:: hoe kom ik aan een demper voor een leovinci
-
domboTopic starter
Hoi
Ik kan voor 5 euro een leo krijgen maar de demper ontbreekt blijkbaar
Wat is wijsheid ?
Kun je die los bestellen of niet?
en kan ie onder mijn vespa si ,zonder de bokstandaard te verwijderen ?
En wat ga het doen voor de prestatie van de vespa ?
veel vragen sorry
TiesBijdrager
ik heb een leovincie krul demper voor je liggen..
ik weet niet welke demper je wilt
krul
hm blablabla..
naja laat maar ff iets horen..als je die van een krul zoekt, moet je me maar ff pm-en of mailtje sturen op ties_curfs@hotmail.com
heej
ik heb ook un krul onde rmijn si gehad. maar als ik remde kwam het wiel tegen de uitlaat aan best lijp. maa rik heb er wel 17 inch vlegen in normaal is 16 inch
TiesBijdrager
als dat alleen gebeurd als je remt doe je tog echt iets fout!!
sowieso alsie der tegen komt…bij de HM komt dat welles voor ja..ma opzich zou ut met krul geen probleem mogen geven?
domboTopic starter
ik wacht nog op de verkoper of ie hem nog wil weg doen,zo ja dan kom ik om een krul
Shadow :
heej
ik heb ook un krul onde rmijn si gehad. maar als ik remde kwam het wiel tegen de uitlaat aan best lijp. maa rik heb er wel 17 inch vlegen in normaal is 16 inch
Heb ook een SI gehad met een krul eronder heb er geen last van gehad. Alleen de bok kwam tegen de uitlaat maar dat was niet echt een probleem, die bok kun je er ook met wat gepruts onderuit jassen. Probleem was met de bok dat je niet al te snel plat door de bocht kon gaan, maar als de bok de grond raakt voel je het wel maar je gaat er echt niet van op je bek.
ik heb er wel last van heb hem er nu onderuit gehaald. maar mischien ligt het eraan omdat ik de voorvork van een bravo is een si heb gezet en de onderbrug is ook van een bravo en weet niet zeker als dit hetzelfde is als een si onderbrug
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.