Vespa-Ciao.NL
:: Holwerd Toer 2012

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Holwerd Toer 2012

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 132)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Topic starter

Zeebodem. :
      Nog even onder voor behoud dus…maar hoogst waarschijnlijk tourt ze mee 😉

Dat zou gezellig wezen:thumb
      Dus maar even hard aan de gang met op en ombouwen.
      Zet haar er wel gewoon voorvast bij;)

Gerarduz
      Donateur

Fucking nice weer=)

Spijtig dat ik dit nu moet missen zeg :S

http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Leeuwarden/4056855

speedbuxy
        Topic starter

Dat is zeker spijtig Gerard:(
          Want weer gaat het idd niet aan liggen8) en de route is ook top, maar goed er komen er vast nog vele holwerts om wel mee te kunnen pakken:thumb
          Zijn er voor de rest niet meer toer rijders die as zondag zin hebben in een nice toertje?

Zeebodem.
          Bijdrager

Citta mania hier 😀
            Melissa rijd sowieso mee en misschien mijn zwager ook nog….als ik hem netjes aan de praat krijg

VespaAvanti
            Donateur

Ik moet echt vaker op het forum zitten, komend weekend is hij alweer!=)

speedbuxy
              Topic starter

Ja zelfs mij komt het haast als verassing:lol
                Dus ben nu maar hard aan het sleutelen gegaan om tenminste eens af te zijn van die lekkende klok waardoor m,n achter rem het ook weer begeven had.
                Waarom staat spulleke trouwens nog niet aangemeld wou die beweren niet komen ofzo?
                (want dan moet er echt maar eens over een ban gepraat worden:lol)

@evert
                Das een beste citta veldslag ja:lol
                Maar das voor jou als game verslaafde niet zo erg want dan doe je ook weer eens wat anders met de handen ipv een controller vast houden:lol

Martino
                Moderator

Komend weekend alweer indeed! Ik heb nog steeds geen tijd gehad om weer een blokje lopend te krijgen. En mijn indeling deze week lijkt het ook niet toe te laten. Dit zal dus weer zaterdag nacht moeten. Zijn er eigenlijk nog wel andere Groningers die willen gumballen naar de start?

eidos
                  Donateur

Misschien rijd ik ook mee, We kunnen wat afspreken met Tonni. En rijd Javad ook nog mee? Dat zou al een mooi groepje zijn om die kant op te gumballen.

speedbuxy
                    Topic starter

eidos :
                      Dat zou al een mooi groepje zijn om die kant op te gumballen.

Zou wel gezellig wezen als jullie die traditie hoog houden:thumb
                      En weer lijkt het ook prima toe te gaan laten:thumb

Martino
                      Moderator

Gezellig wel, maar heb niks van Javad vernomen en ook bij Tonni bespeurde ik wat twijfel vanwege de vele toertjes. De city power toer is niet door gegaan dus misschien heeft Tonni nog wel zin? Anders ben ik wel voor om met z’n tweeen te gaan rijden Eidos. Heb je dan ook zin om zaterdag nog een blokje te bouwen hier?

eidos
                        Donateur

Jah prima Maarten, Kom zaterdag wel even langs. We hebben daar dan nog wel even contact over. Mochten de andere geen tijd/zin hebben kunnen we er ook nog voor kiezen om met de auto te gaan. De brommer’s kunnen eventueel wel achterin. Maar we kunnen ook gewoon met zen 2en daar heen rijden. Dat maakt me niet zoveel uit, die keus laat ik dus ff bij jou.

speedbuxy
                          Topic starter

Martino :
                            Tonni bespeurde ik wat twijfel vanwege de vele toertjes.

Valt wel mee toch.
                            Want na de Holwert staat alleen de 11steden en de olle grieze f1 nog op het programma.
                            Maar das pas in oktober.

Tonni
                            Moderator

Ik heb wel zin in de toer maar of ik ook weer heen en terug wil toeren.. Met de auto kan ik niet komen dus dat is dan mn twijfel

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
                              Topic starter

Je doet het al jaren zo zonder auto, maar snap het wel als de optie er niet is voelt het toch anders.
                                Maar hoop dat je rond zondag toch de spirit bij elkaar gevonden hebt:lol:thumb

Zeebodem.
                                Bijdrager

Hier ziet het er hoopvol uit.
                                  Ik heb het Evo blok onder de zwarte Citta gehangen en die leeft :thumb
                                  De paars witte loopt ook perfect met 100mm schijven…met 90 loopt die wat te klooien…geen idee waar dat nou weg kan komen.
                                  Ga ik nog ven naar kijken en anders gewoon met 100 schijven.

De speedengine die ik er bij mijn zwager onder had vehangen is hoogst waarschijnlijk overleden….
                                  Dus voor hem probeer ik nog even een cartertje te bewerken en dan is dat ook klaar…

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 132)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.