:: ‘Hoe hard zou dit gaan?’ topic
-
eidosDonateur
pepkoDonateur
okj, bedank voor je (dubbele) reactie 😛 zijn er nog evt. veranderingen aan de set-up waardoor die harder gaat?
ja kleinere poelie, 85 is veeeel te groot
Athena 43mm
Kick carter
poulie 80
13mm @ 52
Ninja usine
Citta
Lennart als je echt de athena 43mm hebt is die sproeier 52 veeeel te klein, ook als je de 50cc athena hebt is 52 te klein. draai er eerst eens even een sproeier 56 in, waarschijnlijk loopt hij dan ook beter.
als de 43mm athena hebt zal je een km of 55 gaan.
SteevBijdrager
56 met std filter en 62 of 64 met “snel” filter
hoe hard zou ik gaan met
speedengine inlaat uigeveild
46,5 mm mallosi
13/13
ninja
poulie 80
mvg,
2 setupjes (aant twijfelen welke vario set ik ga halen, moet lekker trekken en top rond de 65/70 als t ff kan):
#1:
inlaat 13mm
90mm schijven ( imi achterkoppeling)
1:13 vert
malossi voorvario
proma cc
inlaat 13
90mm schijven
1:10,5 vert
malossi voorvario
leo krul
De 1e setup zal je soweiso uit je hoofd moeten zetten, hier ga je niet makkelijk de 70 mee halen. Met die overbrenging zal je belachelijk veel rpm moeten maken wat bijna onmogelijk is met een vespa.
90mm imi koppeling
malossi voor
proma cc
10,5 vert
inlaat 13
hoe zal dit lopen op een citta? Hoeft niet per se 70, als het maar rond de 65 zit..
Denk dat je dan ondanks dat het een citta is wel op een 65 a 70 moet uitkomen
en t optrekken?
thanks
Dit is natuurlijk relatief. Persoonlijk vind ik dit goed trekken immers rijdt je dan met vario.
Dat hangt meer van je afstel kunsten af:D
Maar anders trek je gewoon zoals een dr evo met vario hoort te trekken en das iets waar bijna nog nooit iemand over geklaagd heeft
Maar als het optrekken echt belangrijk vind kan je misshien wel beter de proma cc vervangen voor de leo krul die je als 2e keuze had, want die trekt weer iets beter dan de proma.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.