Vespa-Ciao.NL
:: Holwerd Toer 2011

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Holwerd Toer 2011

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 106)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martino
    Moderator

Omdat ik het net in elkaar gebrouwde blokje ook eerst even wat wilde testen. Zijn Javad en ik nog even een stukje wezen rijden(16km) zonder problemen. Die van Javad loopt alleen niet zo best stationair, maar dat is wel vaker het geval.

En inderdaad vandaag bij de GWK geweest voor Friesche Roebels 😉

Dat meen je! Ik heb mij net Friese dollars laten aansmeren. :con

Javad
      Donateur

Blokje loopt ook al stationair, had hem simpelweg te laag afgesteld.

Zie jullie allemaal rond 13:00.

<3 Thunderstone
        Check mijn perso!

Zeebodem.
        Bijdrager

Toppie Javad:thumb:thumb

Ik heb ook alles ingepakt,drink nog even mijn bakkie op…en dan kom ik ook zo die kant op.

Tot zo..!!

Mike
          Bijdrager

stap om 11:45 in:) tot 13:00

Mike

speedbuxy
            Topic starter

Zo toertje zit er weer op en was zeker geslaagd al zeg ik het zelf:thumb
              Qua pech alleen een gaskabeltje en verstopte spoeier gehad dus das niet noemens waardig.
              Ik zal direct bezig met de filmpjes:thumb

Florian
              Moderator

Ben ook net weer thuis, was een mooi tourtje met tamelijk weinig pech.
                3 Mooie aanwinsten erbij :thanks die zal ik zo wel even posten in mijn perso

ERIKJAN1984
                Donateur

was net na 8 uur weer thuis, was een leuk dagje en mooi toertje, jammer dat ik niet volgas kon rijden ivm met inrijden, maar ik zal zeker meerdere toertjes mee gaan rijden. Ut was top, mooie route, mooie stukjes om gas te geven en lekker ‘rustig’ kunnen rijden zoals gezegd was:p

Martino
                  Moderator

Zeker een leuk toertje gehad, maar moet wel zeggen dat ik wel weer even genezen ben van de afstand. 200+ kilometers op een ciao is eigenlijk gewoon te veel. En vorkdempers of niet maakt voor het rijcomfort dan ook niet meer uit.

Helaas liep de brommer van superindo en mijzelf op de heenweg warm. Superindo is daarom “toen nog redelijk dicht bij huis” rechtsomkeer gegaan, maar ik heb de gok toch gewaagd en heb de rest van de rit rustig aan gedaan. Om vervolgens bij Buxy nog even een maatje groter in sproeier te monteren voor de terugrit naar Grunn.

Toertje zelf naar Holwert was zeker geslaagd en ondanks dat het een rustig toertje zal worden is er vandaag lekker door gereden. Mooie club en ben er de volgende editie weer bij.

Javad
                    Donateur

Zo, dat was een heerlijk ritje.
                      Brommertje reed lekker, helaas op de terugweg de uitlaatflens van mijn Zeta alu gebroken maar ik heb wel door kunnen rijden.

Wat een lekker cilindertje is dat :'(
                      Naja, komt allemaal wel weer goed.

Ben benieuwd naar de films.

Ik geloof dat we met zijn 12en waren en bijna iedereen had een andere uitlaat (er waren 3 CC’tjes) dat was leuk om te zien.

<3 Thunderstone
                      Check mijn perso!

Zeebodem.
                      Bijdrager

Ook ik ben alweer een paar uurtjes thuis.

Het wasd een grandioos ritje,met zoals gezegd weinig pech.
                        Onderweg een lekker hapje gegeten,en bij terugkomst bij huize buxy,nog even op de rollerbank met zijn allen:D

Hier mijn plaatjes en filmpjes..!!

Schapen schijt op de broek van Max:D

Tonni zijn gaskabel aan het vervangen.

Martino
                        Moderator

Zo dat is weer een beste rit filmpjes.
                          Allerlaatste filmpje laatst shot.
                          Mooi geluidje van dat simo blokje en Leo siluro.:thumb

Steven
                          Donateur

yeah het was een schitterende tour! ik heb een absoluut record aantal kilometers gemaakt op mijn plof. gumballen van groningen naar leeuwarden was ook zeer geslaagd, spijtig alleen dat superindo moest afhaken.

maar goed dat het niet geregend had, anders had iedereen helemaal onder de schapenschijt gezeten. opgedroogd is er nog wel overheen te rijden, slechts kleine spetters op jassen en brommers :lol

speedbuxy
                            Topic starter

Hier deel 1
                              Duurde wat lang maar youtube vond het weer nodig 110 min upload tijd te vragen.

(filmed by zeebodem)

Edit
                              Gezien youtube voor deel 2 ook weer 110 minuten upload tijd wou hebben ben ik voor vast maar begonnen aan wat kleine achter afjes:thumb

Proef ritjes op de Tifanny
                              Let vooral op die jongen in die grijze trui hoe smile it puts on his face:D
                              Hij wist me ook te vertellen dat ie nooit meer anders wou en dit echt als een calling in life had ervaren:haha

En wat in het eind van het filmpje al gezegd werd heb ik ook maar even gedaan.
                              En resultaat is dat wij hier een heus aankomend bolletjes trui talent hebben rond lopen:haha
                              (of fietsen:D)

@evert
                              Nice filmpjes en pics:thumb

Ik heb zowaar ook nog 1 foto gemaakt:D
                              (maar wel meteen een goeie, want je brom staat erbij op:thumb)

Edjuh
                              Bijdrager

Haha, wat een genot om op die tiffany te rossen : -)

Doet me eraan herinneren hoezeer ik het opbouwen van de mijne heb verzaakt 🙁

Waarom?

Was weer een mooi dagje touren gister:thumb Omdat we thuis wat laat vertrokken heb ik de hele weg gehaast om optijd aan te komen maar bij aankomst konden we nog zeker een uur bijkomen vanwege wat trage Groningers:D Gelukkig was er verder weinig pech onderweg en hebben we dus mooi wat kmtrs kunnen maken. Wel worden de tourtjes steeds duurder voor mij want bij de Friesland tour koste het een gesmolten zuiger en een paar schoenen, op Texel een geplofte koppeling en nu weer de cannon demper beschadigd en m’n Iphone die met een goeie 70km op de grond viel. Wonder boven wonder is ie alleen beschadigd maar doet ie het verder nog prima(a)

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 106)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.