Vespa-Ciao.NL
:: Holwerd Toer 2010

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Holwerd Toer 2010

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 183)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Florian
    Moderator

misschien wordt het hem idd nog. krijg vrijdag nieuwe kentekenplaat morgen onderdelen van jmpb. misschien ze ik die verrote brug er dan nog wel even op voor dit tourtje en pouli dan kan het lukken.

Dus hou nog maar een plekje gereserveerd:D anders kunnen we mijn vaders aanhanger meenemen?? dan past het zwz wel:D

VespaAvanti
      Donateur

Nou het ging me eigenlijk meer om de lange afstand, en het Fiatje vind regen niet leuk aangezien er maar één stand op de ruitenwissers zit, aan of uit:P
        Maar ik ben er gewoon bij, zaterdag namiddag richting Almere, lekker bij Rico Pitten en dan zondagmorgen het laatste stukkie rijden:thumb
        Vanaf de Mc in Lelystad samen oprijden lijkt mij een zeer strak plan Evert:thumb
        Alleen zit ik met 2 brommers en 2 man in de auto wel echt vol, nog meer gewicht vind het Fiatje niet prettig denk ik:D

hansieb
        Moderator

Zeebodem FM :
          dat zou helemaal beter zijn.
          hoef ik ook niet liggen kloten met een aanhangertje;)

ligt trouwens wel heel even aan citta_florian.
          als hij wel op tijd klaar is,moet ik wel met de aanhanger.4stuks zonder beschadigingen in een transporter gaat hem niet worden denk ik;)

4 stuks gaat prima in een transporter. Hebben de Groningers op de limbotour nog gefixt!

Gerarduz
          Donateur

Aanmelden voor Transport: Groningen -Leeuwarden vice-verca

Zo als het er nu naar lijkt, heb ik oppas & VW Transporter geregeld en kan ik gaan rijden dus de Stadjes/Grunngers kunnen zich melden bij mij!

4 man maximaal! op = op!

speedbuxy
            Topic starter

Zeebodem FM :
              4stuks zonder beschadigingen in een transporter gaat hem niet worden denk ik;)

4broms in een transporter is opzich wel te doen zeker als je de stepjes er even afdraaid en wat kleden meeneemt om hier en daar tussen te proppen:thumb

@stephan
              Fiatje is ondanks alles toch wel bevallen dat je het weer opnieuw ermee aandurft:D

@gerard
              Perfeckt man:thumb ik denk dat je voor martino en tobias wel meteen een plekje kan boeken:thumb
              En misshien wil sjonnie ook weer mee? want das ook altijd goed volk om erbij te hebben:thumb

Gerarduz
              Donateur

Ja laten we dat hopen dan , Sionni zijn plof blaast niet(Berinni kaput), misschien dat er meer mee willen rijden , ik wil er graag nog wat bij hebben want met 2 man rijden kan niet uit , dan kan ik beter zelf op de Vespa heen en weer.

Tonni
                Moderator

Volgens mij kan je de Black box van Berini gewoon vervangen door een CP-vv. Principe is hetzelfde.
                  Gewoon de plusdraad vanaf de ontstekingsspoel op de CP-vv pluggen en doorlussen naar de Bobine. CP-vv netjes met zn oog aan massa leggen, that’s all.
                  Dan kan hij gewoon meerijden.

Geen 100% garantie, maar ben er voor 95 procent zeker van.
                  (Moet je wel een CP-vv hebben natuurlijk…)

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
                  Topic starter

Tonni :

(en hopen dat het normaal wil rijden:D)

Maar misshien wil alex ook nog wel mee die staat wel in de deelnemers lijst dus hij heeft er ooit wel zin in gehad.

Sionni
                    Bijdrager

ik zal er alles aan doen om de blokje weer aan het praat tekrijgen
                      maar ik
                      moet wat nieuwe onderdelen hebben zo als 1 nieuwe berini onstekingsspoel

mijn berini blackbox is denk ik niet kapot maar mijn ontstekingspoel is kapot dus met de cp vervanger gaat het al niet werken
                      maar bedankt tony voor het atvies en medenken maar heb er niks aan maar tog bedankt
                      ik zal het met contaktpunten moeten doen denk ik maar klote af te stellen met mijn blok
                      heb er vroeger ook problemmen mee gehad het blef 1dag of 3daggen 1 week goed en toen kon ik weer op nieuw afstellen na das gewoon kut met 80cc met speed eng op kontaktpunten

Gerarduz
                      Donateur

Tonni :
                        Volgens mij kan je de Black box van Berini gewoon vervangen door een CP-vv. Principe is hetzelfde.
                        Gewoon de plusdraad vanaf de ontstekingsspoel op de CP-vv pluggen en doorlussen naar de Bobine. CP-vv netjes met zn oog aan massa leggen, that’s all.

