Ik kon geen kleine vragen topic vinden, dus dan maar even hier.
Hij trok al niet helemaal lekker op 0-15, zal hier wel iets mee te maken hebben denk ik 🙄
Ik kan hem een paar mm verschuiven op de as, maar vooral de segmenten staan een beetje raar, een van de drie heeft veel meer speling dan de anderen. Met mijn volgende pretpakketje komt als het goed is ook een nieuwe koppeling mee, daar maar eens mee gaan stoeien.
Vsnaar lijkt redelijk op spanning te staan,ongeveer een cm in te drukken, poelie 105 (vrijwel standaard snor) 1087 snaar, en toch het blok nog zo ver naar voren dat ik de uitlaat eigenlijk niet meer fatsoenlijk kan vastschroeven.
Zou dit alleen aan de segmenten liggen? Ik heb ook nog geprobeerd een poelie 94 met een 1037 snaar vast te zetten, maar dit wou niet. Hier was de snaar te kort voor
Inderdaad 1 van de trekveertjes afgebroken, net zoals de driehoek van de segmenthouder, en alle kogeltjes van de segmenthouders lagen er uit. Koppelingsring was ook nergens meer te bekennen.
Gelukkig had ik een complete nieuwe koppeling besteld, dus hij loopt weer. Ik kan nog steeds de koppeling wel horen als ik met de brommer loop, is dit normaal?
Direct het volgende ook al gevonden, ik kan de achterbrug een aantal mm verschuiven t.o.v. de rest van het frame. Dit ter bij de bout ter hoogte van de cilinder. Maar goed dat ik deze brommer als knutseldingetje heb gekocht 😆
dat je de koppeling hoort is normaal .
Dat hoort bij deze techniek .
als je het knopje van de loop/fietsstand indrukt op de achterwiel ( klok) dan hoor je niks omdat dan de aandrijving afgekoppeld is .
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je ermee instemt.