Vespa-Ciao.NL
:: Holwerd Toer 2010

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Holwerd Toer 2010

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 183)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Strikert
    Bijdrager

oook bij deel 3 zag je stukje Stront of en steentje tegen Evert aan vliegen xD

Zeebodem.
      Bijdrager

Strikert :

:boos:boos klopt haha :boos:boos

speedbuxy
        Topic starter

Zeebodem FM :

Strikert :

:boos:boos klopt haha :boos:boos

Ja volgens mij zie je hem ook aankomen want hoort alsof je whoo of zoiets zegt:D

Hier even een kort stukje film van de shortcuts, vond dit stukje wel mooi genoeg om even los te uploaden:thumb
          Hier komen we allemaal wel lekker voorbij scheuren8)

Complete shortcuts ben is voor een 75% mee klaar dus die komt vanavond ook nog wel.
          (zitten ook leuke stukjes tussen:thumb)

Batty
          Donateur

we gingen ckr met een lekker tempo.

het waren vooral de shitta’s die stront op spuide, als die voor bij kwamen met die kleine wielen vloog er van alles door de lucht.:D

Edjuh
            Bijdrager

Haha, en dit zou het sloomste toertje worden, maar goed dat ik niet met mn trage bravo kwam.

speedbuxy
              Topic starter

Edjuh :
                Haha, en dit zou het sloomste toertje worden, maar goed dat ik niet met mn trage bravo kwam.

Ik heb de route op deze groep aangepast (tenmiste de terug weg) die had orgineel ergens anders langs gegaan.
                Maar gezien we alleen snelle boys hadden en we de wind in de rug wouden benutten ben ik voor de complete dijkweg gegaan.

Maar hier even 2test filmpjes
                Ik heb ze hd formaat gemaakt omdat ik die zwarte balken links en recht wat beeld verspilling vond.
                (en je kan hem nu ook 720P zetten waardoor ie wat scherper is)

En bij dit filmpje heb ik de omgeving meer kleur gegeven.

Ik persoonlijk vind de HD film met extra kleur aan de omgeving het mooist:thumb maar ik kijk op een oude glastube monitor dus mijn vraag is hoe jullie het vinden op jullie schermen?
                Want als dit bevalt doe ik voortaan alle filmpjes zo:thumb

Zeebodem.
                Bijdrager

nou mijn tft en ogen vinden het 2e filmpje ook fijner:thumb
                  netjes gedaan andree,ik zie echt duidelijk verschil!

Florian
                  Moderator

Ja echt veel beter beeldmateriaal:thumb
                    Jezus wat gingen jullie snel man, hahah ik citeer:

voor de 50cc rijders is dit juist de kans:thumb

hahah, bij de volgende tour ben ik weer aanwezig

speedbuxy
                    Topic starter

Zeebodem FM :

Ja dat leek mij ook wel vond de kleuren orgineel namelijk wat flauw.
                      Maar dan gaat het shorts part nu in de convert op HD met extra kleur:thumb

@Florian

Ik citeer
                      ”Ik heb de route op deze groep aangepast (tenmiste de terug weg) die had orgineel ergens anders langs gegaan.
                      Maar gezien we alleen snelle boys hadden en we de wind in de rug wouden benutten ben ik voor de complete dijkweg gegaan”

De terug weg had met langzame boys erbij net z,on gangentje geworden als de heenweg.
                      En de heenweg was echt wel goed te doen dat was met een 50 wel bij te houden:thumb

Hier trouwens nog een los stukje film van naar de pier toe.

Ik was dit vergeten bij de lange delen er tussen te plakken en voor het shortcuts deel vind ik hem wat te lang dus dan maar even los posten:thumb
                      Hij is wel een dikke 3min lang dus zonde om weg te gooien.

crossfreak
                      Bijdrager

nou..ik dacht dus ook een niet te snelle tour :S
                        ik reed bijna de hele tijd achteraan mer die K#T CP-VV

volgende tour rij ik alleen op me citta en me vriendin wel op die van haar zelf 😛

Florian
                        Moderator

speedbuxy :

Zeebodem FM :

Ja dat leek mij ook wel vond de kleuren orgineel namelijk wat flauw.
                          Maar dan gaat het shorts part nu in de convert op HD met extra kleur:thumb

@Florian

Ik citeer
                          ”Ik heb de route op deze groep aangepast (tenmiste de terug weg) die had orgineel ergens anders langs gegaan.
                          Maar gezien we alleen snelle boys hadden en we de wind in de rug wouden benutten ben ik voor de complete dijkweg gegaan”

De terug weg had met langzame boys erbij net z,on gangentje geworden als de heenweg.
                          En de heenweg was echt wel goed te doen dat was met een 50 wel bij te houden:thumb

Hier trouwens nog een los stukje film van naar de pier toe.

Ik was dit vergeten bij de lange delen er tussen te plakken en voor het shortcuts deel vind ik hem wat te lang dus dan maar even los posten:thumb
                          Hij is wel een dikke 3min lang dus zonde om weg te gooien.

Ow sorry niet gelezen:no:con

speedbuxy
                          Topic starter

crossfreak :
                            nou..ik dacht dus ook een niet te snelle tour :S

1e deel van de toer vond ik anders wel een leuke toer snelheid (heeft niet echt veel boven de 50 gezeten)
                            Ja en het 2e deel heb ik op de groep aangepast en die was snel:duivel
                            En feit blijft dat iedereen tevreden was over de toer:thumb

Hier de shotcuts

@stephan
                            Deed je daar bij die schapen ren nou een slip met de achter rem of draaide je het gas open en draaide ie bijna om z,n as?

Zeebodem.
                            Bijdrager

volgens mij een tikkie te veel gas op een schapen vlaai:D
                              zag er wel ruig uit stephan!

BTW:

super kwaliteit beeld materiaal andree:thumb

Florian
                              Moderator

Ja het beeldmateriaal is echt stukken beter als voorheen, ik zeg altijd zo doen;)

speedbuxy
                                Topic starter

Ja ben zelf over deze manier van bewerken ook wel tevreden, mooi scherp en veel kleur:thumb
                                  Kan het nu alleen niet meer echt meer mooi op m,n eigen comp afspelen, gezien die alles wat maar in de buurt van HD komt al niet meer trekt:D:|
                                  Maar zet al het film materiaal toch op een usb stick en die stamp ik zo in m,n ps3 of xbox om het op m,n lcd tv van 117cm te bekijken:thumb
                                  Zodoende zag ik die drol ook levens groot op jou afkomen ergens in deel 3 of 4:D

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 183)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.