Beste Tonni,

Ik en Sionni hebben samen 2maal een cp-vv’er opgeblazen , keurig verstekkerd en buiten het blok , die eerst heeft een 400m volgehouden heeft en de ander in draaiuren gerekend, nog geen 60 minuten.

Ding werd echt veel te heet.

Ik,en ik mag aannemen dat ik namens Sionni spreek,zijn er dermate in teleurgesteld. We hebben de test sessies reden met Sionni setup en de cp-vv-er werd dus danog dusdanig heet , dat ik er mijn twijfels en niet mijn centen er meer op zet .
                        Bovendien was de vonk dermate minder ivm cp , dat het uiteindelijk een dure teleurstellig is gebleken.

Omdat jij er “Geen 100% garantie, maar ben er voor 95 procent zeker van.”bent zou ik graag jou theorie er nog een over willen horen !;)

speedbuxy
                        Topic starter

Sionni :
                          ik zal er alles aan doen om de blokje weer aan het praat tekrijgen
                          maar ik
                          moet wat nieuwe onderdelen hebben zo als 1 nieuwe berini onstekingsspoel

mijn berini blackbox is denk ik niet kapot maar mijn ontstekingspoel is kapot dus met de cp vervanger gaat het al niet werken
                          maar bedankt tony voor het atvies en medenken maar heb er niks aan maar tog bedankt
                          ik zal het met contaktpunten moeten doen denk ik maar klote af te stellen met mijn blok
                          heb er vroeger ook problemmen mee gehad het blef 1dag of 3daggen 1 week goed en toen kon ik weer op nieuw afstellen na das gewoon kut met 80cc met speed eng op kontaktpunten

Spoeltje heb ik denk ik wel liggen:thumb ik heb namelijk ergens een berini blokje liggen en had deze laast nog in de handen toen ik zocht om een andere spoel, en toen dacht ik nog dis dat berini blokje.
                          (zijn hele dunne spoeltjes)
                          En jou blokje liep anders altijd wel lekker op toertjes:thumb of reed je toen electronisch ontsteking?

Martino
                          Moderator

Zeteltje alvast gereserveerd bij Gerarduz in de bus. En hadden we tijdens de limbotour idd 4 brommers in een transporter. Tijdens de Utrecht/Woerden tour hebben we er zelfs 5 in gekregen. Danwel de stepjes eraf schroeven. Had jij daar geen foto van gemaakt Evert?

@ VespaAvanti; bedoel je misschien niet 3 personen en brommers? Ik begreep dat Jordy ook graag mee wilde. Ik zal dan namelijk nog een uitlaat voor hem mee nemen naar Friesland.

Zeebodem.
                            Bijdrager

en of ik daar een foto van had=)

beter als je er ook zou zijn sjonnie;)
                              altijd leuk gezeldschap inderdaad!

Gerarduz
                              Donateur

Gerarduz :

Tonni :

Beste Tonni,

Ik en Sionni hebben samen 2maal een cp-vv’er opgeblazen , keurig verstekkerd en buiten het blok , die eerst heeft een 400m volgehouden heeft en de ander in draaiuren gerekend, nog geen 60 minuten.

Ding werd echt veel te heet.

Ik,en ik mag aannemen dat ik namens Sionni spreek,zijn er dermate in teleurgesteld. We hebben de test sessies reden met Sionni setup en de cp-vv-er werd dus danog dusdanig heet , dat ik er mijn twijfels en niet mijn centen er meer op zet .
                                Bovendien was de vonk dermate minder ivm cp , dat het uiteindelijk een dure teleurstellig is gebleken.

Omdat jij er “Geen 100% garantie, maar ben er voor 95 procent zeker van.”bent zou ik graag jou theorie er nog een over willen horen !;)

OFF-TOPIC:
                                @Tonni, gister heb ik verkeerd gelezen en achteraf misplaats gereageerd , het gaat er in dit geval om dat Sionni’s Berini onstekingspoel kapot is en dat dat het euvel is waardoor hij niet kan rijden, jij hebt meer ervaring met cp-vv’ers en het zou idd goed kunnen dat het als vervanger van de blackbox goed werken kan.
                                Dus mijn excuus.

Strikert
                                Bijdrager

Zometeen aan de slag met me reserve blokje

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 183)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.