Vespa-Ciao.NL
:: Holwerd Toer 2011

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Holwerd Toer 2011

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 106)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Zeebodem.
    Bijdrager

Ja ik heb er al veel zin..!!
      Brommertje loopt als een zonnetje,zaterdag nog even wat spulletjes inslaan…en gassen maar:D
      Weer lijkt ook aardig knap te blijven.

Javad
      Donateur

Ik ga mee mits het weer mee zit.

<3 Thunderstone
        Check mijn perso!

Martino
        Moderator

Ik heb de toerders uit de omgeving Groningen een pm verstuurd met de vertrektijd van 11:30 vanuit Groningen. Ik kon alleen geen 30mm uitlaat meer voor speedbuxy meenemen, maar ik begreep uit je perso dat jij het al had opgelost met je Siluro.

Heb je nog geen pm gehad en wil te toch graag mee laat het mij even weten. 😉

Idd nu alleen nog een dag zonder regen de rest maakt mij niet uit. 😀

speedbuxy
          Topic starter

Okay bij deze dan de melding dat de vertrek tijd met een uurtje verlaat word.
            Dus verzamel tijd word nu half 1 a 1uur, dus iedereen die van ver moet komen kan ook rustig aan doen:thumb
            Maar stuur iedereen morgen ook wel even pm erover:thumb

Mike
            Bijdrager

oke hoezo dat dan? ik volg dit topic niet 100%?:)

Mike

speedbuxy
              Topic starter

Mike :
                oke hoezo dat dan? ik volg dit topic niet 100%?:)

Javad is niet eerder beschikbaar dan 11uur, dus ze zullen dan pas rond half 12 aan de gummball beginnen.
                En hier naartoe gummballen kost wel een 1 1/2 uurtje dus dan redden we de 12uur vertrek tijd niet.
                Maar rond 1uur moeten de gummballers hier wel in leeuwarden zijn gearriveerd:thumb

Steven
                Donateur

er is bij jou in de buurt nog wel een mogelijkheid mijn jerrycan af te toppen? al dan niet zelf gemengd

speedbuxy
                  Topic starter

Ja bij mij in de buurt zit zelf een knappe mix pomp en onderweg komen we ook nog wel wat tegen:thumb

Steven
                    Donateur

ok dan, dan ga ik nog even langs gwk om wat friese valuta te verkrijgen heheh

speedbuxy
                      Topic starter

Moet je het wel even zonder grunnings accent doen, want die betalen namelijk het meestal qua omreken prijzen:D
                        (alle andere dialecten zijn verder prima die prijzen liggen wel redelijk gelijk)

ERIKJAN1984
                        Donateur

ik kom morgen achter mnike aan gereden gumballend vanuit alkmaar naar lwd, ken ik weer eens me auto optrekken op de dijk:D:D:D

Florian
                          Moderator

Zie jullie morgen allemaal:thumb
                            Mooi klein groepje zo dus minder kans op pechgevallen, hopen dat ze zo lekker door kunnen jakkeren zou wel erg relaxed zijn:D

Anoniem

Jongens, veel plezier! Hopelijk heb ik voor de VCM wel wat in elkaar zitten.

Martino
                              Moderator

Dat door jakkeren zit er voor mij niet in Florian. Zojuist klaar met mijn brommer. Nog wat ondersteuning van Superindo en Javad gehad tijdens het sleutelen. Mijn toer setup;

Originele CP carters
                                41mm DR
                                13/13 Polini filter @62
                                Giannelli Fire

Goed voor een top van max 60 schat ik maar in Leeuwarden kom ik wel. En Dree had mij verzekerd dat dit een rustig toertje zal worden. Wel wil ik morgenvroeg nog de uitlaat veranderen in de good old top one. Die zal vast wat beter presteren op dit wat simpeler blokje.

Ik heb maar 1 probleem ik kan nergens mijn paspoort vinden.

Mike
                                Bijdrager

Martino :

Ik heb maar 1 probleem ik kan nergens mijn paspoort vinden.

hahaha oohja:D ik was al in mijn laatje aan het zoeken naar mijn speciale Friese autoruit sticker voor de wegenbelasting:P En inderdaad vandaag bij de GWK geweest voor Friesche Roebels 😉

Zie julie morgen:thumb Ik kom dus met erikjan1984 en nog een maat van me, die ook mee was in Heerenveen tijdje terug.

Ps, dat blokje van javad nu wel beetje betrouwbaar? zou wel zonde wezen als jullie al stil stonden op de Gumball:o

Mike
                                15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 106)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.