:: ‘Hoe hard zou dit gaan?’ topic
-

Asriem
hoe hard zou dit gaan?
70cc DR
carter uitgevijld
13/13 carb
polini vario met race vertanding in de achtercardan
proma cc
Ik heb nu de setup wat hierbove staad alleen dan met een standaart cilinder, en ik wil dus 70 dr
@!JAPIEOH!_!CIAO!
ong. 50/55 met vrij goed optrekken.
@ Asriem
75 ong.
EdjuhBijdrager
Ze zeggen dat die DR al 85 gaat met poulie, en je gaat zeker even hard met zware vario vertanding denk ik, dus 75 is misschien nog wat te pessimistisch.
ja 75 mag wel 80 worden, misschien 85. maar wat ze zeggen dat de DR 85 gaat, is misschien net iets te overdreven denk ik. ze zeggen ook dat die 60cc LC de 80 wel moet halen, maar ik heb daar niet het aller volste vertrouwen in eerlijk gezegt. maar 85 moet ie wel halen met die variomatic ja, je hebt gelijk.

!Japieoh!_!Ciao!
Hoe hard denken jullie dat dit gaat ?(nu met gefreesde kruk):
Standaard cilinder
gefreesde krukas
proma cc
poulie 80
carters uitgevijld voor 50cc
13/13 carb.
ik denk dat het 55-60 zal gaan.
dus dat is een mooie snelheid
en het optrekken zal niet super zijn..maar hij haalt de 60 zeker weten als ie zijn inlaat een beetje bijveilt..

!Japieoh!_!Ciao!
Ok dan moet er maar eens het 1 en ander gebeuren ! 🙂
en even Off-topic eigenlijk hoort t wel bij maar ok, ik wil nu mijn kleine carterhelft eraf halen maar moet dit met een gasbrander??
ja, dat moet je met een gasbrander doen, anders krijg je hem er wel af met veel moeite, of anders met een gasbrander met minder moeite…

!Japieoh!_!Ciao!
ok 🙂 maar ik moet dus gewoon met een gasbrander hem verwarmen ? en kan ik hem er daarna zo afpakken ?
Ja, gewoon beetje op de plaats van het lager

!Japieoh!_!Ciao!
ok dankjulliewel 😉
morgen ofzo maar eens proberen! 🙂
maar nog even een vraagje : als ik mijn krukas zou frezen gaat er dan iets van mijn trekkracht af?
En nog 1 als ik mijn inlaat uit ga boren hoe kan ik dit het beste doen zodat ik wel recht eirn boor?
er gaat wat trekkracht af jah, ik zou het met een kolmboor doen 😉 of egt op gevoel heb ik ook gedaan.
hoe hard gaat dit
80cc polini
13/13mm
poullie 65
leo krul maar dat word leo handmade:P
malo filter
pierBijdrager
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.