Vespa-Ciao.NL
:: Hoe van een snornaafdeksel naar varionaaf deksel?

Home Forums Techniek Vario Hoe van een snornaafdeksel naar varionaaf deksel?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

jopie
    Topic starter

hey,

ik heb een groot probleem,
      onlang kocht ik een vario setje met alles compleet zag er top uit, ik wil hem op me ciao maken dus ik me achterwiel er af halen etc, ik maak nog even de deksel open waar je tandwielen onder zitten om te kijken of er wel olie etc in zat, dus ik wil hem weer dicht maken dus ik draai die 4 bouten vast. bij de laatste bout breekt er een heel hoekje van die deksel af:S.
      ik heb thuis nog wel een paar deksel van snor ciao liggen maar die past niet helemaal, kan ik die niet op een of andere manier aanpassen zodat hij wel past?
      alvast bedankt,
      groeten

Wouz-LwB
      Donateur

Pm Heuvel even , hij heeft dit vaker gedaan 😉 !

Jeroen
        Bijdrager

je kunt proberen de lager van de vario as om te zetten in een gewone snordeksel, de rest van de lagers is gewoon hetzelfde.

heuvel85
          Bijdrager

ja maar de lager van de vario deksel is kleiner qua dia. en lager..ook is de keering anders..en tevens is de deksel van een vario klok lager..

er zit behoorlijk wat werk aan om hem op de juiste plaats te krijgen..als het lager een 0,03mm uit het midden ligt dan wil de as al niet meer draaien!:!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.