:: hoe grillo snor opvoeren
-
Alles is verder standaard. Toen ik nog de standaard poelie had met sproeier 40 had ik last van stotteren (af en toe) bij goed weer als hij op z’n top reed…maar nu met die kleinere poelie geen last meer van. Ik weet dat het eigenlijk niets uit zou moeten maken maar toch is het zo. Denken jullie dat de citypower nu meer doet met de kleinere poelie? Er zit nu een 80 in, de top is wel wat verhoogd maar heb in trekkracht toch echt wel veel ingeleverd.
Thanks voor de reacties :)..
Grtz
JackyBijdrager
Als je de poelie veranderd naar een kleinere zal dit altijd ten koste gaan van je trekkracht. Misschien kun je dit compenseren door andere trekveren in de koppeling te zetten. Polini groen moet je dan hebben dacht ik.
Dat hij eerst inhield bij goed weer en nu niet meer kan een teken zijn dat je mengsel eerst iets te rijk was.
Ik denk dat je nu gewoon even de juiste afstelling moet vinden.
Mensen ik heb een probleem…
Ik reed vanmiddag naar mijn werk en na een minuut of 10 viel hij opeens meerdere keren uit…alsof de benzine op was. Maar de tank zit helemaal vol.
Alles is standaard, behalve de poelie (80). Er zit een sproeier 40 in, waardoor hij met de standaard poelie stotterde op topsnelheid…nu met de kleinere poelie stottert hij niet met de sproeier maatje 40..
Hebben jullie enig idee wat er aan de hand kan zijn??
Grtz
Zit de carburateur er goed op? Het kan namelijk zijn dat hij valse lucht trekt waardoor het lucht benzine mengsel verkeerd is. Sproeier kan ook verstopt zijn door een vuiltje wat erin zit, maar ik denk eerder dat hij valse lucht trekt aan jou verhaal te horen.
Hmm.. vreemd aangezien hij probleemloos rijdt de eerste 5/10 minuten..!! Maar ik ga er eens een blik op werpen
EdjuhBijdrager
Als je sproeier verstopt is dat niet vreemd, want het vuiltje kan in je vlotterbak zwerven en opeens in je sproeier vast gaan zitten.
oke…ga ik eerst proberen m’n vlotterbakje en sproeier schoon te maken..!! Thanks!!
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.