Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Holwerd Toer 2010
- Dit onderwerp bevat 182 reacties, 21 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 7 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
16 augustus 2010 om 18:27 #518666
oook bij deel 3 zag je stukje Stront of en steentje tegen Evert aan vliegen xD
16 augustus 2010 om 20:01 #518668Strikert :
oook bij deel 3 zag je stukje Stront of en steentje tegen Evert aan vliegen xD:boos:boos klopt haha :boos:boos
16 augustus 2010 om 20:17 #518669Zeebodem FM :
Strikert :
oook bij deel 3 zag je stukje Stront of en steentje tegen Evert aan vliegen xD:boos:boos klopt haha :boos:boos
Ja volgens mij zie je hem ook aankomen want hoort alsof je whoo of zoiets zegt:D
Hier even een kort stukje film van de shortcuts, vond dit stukje wel mooi genoeg om even los te uploaden

Hier komen we allemaal wel lekker voorbij scheuren8)
Complete shortcuts ben is voor een 75% mee klaar dus die komt vanavond ook nog wel.
(zitten ook leuke stukjes tussen
)16 augustus 2010 om 20:45 #518671we gingen ckr met een lekker tempo.
het waren vooral de shitta’s die stront op spuide, als die voor bij kwamen met die kleine wielen vloog er van alles door de lucht.:D
16 augustus 2010 om 21:16 #518672Haha, en dit zou het sloomste toertje worden, maar goed dat ik niet met mn trage bravo kwam.
17 augustus 2010 om 10:15 #518677Edjuh :
Haha, en dit zou het sloomste toertje worden, maar goed dat ik niet met mn trage bravo kwam.Ik heb de route op deze groep aangepast (tenmiste de terug weg) die had orgineel ergens anders langs gegaan.
Maar gezien we alleen snelle boys hadden en we de wind in de rug wouden benutten ben ik voor de complete dijkweg gegaan.Maar hier even 2test filmpjes
Ik heb ze hd formaat gemaakt omdat ik die zwarte balken links en recht wat beeld verspilling vond.
(en je kan hem nu ook 720P zetten waardoor ie wat scherper is)
En bij dit filmpje heb ik de omgeving meer kleur gegeven.
Ik persoonlijk vind de HD film met extra kleur aan de omgeving het mooist
maar ik kijk op een oude glastube monitor dus mijn vraag is hoe jullie het vinden op jullie schermen?
Want als dit bevalt doe ik voortaan alle filmpjes zo
17 augustus 2010 om 11:08 #518678nou mijn tft en ogen vinden het 2e filmpje ook fijner

netjes gedaan andree,ik zie echt duidelijk verschil!17 augustus 2010 om 11:17 #518679Ja echt veel beter beeldmateriaal

Jezus wat gingen jullie snel man, hahah ik citeer:voor de 50cc rijders is dit juist de kans

hahah, bij de volgende tour ben ik weer aanwezig
17 augustus 2010 om 11:31 #518681Zeebodem FM :
nou mijn tft en ogen vinden het 2e filmpje ook fijner
netjes gedaan andree,ik zie echt duidelijk verschil!Ja dat leek mij ook wel vond de kleuren orgineel namelijk wat flauw.
Maar dan gaat het shorts part nu in de convert op HD met extra kleur
@Florian
Ik citeer
”Ik heb de route op deze groep aangepast (tenmiste de terug weg) die had orgineel ergens anders langs gegaan.
Maar gezien we alleen snelle boys hadden en we de wind in de rug wouden benutten ben ik voor de complete dijkweg gegaan”De terug weg had met langzame boys erbij net z,on gangentje geworden als de heenweg.
En de heenweg was echt wel goed te doen dat was met een 50 wel bij te houden
Hier trouwens nog een los stukje film van naar de pier toe.
Ik was dit vergeten bij de lange delen er tussen te plakken en voor het shortcuts deel vind ik hem wat te lang dus dan maar even los posten

Hij is wel een dikke 3min lang dus zonde om weg te gooien.17 augustus 2010 om 14:47 #518683nou..ik dacht dus ook een niet te snelle tour :S
ik reed bijna de hele tijd achteraan mer die K#T CP-VVvolgende tour rij ik alleen op me citta en me vriendin wel op die van haar zelf 😛
17 augustus 2010 om 15:06 #518685speedbuxy :
Zeebodem FM :
nou mijn tft en ogen vinden het 2e filmpje ook fijner
netjes gedaan andree,ik zie echt duidelijk verschil!Ja dat leek mij ook wel vond de kleuren orgineel namelijk wat flauw.
Maar dan gaat het shorts part nu in de convert op HD met extra kleur
@Florian
Ik citeer
”Ik heb de route op deze groep aangepast (tenmiste de terug weg) die had orgineel ergens anders langs gegaan.
Maar gezien we alleen snelle boys hadden en we de wind in de rug wouden benutten ben ik voor de complete dijkweg gegaan”De terug weg had met langzame boys erbij net z,on gangentje geworden als de heenweg.
En de heenweg was echt wel goed te doen dat was met een 50 wel bij te houden
Hier trouwens nog een los stukje film van naar de pier toe.
Ik was dit vergeten bij de lange delen er tussen te plakken en voor het shortcuts deel vind ik hem wat te lang dus dan maar even los posten

Hij is wel een dikke 3min lang dus zonde om weg te gooien.Ow sorry niet gelezen:no:con
17 augustus 2010 om 17:15 #518690crossfreak :
nou..ik dacht dus ook een niet te snelle tour :S1e deel van de toer vond ik anders wel een leuke toer snelheid (heeft niet echt veel boven de 50 gezeten)
Ja en het 2e deel heb ik op de groep aangepast en die was snel:duivel
En feit blijft dat iedereen tevreden was over de toer
Hier de shotcuts
@stephan
Deed je daar bij die schapen ren nou een slip met de achter rem of draaide je het gas open en draaide ie bijna om z,n as?17 augustus 2010 om 20:23 #518694volgens mij een tikkie te veel gas op een schapen vlaai:D
zag er wel ruig uit stephan!BTW:
super kwaliteit beeld materiaal andree
17 augustus 2010 om 20:50 #518695Ja het beeldmateriaal is echt stukken beter als voorheen, ik zeg altijd zo doen;)
17 augustus 2010 om 20:52 #518696Ja ben zelf over deze manier van bewerken ook wel tevreden, mooi scherp en veel kleur

Kan het nu alleen niet meer echt meer mooi op m,n eigen comp afspelen, gezien die alles wat maar in de buurt van HD komt al niet meer trekt:D:|
Maar zet al het film materiaal toch op een usb stick en die stamp ik zo in m,n ps3 of xbox om het op m,n lcd tv van 117cm te bekijken
Zodoende zag ik die drol ook levens groot op jou afkomen ergens in deel 3 of 4:D -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.