Vespa-Ciao.NL
:: Holwerd Toer 2010

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Holwerd Toer 2010

3 berichten aan het bekijken - 181 tot 183 (van in totaal 183)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaAvanti
    Donateur

Mooi filmmateriaal Andree!
      Op die plek was het een combinatie van wat teveel gas en een greppeltje wat die mooie halve draai gaf:D

hansieb
      Moderator

@speedbuxy

Weet niet welke videokaart etc je erin hebt zitten, wat je nog kan proberen (youtube hd spul over de videokaart te decoderen)

Hier even kijken:
        http://www.adobe.com/software/flash/about/

Flash 10,1,…. zou er moeten staan. Zo niet in de download center even downloaden -> http://get.adobe.com/nl/flashplayer/

Dan rechtermuis in een youtube video -> instellingen -> beeldscherm -> hardware acceleratie inschakelen.

Kan je in ieder geval youtube video’s in hd kijken, zo niet zul je een andere videokaart moeten roggelen.

speedbuxy
        Topic starter

VespaAvanti :
          Mooi filmmateriaal Andree!
          Op die plek was het een combinatie van wat teveel gas en een greppeltje wat die mooie halve draai gaf:D

Toch wel he:D
          Toen ik het filmde dacht ik dat je herkansing slip was van de grunn toer toen ik hem net niet filmde.
          Maar je was dus gewoon weer te ongeduldig met het gas:D

@hans
          Dat zegt mij dus allemaal niks:D en denk ook niet dat het zin heeft, deze comp is een oude ibm kantoor comp dus de video kaart die ie heeft steld vast niet veel voor.
          Plus dit wel eens een goeie reden is om de reeds half jaar bijna in het stof staande nieuwe pc eens aan te sluiten:thumb
          (die is ook 3,2ghz ipv 1,8 wat deze oude is)
          Ja hans das voor jou vast lang geleden die getallen:D

3 berichten aan het bekijken - 181 tot 183 (van in totaal 183)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.