Vespa-Ciao.NL
:: Holwerd Toer 2010

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Holwerd Toer 2010

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 183)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaAvanti
    Donateur

Strikert :
      @VespaAvanti; ging danny nou ook nog mee 8)?

Dat is nog de vraag Rico, ik doe me best met overhalen!:P

Martino
      Moderator

Waar is het vertrekpunt eigenlijk? Allemaal bij jou voor de deur Andree? En wat moet ik me van de bezemwagen voorstellen. Rijdt er iemand achter ons aan.(smalle paadjes) Dan wil ik namelijk wel een extra blokje mee nemen om tijdens deze tour een ander leuk tourblokje in te rijden.

VespaAvanti
        Donateur

Ik ben er ook bij:)
          Ik haal eerst Rico (Strikert) op in Almere en gas dan door naar Friesland:thumb
          Gewoon bij jou voor de voordeur verzamelen neem ik aan idd Andree?

Moet wel nog ff de zuigerveertjes van m’n 46 Polini vervangen maar dat moet wel goed komen.

speedbuxy
          Topic starter

Mooi dat je toch komt:thumb
            En het is idd bij mij voor de deur weer verzamelen:thumb
            Ik zal het adres even in de hoofdpagina neer zetten.

Florian
            Moderator

Ik moet deze helaas laten gaan, heb mijn citta niet optijd af:S jammer:(

Martino
              Moderator

Wat scheelt er precies aan je citta? Heeft het te maken met je cardan die is stuk gegaan tijdens de tour Lauwersoog?

Florian
                Moderator

ja mede, het valt allemaal wel mee, maar ik heb nu net nieuwe onderdelen besteld banden enzo kappen, mijn kentekenplaat is ook door de midden gebroken.

dus ik koop een nieuwe SI-brug of ik fix deze nog met wat stalen platen (doe ik ook trouwens als ik een nieuwe koop)

Verder zag ik dat mijn glijdebus van de vario kapot is, waardoor mijn halfpouli weer uitgelubberd is. dus er moeten weer een aantal dingen verricht worden.

Mike
                  Bijdrager

als ik voor die tijd in staat ben om een nieuwe krukas te vinden en te monteren voor mn speedengine, wil ik deze ook wel mee rijden!

iemand?:P

Mike

Florian
                    Moderator

ik heb nog een snorkrukas, denk niet dat je die hebben wilt voor in je SE xD

Zeebodem.
                      Bijdrager

beter stephan:thumb

jammer florian,
                        zie dat je de boel weer rijdend krijgt.

mike,
                        ik duim voor je!
                        zou mooi wezen als je ook meekon rijden.

Tonni
                        Moderator

Ik ga ook even kijken of het haalbaar is, ik heb er wel even zin in.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

speedbuxy
                          Topic starter

Citta_Florian :

Kan je de citta van je maat niet lenen zoals je in het groningen toer topic aangaf?
                            Want de snelheid hoef je het niet om te laten, gezien dit niet echt een race toer word.

@mike
                            Een mooi lopend blokje wat een 60km wil voldoet opzich al prima hoor:thumb
                            Zitten echt maar een paar stukken in waar het gas er even op kan.

@tonni,
                            Zou erg gezellig en mooi wezen als je komt:thumb
                            En zonder op te scheppen, het is ook echt een ZEER nice ritje om even te rijden.

Frank80cc
                            Donateur

Moet helaas werken :'(

Waarom?

Ik moet nog even overleggen maar lijkt me leuk om ook mee te touren. Blokje loopt nu lekker, dus durf dit nu wel aan.

Florian
                                Moderator

speedbuxy :

Citta_Florian :

Kan je de citta van je maat niet lenen zoals je in het groningen toer topic aangaf?
                                  Want de snelheid hoef je het niet om te laten, gezien dit niet echt een race toer word.

@mike
                                  Een mooi lopend blokje wat een 60km wil voldoet opzich al prima hoor:thumb
                                  Zitten echt maar een paar stukken in waar het gas er even op kan.

@tonni,
                                  Zou erg gezellig en mooi wezen als je komt:thumb
                                  En zonder op te scheppen, het is ook echt een ZEER nice ritje om even te rijden.

Ik zal het even vragen;) zit wel een 70cc dr op, maar loopt niet harder als 50 denk ik. dus een mooie snelheid om mee te touren.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 183)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.