- Dit onderwerp bevat 25 reacties, 11 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 11 maanden geleden door cittadriver.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
5 maart 2006 om 22:52 #190910
juist:), heb um het mailadres van persoon in kwestie al gegeven;)
zal vast wel goedkomen:D
weer 2 mensen blij:P5 maart 2006 om 23:42 #190911zitten er dus op de nieuwe modellen een vario?
en heeft dit snelheids verschil?6 maart 2006 om 08:09 #190912nee dat zit niet op de nieuwe modellen alleen op sommige oude modellen en nog een paar andere type’s vespa de snelheid kan er iets minder van worden maar de trekkracht word voelbaar beter van
6 maart 2006 om 09:09 #190913
.-{2F4OV}-.Volgens mij zit er op geen enkel model ciao een vario…
Alleen op modellen bravo en een paar andere toch?
Alleen is het klokwerk hetzelfde waardoor je de vario over kunt zetten op een ciao…6 maart 2006 om 18:11 #190914volgens mij tog ook niet nee..
iig niet van de fabriek af:p
moet je al geluk mee hebben dan vorige eigenaar hem derop heeft geknald:d6 maart 2006 om 18:15 #190915.-{2F4OV}-. :
Volgens mij zit er op geen enkel model ciao een vario…Alleen op modellen bravo en een paar andere toch?
Alleen is het klokwerk hetzelfde waardoor je de vario over kunt zetten op een ciao…HAHAAAAAAAAAA In Belgie zijn er ciao’s verkocht & nu nog geloof ik met standaard een vario.
In holland zijn ze veel te streng op het brommer-of motorfietsgebeuren.Hoe komt het anders dat er veel hollanders bijvoorbeeld een Yamaha R1 komen kopen in Belgie??????
Antwoord:100PK grens in holland.
Gewoonweg een belachelijke wet daar bij jullie.6 maart 2006 om 18:17 #190916barry :
.-{2F4OV}-. :
Volgens mij zit er op geen enkel model ciao een vario…Alleen op modellen bravo en een paar andere toch?
Alleen is het klokwerk hetzelfde waardoor je de vario over kunt zetten op een ciao…HAHAAAAAAAAAA In Belgie zijn er ciao’s verkocht & nu nog geloof ik met standaard een vario.
In holland zijn ze veel te streng op het brommer-of motorfietsgebeuren.Hoe komt het anders dat er veel hollanders bijvoorbeeld een Yamaha R1 komen kopen in Belgie??????
Gewoonweg een belachelijke wet daar bij jullie.kan ik je zeker geen ongelijk in geven barry….
maar…
TOCH…staat er bij jullie op opgevoerde rijden is VEEEELL ergere straf als bij ons, tenminste, dat vertelde Franz (tijdje geleden actief hier op t forum) me…13 april 2006 om 17:34 #191143Hey als ik van orginele luchtfilter een powerfilter erop zet..? moet ik dan ook een grotere sproeier hebbe?
13 april 2006 om 18:07 #191144barry :
.-{2F4OV}-. :
Gewoonweg een belachelijke wet daar bij jullie.100pk grens????
Nooit van gehoord, een r1 krijg je hier gewoon met 178pk bij 178kg!
13 april 2006 om 18:12 #191145Vespaflappie :
barry :
.-{2F4OV}-. :
Gewoonweg een belachelijke wet daar bij jullie.100pk grens????
Nooit van gehoord, een r1 krijg je hier gewoon met 178pk bij 178kg!
Barry zal wel de 25kw grens bedoelen onder de 21 ofzo mag je maar 25 kw hebben. Best verstandig met 1200cc onder je ballen ergens hard tegenaan rijden is ook erg en al helemaal voor de mensen die zich wel netjes houden in het verkeer :D.
Ik geef nu al toe dat ik straks wel redelijk wat boetes ga krijgen als ik kijk naar mijn brommer rijgedrag qua snelheid, ik rijd best sociaal.
13 april 2006 om 18:16 #191146ik denk 100 pk’s in duitsland in veband met verzekering maat van mij had daar een of andere suzuki 600 gekocht, maar was afgevoerd naar 100 pk
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.