Home › Forums › Advertenties › Brommers aangeboden › Hoeveel kan ik voor mijn brommer vragen?
- Dit onderwerp bevat 5 reacties, 3 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 20 jaren, 11 maanden geleden door Sneader.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
18 april 2005 om 10:34 #166382
Hey guys!
Ik wil mijn brommer gaan verkopen. Nu vraag ik mij echt af hoeveel ik ervoor kan vragen! En of jullie me daarbij willen helpen…
De setup:Het is een Vespa Si (snormodel)
Malossi 70cc (1000km gelopen)
Polini speedengine (500km gelopen)
Racekrukas (weet niet welk merk) (500km gelopen)
13/13 carb
Malossi powerfilter
Leovince krul uitlaat (dus niet de HM op de foto)
Snor-klok
Spaakwielen
Net nieuwe CP, condensator, bobine, bougie
Hij loopt met een 80 poelie ongeveer 70Minpunten: niet erg goed gespoten, rechterkap beschadigd
Overigens is er bij de flens een klein stukje afgebroken, maar de uitlaat zit er gewoon goed op en hij rijd ook gewoon perfectFoto’s
[url]http://home.quicknet.nl/qn/prive/pg.bommer/Foto001.jpg[/url]
[url]http://home.quicknet.nl/qn/prive/pg.bommer/Foto002.jpg[/url]
[url]http://home.quicknet.nl/qn/prive/pg.bommer/Foto003.jpg[/url]Of is het verstandiger om hem weer helemaal standaard te maken en de tuningparts los te verkopen? Dus er weer een snor van te maken…
Dus hoeveel kan ik er voor vragen?
Alvast bedankt!!Greetings Sneader
18 april 2005 om 11:35 #169695Sneader :
“……..Malossie DR 70cc………”Dat klopt niet…
‘T is òf een DR, òf een MalossI(zonder “E”;))
Maarreh…
Ik schat rond de 100/150 euro…..Niet echt veel meer denk ik…..!
Je blok is leuk, maar *Sorrie* dat ding z11 is nie veel……Probeer er ff sterwielen voor te regelen anders, dat verkoopt ff beter!
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!18 april 2005 om 12:09 #169696Nee, maar daar had ik zelf ook al rekening mee gehouden met de prijs…uiterlijk is best wel gaar…
Maar is het misschien verstandiger om hem origineel te maken?
Want al die spullen heb ik nog wel, en dan verkoop ik de “opvoer” onderdelen wel los ofzo…
En ik was even kwijt wat het ook al weer was…een malossi of dr…
Maar ik weet het alweer :con18 april 2005 om 13:25 #169697Als je alle std. onderdelen nog hebt, zou ik die eronder gooien. Je krijgt dan ongeveer evenveel voor je brommer. Maar je kunt de tuning dingen nog los verkopen, dus uiteindelijk heb je meer.
18 april 2005 om 13:49 #169698Jah, is wel waar, maar aan de andere kant heb je, als je hem zó verkoopt miss. meer kans van slagen…
Ze zien nu dat ding en denken DZJEEZZ!!
Erg..
Maar wel leuk blok, dus…….
Ff meelen of bellen, snap?:PGelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!18 april 2005 om 19:18 #169699Whahahaha! ZO erg is het toch ook weer niet???? Nouja het zal dan wel 😛
Dus…. maar ik denk dat ik hem dan maar los verkoop…dus tuning onderdelen apart en brommer origineel maken en dan ook los… -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.