Vespa-Ciao.NL
:: Holwerd Toer 2010

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Holwerd Toer 2010

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 183)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Strikert
    Bijdrager

als zondag doorgaat nog me 2e blokje voor je meenemen?

Martino
      Moderator

Kijk aan er is meer animo voor deze tour. Volgens mij moet het deelnemerslijstje ff worden geupdate. Ik zie het wel of het zondag a.s. of volgende week is. Ik heb toch nog vakantie en pas me wel aan.

speedbuxy
        Topic starter

Strikert :
          ik ga de 21ste naar spanjee dan …

Das dan al meteen weer min:(
          Dan houden we hem denk ik toch maar gewoon op de 15e of het weer moet eind deze week wel HEEL min lijken.
          Want ga zelf ook niet door de regen rijden en is ook zonde van de toer want is echt een leuke route:thumb
          Dus laten we dan gewoon hopen op mooi tot redelijk weer:thumb

@martino
          Als strikert z,n extra blokje ook meeneemt hebben we 2 backup blokje dus dan is er vast 1 over voor als jij al panne krijgt.
          En anders is het net wat mike zegt recht toe recht aan is het niet ver en ben je op een snelle bromm in een half uurtje weer bij mij thuis.

@lenneart
          Dan gaan we gewoon hard hopen op mooi/redelijk weer:thumb
          Tot nog toe is het het hele jaar goed gegaan zelfs zondag bij de grunn rit was het lekker vertoeven8) ondanks dat de voorspelling niet echt top waren.
          Dus vind dat weers goden die laaste paar toertje van het jaar ook nog wel even gunstig mogen laten verlopen:thumb

Zeebodem.
          Bijdrager

ik ga ook voor de 15e.
            een week later gaat me niet lukken,dan staan er andere dingen op het menu.
            zal best wel meevallen met het weer toch…

Strikert
            Bijdrager

Dan ga ik hem deze week in orde maken 8)!

speedbuxy
              Topic starter

Zeebodem FM :
                ik ga ook voor de 15e.
                een week later gaat me niet lukken,dan staan er andere dingen op het menu.
                zal best wel meevallen met het weer toch…

Dan gaan we zeker gewoon voor de 15e:thumb
                Of het moet echt spoelen maar dan pas je er zelf ook vast het liefst voor:D

Mike
                Bijdrager

oke dan:) de 15e it is. ik hoop dat jmpb mn nieuwe krukas wil verzenden voor t weekend. zometeen als een malle bestellen en zaterdag klussen

Mike

speedbuxy
                  Topic starter

Ik heb morgen en overmorgen geen tijd, maar misshien dat ik zaterdag ook nog wel even bezig ga de speedengine proberen wat proper te laten lopen voor zondag.
                    Want hij moet alleen even opnieuw open om te zien waarom het nou in 1x zo stroef door draaid, want het korte stukje dat het even heeft gelopen met spoeier 70 was al wel meteen redelijk qua gevoel.

Zeebodem.
                    Bijdrager

als het inderdaad regend dat het giet,heb ik er ook niet zoveel zin in inderdaad.
                      maar een beetje nattigheid:?…maak mij niet zo heel veel uit.
                      het zal bet wel weer meevallen:D

beter dat iedereen aan het sleutelen is om de boel klaar te krijgen:thumb
                      ben hier zelf ook nog met een paar kleiene dingetjes bezig.
                      gaat helemaal goed komen:thumb

speedbuxy
                      Topic starter

Zeebodem FM :
                        als het inderdaad regend dat het giet,heb ik er ook niet zoveel zin in inderdaad.
                        maar een beetje nattigheid:?…maak mij niet zo heel veel uit.
                        het zal bet wel weer meevallen:D

beter dat iedereen aan het sleutelen is om de boel klaar te krijgen:thumb
                        ben hier zelf ook nog met een paar kleiene dingetjes bezig.
                        gaat helemaal goed komen:thumb

Net het weer even gekeken (want had het zelf nog niet eens echt bekeken) maar dat hoort en lijkt ommers helemaal niet zo slecht:thumb
                        Gewoon stapel wolken met kans op een buitje, das nog beter dan er afgelopen zondag voor de grunn toer werd voorspeld.
                        En als dat buitje al valt komen we genoeg groen tegen om onder te schuilen:thumb

Waarom?

Zo goed als zeker dat ik en heico (banaan12) ook mee gaan touren:)

speedbuxy
                          Topic starter

Waarom? :
                            Zo goed als zeker dat ik en hyco (bannaan12) ook mee gaan touren:)

Dat zou mooi wezen mannen:thumb
                            Ik zet jullie er voorvast bij.

Zeebodem.
                            Bijdrager

Waarom? :
                              Zo goed als zeker dat ik en hyco (bannaan12) ook mee gaan touren:)

dat zou zeker nice wezen:D
                              ik weet niet of jullie bij lelystad de A6 opduiken,maar mocht dit wel zo zijn,misschien een idee om vanaf de Mac Donalds lelystad samen op te rijden?
                              jij ook stephan,als je wel gaat?

Waarom?

Is idd geen slecht plan alleen mag ik van me moeder eigenlijk niet met vreemde mannen praten:D Ik rijd idd via lelygat en rijd zelf met een transporter, dus is misschien een optie.

Zeebodem.
                                Bijdrager

dat zou helemaal beter zijn.
                                  hoef ik ook niet liggen kloten met een aanhangertje;)

ligt trouwens wel heel even aan citta_florian.
                                  als hij wel op tijd klaar is,moet ik wel met de aanhanger.4stuks zonder beschadigingen in een transporter gaat hem niet worden denk ik;)

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 183)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.