit bij elkaar gevonden hebt:lol
Ik ben echt een week goed brak/grieperig geweest na de toer van twee weken geleden, maar misschien was dat ook toeval..
275 km rijden op een dag was best oké maar ik weet niet of ik daar alweer zin in heb, los van het weer dat ook niet geheel positief lijkt..Ik wil sowieso droog en met lekker weer rijden als ik zo’n stuk moet.
I came, I saw, and I forgot what I was doing...31 augustus 2012 om 16:08 #518929@Tonni,
Ik snap je punt.
Ik had hem ook liever iets eerder geplaned, maar heb teveel uit netheid rekening gehouden met toertjes van nieuwe organisators.
Maar deze zijn uiteindelijk allemaal op niks uit gedraaid wat mij heeft doen besluiten dat ik volgend jaar rustig dubbel boek.
Toch hoop ik je zondag te zien en te spreken
(misschien iets van een kar achter eidos z,n auto bv?)31 augustus 2012 om 16:58 #524679…
De 42mm Polini alu rijd gewoon niet snel genoeg.
Ik heb als “back up” een snaartje voor pouli 70 gehaald voor de zwart witte Citta. Moet morgen de hele dag werken, vervolgens ga ik naar mijn pa de 70 pouli testen. Eens zien of hij hem trekt. Dan een stuk rijden om te zien of het stotteren over is nu.Word lastig maar dit is de planning voor morgen, hoop dat het reeel is.
Hoop dat het gaat lukken, wil namelijk de vakantie afsluiten met een mooi tourtje
31 augustus 2012 om 17:29 #524454Nou ik sluit me aan bij de club.
De evo heeft nu standaard last van het elkan kwaaltje:(
Is net alsof de compressie weg valt waardoor volgas resulteerd in 35km en dan kan je hem wat spelend met het gas er wel wat doorheen trekken maar dat schiet niet op.
Dus zo straks de speed engine maar onder de tiff weg gehaald om die er morgen onder te zetten.EDIT
Nou Tiff blokje hangt eronder maar wil niet echt veel harder dan een 60km.
@Groningers
Hoe staat het met jullie qua sleutelen?
Want Evert liet via de pm weten nog steeds bezig te zijn.
Dus laat ik bij deze aangeven met mijn blokje die maar een 60km gaat niet rauwig te zijn hem evt te verzetten;)1 september 2012 om 15:53 #505597Ik hoop niet dat jou club ook de club van afhakers is. Zojuist de hele dag bezig geweest met Eidos om een blokje van mij in elkaar te zetten. 1e blok blijken toch de lagerpassingen van af te zijn. 2e blok op voorhand niet veel aan de hand, maar is er een lager stuk. 3e blokis nu ook niet meer te repareren. Maw motivatie tot op het nulpunt hier en we zijn maar naar huis gegaan om een hapje te gaan eten. Morgen dus helaas niet van de partij. Geld ook voor Eidos waar tot overmaat van ramp zijn frame benzine lekt.
Edit dat is ook toevallig. Ik zie nu jou edit buxy. Verzet deze maar =)
1 september 2012 om 16:21 #507322Martino :
Edit dat is ook toevallig. Ik zie nu jou edit buxy. Verzet deze maar =)Dan ben je idd wel goed brak van het sleutelen:lol
Maar ik wacht evert nog even af maar deze jonge neigt zelf ook erg naar verzetten.
Want met dit blokje is het ook niet echt waardig om de groep goed te kunnen leiden.
(toch wel vreemd want onder de Ciao mix toen liep het met leo hm toch een leuke 70km)1 september 2012 om 16:28 #513248Ja verzet maar hoor….helaas pindakaas.
Hier gaat het hem ook niet worden.*mijn eigen brom: Valt net gewoon helemaal uit tijdens een ritje naar de snackbar:?
*melissa haar brommertje doet het wel,maar tijdens een test ritje loopt de voorband leeg en bijkt het stuur krom te zijn.
Ikhad in de schuur nog een stuurtje liggen…maar ook deze bleekkrom te zijn.
*brommertje van mijn zwager wil ook niet.we hebben inmiddels wel 10x de speedengine eronder uit gehaald en weer losgehaald…prima vonkt maar lopen ho maar.
Ik ben er op het moment ook even helemaal klaar mee:((
Maandag gaan we naar Cittaparts toe en koopt mijn zwager een nieuwe speedengine electisch.Dan hebben we ook voldoende tijd om alle drie de brommers goed rijdend te krijgen.1 september 2012 om 16:32 #502653Wat een hoop gefrusteerde zielen dan op deze dag. :(( Er zal morgen dan wel veel gesleuteld gaan worden door heel het land.
1 september 2012 om 16:34 #502654Zeebodem. :
Ik ben er op het moment ook even helemaal klaar mee:((Ik ken dat gevoel:lol
Maar dan prikken we een nieuwe datum ergens deze maand
(die vast ook nog genoeg mooi weer gaat geven)
En het geeft ons en mij ook weer de tijd iets goeds op te bouwen want de groep leiden met z,on ”langzaam” blokje was ook niks gedaan.1 september 2012 om 16:43 #502665Verzetten komt mij ook erg goed uit. Geeft mij de tijd om de zwart witte goed te testen en de achterklok te vervangen. Plus vanavond nog even goed opstap.
Hoewel ik wel erg zin heb om een rondje te rijden, maar dan wel probleemloos.
Volgende week? Moeten nog wel rijden met 20 graden dat is nog een “noafluke” tempratuur gehehe.EDIT: Fries blijft moeilijk *Noflike*:D
1 september 2012 om 16:50 #502655Martino :
Wat een hoop gefrusteerde zielen dan op deze dag.Ik heb bij deze ook vast gesteld dat mijn evo engine het kloppend hart van de site is, want die is nu voor het 1e sinds de geschiedenis echt eens stuk en moet je eens kijken wat voor uitwerking dit heeft:lol
(ze sneuvelen bij bosjes:lol)@florian
Volgende week is een optie gezien het weer zoals dat nu staat.
Maar weet niet of Evert en aanhang op dat weekend kan ivm z,n weekend diensten.1 september 2012 om 17:01 #506813Ik en Melissa kunnen sowieso volgende week en ook nog het weekend daarna.
Mijn zwager moet even kijken of hij kan volgnde week..1 september 2012 om 22:16 #506814Volgend weekend. Is voor mij helaas een no-go. 🙁 En ik denk voor Eidos dat hij zijn lekkende tank probleem op deze termijn ook nog niet heeft kunnen fixen.
2 september 2012 om 00:19 #506273Ik zit ook meer over 2weken na te denken, want anders is het qua sleutelen met bv wat tegen slagen zo weer te kort dag.
Dus als het iedereen over 2 weken weer schikt? dan doen we dan een herkansing en dan allemaal met goed lopende brom zodat we net als bij het florian toertje lekker door kunnen tuffen
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.