Vespa-Ciao.NL
:: Holwerd Toer 2010

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Holwerd Toer 2010

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 183)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaAvanti
    Donateur

Oke ik snap um:thumb
      Naja, dat racen komt dan nog wel een keer, komen nog tourtjes zat zolang deze aardkloot nog bestaat:D

speedbuxy
      Topic starter

Tonni :
        Dat doe je toch ook voornamelijk voor je eigen plezier en omdat je zelf graag toertjes rijdt?
        (zo is het voor mij tenminste wel, ik doe het niet ‘speciaal’ voor anderen)

Ik doel ook meer op ritjes zoals de olle grieze.
        De grunn meeting met evt toer laat ik echt niet schieten:thumb
        Maar je moet de achtergrond informatie weten waarom ik wat pist ben en die zal ik zondag wel even uitleggen want is me te lang om in woorden te typen.

@tonni
        Word idd geen race toer want ik als organisator loop ook maar een 70km.
        En er zitten maar 2 stukken in zonder afslagen waar ik dus even gepasseerd kan worden door de snellere rijders.
        Maar dit zijn wel 2stukken van een dikke 3km, dus dan kan het gas er wel even op voor evt racejes:thumb

VespaAvanti
        Donateur

Hmm, Andree zonder snel blok, dat klopt volgensmij niet echt he:con
          Pleur die Simo 3-taps eens in elkaar man!:D

speedbuxy
          Topic starter

Die heb ik in elkaar gehad, maar die vol ronde kruk van simo liep met de drijfstang tegen het carter aan:con
            Dus dit zou ik dan eerst uit moeten slijpen.

Dus heb er toen eerst maar een orgineel vespa krukje in gehangen en zou dit een dikke 2weken geleden al gaan opbouwen totdat ik de electrische onmtsteking zou monteren en zag dat er meedere draden bloot liggen:(

Dus daar moet ik eerst een andere onsteking voor scoren.
            Heb nu eerst m,n zinnen maar weer gezet op de speedengine:thumb
            Maar kon dat voor dit toertje niet meer fixen gezien ik deze week erg druk was.

Strikert
            Bijdrager

Zoals altijd bij wordt het weer op de laatste dag voor de toer weer sleutelen…
              Start wel , vraagt ook om vermogen maar hij rijd niet weg =S… snaar slap? vliegwiel wel goed erop?
              Zometeen even ernaar kijken.

Rond uur of 5 komt Stephan hierheen en blijft hier ook pitten tot morgen en rijden we samen er naar toe 8)

speedbuxy
              Topic starter

Magier stephan heeft je beestje ook vast zo weer aan de loop:thumb

Strikert
                Bijdrager

i hope so :bloos

VespaAvanti
                  Donateur

Komt goed Rico:thumb
                    Ben alleen wel me oliemengflesje kwijt:P
                    Andree, ben ik die toevallig uit je tas vergeten te halen na de GroningenTour?:?

speedbuxy
                    Topic starter

VespaAvanti :
                      Komt goed Rico:thumb
                      Ben alleen wel me oliemengflesje kwijt:P
                      Andree, ben ik die toevallig uit je tas vergeten te halen na de GroningenTour?:?

Jup die zit nog bij mij in de tassen:thumb
                      Morgen de stallings kosten daarvoor maar even bespreken:D

Tonni
                      Moderator

Hoeveel definitieve rijders komen er zoals het nu lijkt dan?
                        Want Martino komt dus niet maar dan komt de rest ook niet?
                        Ik hoop toch wel op een toertje met minimaal een man of 10…

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
                        Topic starter

Ik heb naast martino verder geen afmeldingen gehad/gehoord en sommigen wouden het weer afwachten en das volgens de buien radar prima:thumb dus ik verwacht morgen wel een man of 10.
                          En zelf met een kleiner clubje is dit toertje zeker de moeite waard om voor te komen, want is echt een leuk ritje:thumb

Gerarduz
                          Donateur

Martino heeft idd iets van heel andere orde van zorgen aan zijn kop nu.
                            Ik heb hem vandaag gesproken en die is voorlopig even uit de rouratie.

Ik ga nu de schuur in om mijn brommer af te krijgen. Ik kom zowiezo , desnoods rij ik de VW-bus bezemwagen:thumb

speedbuxy
                            Topic starter

Dat hoort dan wel ernstig:|
                              Maar mooi dat jij nog komt gerard:thumb is er verder nog iemand die met je mee komt?
                              Een sjonni, alex of tobias?

Florian
                              Moderator

speedbuxy :
                                Ik heb naast martino verder geen afmeldingen gehad/gehoord en sommigen wouden het weer afwachten en das volgens de buien radar prima:thumb dus ik verwacht morgen wel een man of 10.
                                En zelf met een kleiner clubje is dit toertje zeker de moeite waard om voor te komen, want is echt een leuk ritje:thumb

Uhmm ik ben er jammer genoeg ook niet bij, de citta ligt nog helemaal uit elkaar. ik heb mijn brug nog niet binnen, en nog geen kentekenplaat. die van mij is door de midden gebroken.

echt jammer dat ik er niet bij kan zijn:boos

Bij het volgende tourtje ben ik weer aanwezig:thumb

speedbuxy
                                Topic starter

Jamaar jij teld ook niet mee:D
                                  Nee grapje was idd even vergeten dat jij ook een afvaller bent van de lijst die er staat.
                                  Maar dat van jou is ook overmacht ik weet dat je er graag bij had willen zijn:thumb

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 183)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.