‘Hoe hard zou dit gaan?’ topic

Home Forums Techniek Afstellen ‘Hoe hard zou dit gaan?’ topic

15 berichten aan het bekijken - 1,591 tot 1,605 (van in totaal 4,591)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

frf
    Bijdrager

ik heb de leo al gekocht (h) maar kan hem er donderdag pas opzetten maar hoe hard zou ik gaan ? en wat voor sproeier zou ik er denk je in moeten doen ik weet niet wat er nu in zit in iedergeval standaard :p

Frits
      Bijdrager

Post even je hele setup dan pas kan iemand of ik erwat meer over vertellen

diac
        Bijdrager

als je hele brommer standaard is zal die ong. 55 lopen op recht stuk.
          je moet idd een iets grotere sproeier hebben met die uitlaat als je nu nog de originele hebt.
          dan effe een stuk op top rijden brommer uit, bougie er meteen uit en de kleur nakijken:thumb

Svennoow
          Bijdrager

iemand enig idee wat mn topsnelheid zal zijn, rij nu namelijk nog met poulie (65mm) omdat mn olie keerring naar zn gootje was gegaan. heb ik dus nog niet echt met vario kunnen rijden. heb alles wel thuis liggen maar het wachten is nog op de keerring

Cilinder : DR70Evo
            Carters : Max inlaat, aangepast op DR70
            Carb. : 13 / 13
            Poelie : Vario Malossi +100mm
            Uitlaat : Techno Reverse
            Krukas : Tuned

dit alles zit onder een Citta
            met poulie 65 haal ik een topspeed van 71kmh met inrijden.
            maar ben wel benieuwd of het veel zachter zal zijn….

Jelle
            Moderator

ik denk dat je ongeveer rond de 70km/u uitkomt…

diac
              Bijdrager

denk dat je met een betere uitlaat de 75 kunt halen:thumb

FonS
                Bijdrager

70 , 75 ?? hejje een pan af fwat ? :p

een citta met vario !

met die setup op een ciao mag je met 70 km/h al in je handen klappen, laat staan bij een citta

Bluevespa
                  Bijdrager

echt waar fons:|, ik rijdt ook 70 met mijn setup,, nu heb ik ook niet de beste uitlaat,, of beter zelfs,, een slechte uitlaat:)

FonS: pff nogmaals; CITTA met VARIO !! oftewel kleine wielen met lichte vertanding !
                    jij hebt een ciao met poulie, dat gaat veel harder (70 betwijfel ik trouwens met jouw setup maar toch)

.-{2F4OV}-.

Met 70 mag je blij zijn idd. Fons heeft gelijk. Citta velgjes, variomatic en 100mm schijven;) Je haalt denk ik een goede 65 km/u…

Svennoow
                      Bijdrager

65kmh is hard zat. maar die techno reverse is wel een super hoogtoerige uitlaat hoor. ben er wel tevreden mee:) zit goed bevestigd en heeft ook nog een niet te aso geluid. denk niet dat veel uitlaten harder zullen gaan op top.

Raadt
                        Bijdrager

Hoe hard zou dit gaan?
                          – speedengine
                          – malossi 46,5mm
                          – getunede krukas (ArvidW manier)
                          – malossi vario @ 100mm
                          – malossi TooBad 22mm
                          – 16mm dell’orto
                          Ik hoop hier ongeveer 85 uit te kunne blaze.. maar is dat mogelijk? 😕

Paultje!

75/80 kan je wel halen
                            ik denk trouwens dat je een dell’orto 13/13 heb een 16 mm heb je niet voor vespa geloof ik

diac
                            Bijdrager

op een speedengine kan je geen 16mm monteren, alleen 13/13.
                              denk eigenlijk toch wel stiekem dat je de 85 moet kunnen aantikken:thumb

J3sp3R
                              Bijdrager

@Raadt: wel malossi vertanding is nodig dan met zo’n cilinder, en die uitlaat is ook niet je-van-het.. 16mm dmv zij-inlaat? 85 is wel wát snel denk ik..

Raadt
                                Bijdrager

Neej, 16mm door gewone inlaat, ff zelf spruitstukje uit een alu blok make..
                                  Maar welke uitlaat is dan meer geschikt voor die setup? Als ik die malossi vertanding gebruik, zou ik die snelheid dan wel halen? Daar ben ik nog over na aan het denken of ik die vertanding nu wel of niet moet hale, want het is tog best wel een duur grapje..

15 berichten aan het bekijken - 1,591 tot 1,605 (van in totaal 4,591)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.