Vespa-Ciao.NL
:: hoe hard zal dit lopen ?

Home Forums Techniek Opvoeren hoe hard zal dit lopen ?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hellchaiser
    Topic starter

hallo ik wil graag weten hoe hard dit zal gaan lopen en heb nog een vraagje

trek je met een malossi vario harder op dan met een standaart vario ?

ik wil voor trek kracht gaan dus heb jij een verbetering meld het aub

het zit op een citta en ik wil een std vertanding van een ciao vario vertanding erin doen 🙂

std cilinder
      13/13
      polini top one
      malossi multivar
      100mm schijven
      malossi filter
      malossi snaar

moet ik een gele drukveer of std drukveer
      welke trekveren zou ik moeten nemen ? setje van malossi. welke denk jij dat erin moet ?
      welke rollen zouden hier in moeten ?
      welke malossi snaar moet ik gaan nemen van welk merk brommer?

P.S. gewoon richtlijnen geven ongeveer wat het is

M.V.G. Nick

1-feb
      Bijdrager

Hallo en welkom op het forum!
        Met malossi vario trek je inderdaad harder op dan een gewone vario en je top word er ook + 10 meer ongeveer
        Als je voor trekkracht gaat zou ik een snorklok nemen met lange as zodat je vario past.

Maar voor de rest moet je rondkijken op de site er zijn overal wel topics bijvoorbeeld vario-vragen of kleine-vragen en er is ook al een topic “hoe hard zal dit gaan”

Ik zou geen 13/13 nemen met een standaard 50cc neem dan een andere cilinder de dr43 evo bijvoorbeeld. Kijk maar rond en je vind genoef info!

hellchaiser
        Topic starter

maar een vraagje waarom zou ik geen 13/13 erop doen ? is 12/10 wel goed?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.