Vespa-Ciao.NL
:: Hoe Leovinci Circuit vast zetten?

Home Forums Techniek Problemen oplossen Hoe Leovinci Circuit vast zetten?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jyago
    Topic starter

Hallo,,

Ik heb me paardagen leden nieuwe brommer gekocht en daar zat een leo circuit bij.
      Het is een ciao versie en ik wilde die graag op me citta zetten en het paste.
      Alleen kon ik hem maar bij de uitlaat mond vast zetten en demper achterste beugel komt niet uit met citta en die voorste is er door de vorige eigenaar vanaf gezaagd.
      Maar onder het afstellen is de uitlaat van de cilinder mond gesprongen maar nu was mijn vraag weet iemand miss een handige tip dat ik deze uitlaat nog vast kan zetten voor ergens bij de cilinder dat dit niet nog eens kan gebeuren?

Bedankt alvast

Mvg

SuperSi
      Bijdrager

of boor een gaatje in je achterbrug?

Jyago
        Topic starter

Nee dat punt hangt te laag want normaal zit die bij de bok

niemand
          Donateur

Voor het achterste ophangpunt moet je even een strip ijzer op maat zagen en 2 gaatjes boren zodat hij wel in de achterbrug past.

Als het goed is en je de uitlaatklem strak aandraait zou hij moeten blijven zitten, anders kun je altijd nog een oogje op de bocht lassen en een veertje aan de cilinderkop doen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.