Vespa-Ciao.NL
:: Hoe kan ik mijn vespa sneller laten lopen?

Home Forums Techniek Opvoeren Hoe kan ik mijn vespa sneller laten lopen?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Anoniem

Zie mijn setup links. Ik wil liever nog geen andere cilinder… Als iemand me kan helpen, graag!

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

je carters tunen, maar meer als 60-65 zal je niet uit dat 50drtje halen denk ik.
        dan moet je tog denken aan een leuke 60 of 70cc

ook een andere uitlaat dan city power kan al leuk verschil maken

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

A¢iD

Herr FlicK :
          je carters tunen, maar meer als 60-65 zal je niet uit dat 50drtje halen denk ik.
          dan moet je tog denken aan een leuke 60 of 70cc

ook een andere uitlaat dan city power kan al leuk verschil maken

Ik heb ook een maandje of twee met leovince krul (circuit) gereden. Dat bood ook niet veel uitkomst, maakte welliswaar meer herrie maar dat was het dan ook.

A¢iD

Als ik er dan een 70cc op zet van DR, met originele carters. Wat haal ik dan?

timschilders
            Bijdrager

nee loopt ook niet geweldig, voor 70cc zou je echt je carters moeten uitvijlen en mischien ook krukas freesen

ArvidW
              Donateur

Met een Proma circuit + 50cc DR + uitgeveild carter + 65 pully haal je de 65wel 🙂

Met een 70cc DR en uitgeveild carter haal je het natuurlijk makkelijker:P

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                Home made engine dyno

barry
                Donateur

43mm dr,12/12 carburator & leo krul rijd mijne maat 65km/h.Nikske geveild.De brommer is een avanti met 8 rols vario,met zwarte malossi trekveren.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.